RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus VI (16.08-26.08.2024)

Dzień 5 - Aktywny dzień na Kulce

Dodany: 2024.08.20

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Dzień rozpoczęliśmy od gier planszowych. Następnie mieliśmy zajęcia Ale Cyrk!, na których uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na niestandardowym rowerze. Kolejną atrakcją były wirtualne dywany, na których bawiliśmy się świetnie. Po obiedzie poszliśmy na plażę, by wykąpać się w jeziorze. Następnie byliśmy na żyroskopie, na którym mogliśmy doznać odczuć podobnych to tych, jakie mają astronauci podczas startu w kosmos. Pod koniec dnia zagraliśmy w grę mafia.

Adrenalina, grupa Pani Agnieszki M.
Dziś zaczęliśmy od pływania bezburtowymi jednoosobowymi kajakami. Następnie poznaliśmy budowę łuku, strzały i podstawową postawę strzelecką. Pokonywaliśmy też trasy o różnych poziomach trudności znajdujące się na ośmiometrowej ściance wspinaczkowej. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie, a potem wzięliśmy udział w starciu łuczników. Ten dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym piekliśmy kiełbaski i świetnie się bawiliśmy.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
Wtorek dzień zaczęliśmy od spaceru do pobliskiej miejscowości po leśnej ścieżce edukacyjnej. Następnie poszliśmy na plażę skorzystać z pięknego słońca i wykąpać się w jeziorze pod okiem ratownika. Po obiedzie odbyła się gra paintballowa. Następnie integrowaliśmy się w grupie bawiąc się piłką w ziemniaka. Po kolacji odbyła się Kulkowa Akademia Wiedzy.

BFF Extra, grupa Pani Kornelii W.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęłyśmy od wyjścia na spacer poza ośrodek, podczas którego leśną drogą doszłyśmy do pobliskiej miejscowości. Następnie, korzystając ze słonecznej pogody, udałyśmy się na odpoczynek i kąpiele na plaży przy jeziorze Łęsk. Po obiedzie poszłyśmy do tajnej Strefy UFO i osiągnęłyśmy drugi poziom wtajemniczenia. Potem zajęłyśmy się doskonaleniem scenariusza do własnej sztuki teatralnej i rozpoczęłyśmy pierwsze próby. Wieczór spędziłyśmy na imprezie tanecznej na Poziomie X, na której bawiłyśmy się do ostatniej piosenki.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii Ch.
Dzisiaj przed południem wzięliśmy udział w ruchowych grach zespołowych. Przed obiadem wraz z innymi uczestnikami kolonii udaliśmy się na kąpielisko. Następnie odbyło się szkolenie z musztry. Potem skakaliśmy wysoko na eurobungee. Wieczorem odbył się seans filmowy.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii W.
Ten dzień rozpoczęliśmy od zajęć Ale Cyrk!, w trakcie których uczyliśmy się jeździć na cyrkowym rowerze oraz chodziliśmy na szczudłach. Następnie wzięliśmy udział w grze Kulkowe Podchody oraz w walkach sumo. Po obiedzie uczyliśmy się musztry i udzielania pierwszej pomocy. Na koniec dnia udaliśmy się do gwiezdnego kina, w którym podczas seansu zdobyliśmy podstawowe informacje na temat pór roku.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Park linowy na początek dnia to najlepszy pomysł. Przeszliśmy wszyscy nawet najwyższy tor. Dzisiaj obejrzeliśmy kolejną część przygód naszego bohatera, dzięki czemu wiemy jeszcze więcej o jego świecie. Zwiedziliśmy wody naszego jeziora rowerkami wodnymi. Potem podjęliśmy się wyzwania Archery Soft. Poszukiwaliśmy horkruksów korzystając z umiejętności wyznaczania azymutu kompasem. Na koniec dnia próbowaliśmy rozkodować historię zapisaną tajnym magicznym alfabetem.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Rano odwiedziłyśmy Cool Club, w którym czekały na nas ciekawe zajęcia na wirtualnych dywanach. Świetnie się bawiłyśmy grając w różne gry. Następnie udałyśmy się na plażę, by popływać w jeziorze. Skakałyśmy również na trampolinach trenując naszą umiejętność lewitacji. Po obiedzie szukałyśmy zaginionych horkruksów i wyznaczałyśmy azymut. Wieczorem czytałyśmy książkę o naszym bohaterze.

Kulka Max, grupa Pani Mai R.
Po śniadaniu udaliśmy się na eurobungee. Wyposażeni w specjalną uprząż skakaliśmy na trampolinie. Następnie skorzystaliśmy z pięknej pogody i wybraliśmy się nad jezioro pływać jednoosobowymi kajakami. Kolejnymi zajęciami był długo wyczekiwany paintball. Podzieleni na drużyny stoczyliśmy walkę strzelając markerami. Byliśmy ubrani w specjalne stroje i maski. Następnie nadszedł czas na park linowy, na którym wspinaliśmy się wśród drzew. Kolejnymi zajęciami były wirtualne dywany, na których mieliśmy doskonałą zabawę. Na koniec dnia czekał na nas żyroskop - poczuliśmy się jak astronauta podczas startu rakiety kosmicznej.

Kulka Max, grupa Pani Natalii J.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć, na których uczyliśmy się jeździć segwayem po specjalnym torze. Następnie przekroczyliśmy bramę tajnej Strefy UFO i weszliśmy do kokpitu spodka. Na kolejnych zajęciach udaliśmy na tor quadowy. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia łącznościowe, na których korzystając z telefonu polowego porozumiewaliśmy się między sobą. Tego dnia czekały nas też zajęcia, na których tworzyliśmy znaczki, które będą dla nas świetną pamiątką. Na koniec dnia udaliśmy się do Cool Clubu, gdzie graliśmy w różne interaktywne gry.

Kulka Open, grupa Pani Oliwii M.
Dzień rozpoczęliśmy od walk sumo. Odbył się turniej o miano najlepszego zawodnika. Walczyliśmy między sobą, aby wyłonić zwycięzcę. Później wybraliśmy się do lasu na spacer, aby przejść leśną ścieżką edukacyjną. Po chwili odpoczynku rozgrzaliśmy się, żeby wziąć udział w dance! dance! dance!, czyli w tanecznych zajęciach. Naśladowaliśmy ruchy instruktora ucząc się układów tanecznych do znanych piosenek. Następnie udaliśmy się na plażę, na której czekała na nas wyprawa rowerami wodnymi. Pływaliśmy po jeziorze Łęsk podziwiając jego uroki. Na zakończenie dnia odbyło się ognisko. Bawiliśmy się w różne gry integracyjne, a później piekliśmy kiełbaski. To był cudowny dzień.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywki w mafię oraz czółko. Następnie udaliśmy się na plażę, na której graliśmy w siatkówkę, karty oraz wylegiwaliśmy się na piasku. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach tanecznych, podczas których uczyliśmy się ciekawych układów oraz kroków, które z pewnością wykorzystamy na następnej imprezie. Później, w specjalnym namiocie programowym, zagraliśmy w mega wersję najpopularniejszych gier. Wyginaliśmy się na twisterze, układaliśmy mega jengę oraz bierki. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, poprzedzonym zabawami we wspólnym gronie, na którym piekliśmy kiełbaskę.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu przypomniałyśmy sobie budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Uczyłyśmy się również z niego strzelać i wzięłyśmy udział w zawodach strzeleckich. Potem udałyśmy się na kajaki dwuosobowe, w których pływałyśmy po jeziorze Łęsk. Następnie poznałyśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje, a także uczyłyśmy się budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Po obiedzie udałyśmy się na plażę, na której ćwiczyłyśmy śpiewanie naszego herosowego hymnu. Na kolejnych zajęciach zagrałyśmy w czółko i przygotowywałyśmy się do warsztatów teatralnych. Po kolacji broniłyśmy Empire State Building przed armią Kronosa, czyli wzięłyśmy udział w Archery Challenge.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz dzień był pełen wrażeń. Rozpoczęliśmy go od udziału w drugiej części survivalu, podczas której uczyliśmy się filtrować wodę i rozniecać ogień. Następnie spróbowaliśmy swoich sił na parku linowym. Później zaś odbyły się walki na miecze. Rozegraliśmy też turniej, który wyłonił zwycięzcę. Wieczorem odbył się seans filmowy w gwiezdnym kinie 3D opowiadający o historii lotnictwa.

Obóz Herosów, grupa Pani Julii L.
Dzień zaczęliśmy od ćwiczenia obozowego hymnu. Później na plaży trenowaliśmy naszą pamięć i refleks. Przed obiadem skupiliśmy się na pisaniu sztuki na zajęcia teatralne oraz podziale ról. Po obiedzie poznaliśmy tajniki survivalu, zbudowaliśmy niesamowite szałasy, nauczyliśmy się filtrować wodę oraz dowiedzieliśmy się, jak rozpalić ogień i jak ułożyć ognisko.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Dzień zaczęliśmy spacerem po leśnej ścieżce edukacyjnej, podczas którego dowiedzieliśmy się, jakie właściwości lecznicze mają rośliny oraz które zwierzęta są pod ochroną. Przed obiadem, korzystając z łaski Heliosa, udaliśmy się na plażę, by wypoczywać na słońcu. Po południu odbyły się walki gladiatorów. Wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej, kolorowej macie. Walczyliśmy zaciekle próbując strącić się wzajemnie z podestów. Przed kolacją odbyły się próby naszego spektaklu o boskich perypetiach. Wieczorem udaliśmy się na warsztaty tańca z Terpsychorą, na których uczyliśmy się nowych układów tanecznych i doskonaliliśmy te już nam znane.

Obóz Herosów, grupa Pani Karoliny F.
Z samego rana część z nas wybrała się na fakultatywną wycieczkę do Olsztyna. Podczas niej byliśmy oprowadzani przez panią przewodnik po mieście i zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc. W tym czasie reszta z nas ćwiczyła śpiew naszego herosowego hymnu i plażowała nad jeziorem. Po obiedzie wybraliśmy się na Archery Challenge. Wyposażeni w łuki i strzały oraz specjalne maski ochronne, wzięliśmy udział w starciu strzelców. Po tym poszliśmy na grę Enigma, podczas której razem z naszą patronką Demeter uczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania. Wieczorem zajęliśmy się przygotowaniem naszej sztuki, która niedługo zostanie zaprezentowana przed pozostałymi grupami herosów.

Obóz Herosów, grupa Pani Mileny K.
Ten dzień rozpoczęliśmy wędrówką po leśnej ścieżce edukacyjnej. Podczas spaceru poza ośrodek dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek o lesie, jego roślinności i zwierzętach, które go zamieszkują. Następnie udaliśmy się na plażowanie nad jezioro. Po obiedzie uczyliśmy się rozpalać ogień i filtrować wodę podczas zajęć survivalowych. Po kolacji uczyliśmy się popularnych układów tanecznych.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Dzień rozpoczął się walkami gladiatorów, podczas których pojedynkowaliśmy się na specjalnej macie przy użyciu gumowych lancy. Następnie udaliśmy się na zajęcia konstrukcyjne, podczas których budowaliśmy zamek za pomocą różnych elementów. Potem mieliśmy zajęcia z wiatrówkami sprężynowymi, na których uczyliśmy się z nich strzelać oraz poznaliśmy podstawową postawę strzelecką. Wybraliśmy się także na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie malowaliśmy w chmurach i puściliśmy wodze naszej fantazji. Na koniec dnia udaliśmy się na sumo, na którym w specjalnych strojach i na kolorowej macie rywalizowaliśmy między sobą.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Wtorek rozpoczęliśmy od zabaw ruchowych, takich jak murarz czy raz dwa trzy baba Jaga patrzy. Następnie graliśmy w jengę, twistera i inne gry w rozmiarze XXL. Znaleźliśmy też czas na plażowanie, podczas którego wypoczywaliśmy przed kolejnymi zajęciami. Graliśmy w pif paf. Przeszliśmy park linowy o dwóch poziomach trudności oraz tworzyliśmy własne przypinki.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
Dzień zaczęliśmy od pływania bezburtowymi, jednoosobowymi kajakami po jeziorze. Następnie poznaliśmy budowę łuku, strzały i podstawową postawę strzelecką. Pokonywaliśmy wybrane trasy o różnych poziomach trudności znajdujące się na ośmiometrowej ściance wspinaczkowej. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie oraz wzięliśmy udział w starciu łuczników. Ten dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym piekliśmy kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Dzień rozpoczęliśmy od rejsu smoczą łodzią po jeziorze Łęsk, wspólnie wiosłując i podziwiając otaczającą nas naturę. Po tej przyjemnej aktywności zrelaksowaliśmy się na plaży i korzystaliśmy z pięknej pogody. Następnie poznaliśmy budowę łuku i mieliśmy okazję sprawdzić swoją celność w strzelaniu do tarczy. Podczas zajęć Akcja Integracja wzięliśmy udział w różnych grach i zabawach, które pomogły nam jeszcze lepiej się poznać i zacieśnić więzi. Wieczór zakończyliśmy przy ognisku, piekąc kiełbaski i ciesząc się wspólnym czasem w ciepłej, przyjaznej atmosferze.

Summer Challenge, grupa Pana Cezarego M.
Kolejny kulkowy dzień rozpoczęliśmy od przeprawy przez jezioro Łęsk na kajakach turystycznych. Następnie udaliśmy się na walki sumo, co sprawiło nam wiele radości i zabawy. Po południu mogliśmy przejść po kulkowym parku linowym. Gdy zjedliśmy przepyszny obiad, udaliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Następnie uczestniczyliśmy w Kulkowej Akademii Wiedzy odbywającej się w tajnej Strefie UFO. Dzień zakończyliśmy bardzo emocjonującymi walkami gladiatorów.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj z samego rana wyruszyliśmy na boisko piłki nożnej, aby rozegrać tam emocjonujący mecz. Następnie poszliśmy na plażę, na której odpoczywaliśmy pływając w jeziorze oraz opalając się na plaży. Później przyszedł czas na grę w różne planszówki, takie jak wirus lub jenga bum. Po obiedzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, którą wcześniej sami zbudowaliśmy. Potem pływaliśmy na kajakach sit on top podziwiając przyrodę jeziora Łęsk. Na końcu dnia piekliśmy kiełbaski nad ogniskiem spędzając tam przyjemnie razem czas.

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz obozowy dzień zaczęliśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po jeziorze. Po powrocie udaliśmy się na Archery Challange, na którym strzelaliśmy bezpiecznymi strzałami ubrani w maski ochronne. Po skończonej potyczce poszliśmy na Kulkową Akademię Wiedzy, w czasie której mieliśmy okazję nauczyć się wielu przydatnych rzeczy o świecie. Wzięliśmy też udział w teleturnieju wiedzy. Po zjedzonym obiedzie poszliśmy wspólnie na plażę popływać, a po powrocie do ośrodka graliśmy w gry planszowe. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od tanecznego rozruchu, który dodał nam energii. Po smacznym śniadaniu udaliśmy się na żyroskop, na którym odbyliśmy trening prawdziwego kosmonauty. Podczas gry Ranny Lotnik poznaliśmy podstawy udzielania pierwszej pomocy. Następnie odbyła się gra terenowa. Później pływaliśmy kajakami turystycznymi. Wspólnie z ratownikiem podziwialiśmy piękne widoki i dużo rozmawialiśmy. Na plażowaniu integrowaliśmy się grając w uno. Chętne osoby zażyły kąpieli. Potem każdy z nas mógł przejechać się quadami po specjalnie przygotowanym torze. Wieczorem wzięliśmy udział w tanecznej imprezie na Poziomie X.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Kolejny dzień to kolejne atrakcje. Z samego rana wyruszyliśmy na trening strzelania z wiatrówek. Następnie wyszliśmy do lasu na zajęcia ze strategii i taktyki. Spędziliśmy też czas na podobozie grając w uno. Po obiedzie wyruszyliśmy na plażę. Część z nas pływała, a część grała w różne gry na brzegu. Pływaliśmy również kajakami turystycznymi po jeziorze. Na koniec dnia czekała nas kolejna dyskoteka.

VIP, grupa Pani Dominiki B.
Dzień zaczęliśmy od poznania zasad udzielania pierwszej pomocy, co pozwoliło nam rozegrać grę Ranny Lotnik. Następnie jeździliśmy quadami po specjalnym torze. Kolejnym wyzwaniem było budowanie wieży ze skrzynek, po której się wspinaliśmy zabezpieczeni specjalną uprzężą. Po obiedzie wyruszyliśmy w rejs smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą na imprezie na Poziomie X!

VIP, grupa Pani Julii H.
Dzisiaj przed południem wzięliśmy udział w grach zespołowych. Przed obiadem udaliśmy się na kąpielisko wraz z innymi uczestnikami kolonii. Następnie odbyło się szkolenie z musztry. Potem skakaliśmy na eurobungee. Wieczorem odbył się seans filmowy.