RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus VI (16.08-26.08.2024)

Dzień 4 - Atrakcje bez końca

Dodany: 2024.08.19

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień zaczęliśmy od mega gier, w czasie których zagraliśmy w bierki, twister i scrabble. Następnie na zajęciach survivalowych poznaliśmy jego podstawy, a zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy w praktyce budując szałasy. Później poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze oraz plażowaliśmy. Po obiedzie byliśmy na walkach sumo, podczas których rywalizowaliśmy ze sobą na macie w specjalnych strojach. Kolejną atrakcją była wspinaczka na wieżę, którą należało ułożyć ze skrzynek jednocześnie się na nią wspinając. Na koniec dnia graliśmy w gry integracyjne.

Adrenalina, grupa Pani Agnieszki M.
Dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia naszej celności, czyli od zajęć na strzelnicy paintballowej. Następnie wypoczęliśmy na plaży, a potem wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej o wysokości ponad ośmiu metrów. Przypomnieliśmy sobie też podstawy pierwszej pomocy. Wykorzystaliśmy tę wiedzę podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Pływaliśmy również kajakami sit on top. Dzień zakończyliśmy rozgrywkami w dwa ognie.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
Dzisiaj zaczęliśmy od survivalu, w czasie którego uczyliśmy się podstaw przetrwania w trudnych warunkach. Następnie poszliśmy na strzelnicę paintballową, na której strzelaliśmy do tarcz z markerów napełnionych kolorowymi kulkami. Następnie poszliśmy na park linowy, na którym pokonaliśmy dwa poziomy trudności. Po obiedzie poszliśmy postrzelać z łuków do tarcz. Na tych zajęciach poznaliśmy także budowę łuków i strzał.

BFF Extra, grupa Pani Kornelii W.
Kolejny dzień rozpoczęłyśmy od gry Kosmiczne Puzzle, podczas której zapoznawałyśmy się z zawartością tablic naukowych znajdujących się na terenie ośrodka. Wykonywałyśmy związane z nimi zadania oraz odpowiadałyśmy na pytania, a wszystko po to, aby zdobyć elementy kosmicznej układanki. Następnie udałyśmy się na plażę odpoczywać i kąpać się w jeziorze Łęsk. Po południu udałyśmy się na warsztat teatralny, na którym poznałyśmy tajemnice pracy aktora. Potem wyruszyłyśmy na rekreacyjną wyprawę czteroosobowymi rowerami wodnymi. Wieczór spędziłyśmy czas na ognisku integracyjnym, na którym piekłyśmy kiełbaski, bawiłyśmy się i śpiewałyśmy.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii Ch.
Dzisiaj wspinaliśmy się na wieżę zbudowaną ze skrzynek oraz na ściankę wspinaczkową. Następnie wcieliliśmy się w kreatorów i budowaliśmy różne konstrukcje z klocków. Po południu spędziliśmy czas na plaży, a później spróbowaliśmy swoich sił w paintballu.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii W.
Poniedziałek rozpoczęliśmy bardzo aktywnie uczestnicząc w zajęciach na parku linowym, w którym mieliśmy możliwość pokonać dwóch tras - niebieskiej i zielonej. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuku, a potem budowaliśmy wieżę ze skrzynek, po której w uprzęży oraz przy asekuracji instruktora mogliśmy się wspiąć. Po obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach paintballowych oraz mega grach, w czasie których mogliśmy wykazać się sprytem i zwinnością. Dzień zakończyliśmy zajęciami Archery Challenge, podczas których wykorzystaliśmy zdobyte rano umiejętności łucznicze.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Dzień zaczęliśmy od spotkania z książką o naszym bohaterze. Następnie udaliśmy się do Zakazanego Lasu po materiały na naszą miotłę. Dzięki grom na wirtualnych dywanach zdobyliśmy masę punktów dla naszych domów Hogwartu. Przygotowaliśmy się do uratowania Syriusza Blacka, oglądając film. Następnie ruszyliśmy na misję ratowania Syriusza. Dzień zakończyliśmy wspólnym graniem w planszówki i różne gry o tematyce związanej z Harrym Potterem.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Rano wybrałyśmy się na spacer do lasu, aby zebrać materiały na nasze własne, zaczarowane miotły. Tworzenie ich sprawiło nam wiele radości. Później odbyły się zajęcia artystyczne, w czasie których malowałyśmy w chmurach na foliach zawieszonych między drzewami. Po obiedzie wzięłyśmy udział w grze terenowej. Jej głównym celem było uwolnienie Syriusza Blacka z Azkabanu. Wieczorem obejrzeliśmy film oraz budowaliśmy własne zamki z klocków Lego.

Kulka Max, grupa Pani Mai R.
Za nami kolejny dzień pełen atrakcji. Po śniadaniu toczyliśmy pojedynki sumo. Ubrani w specjalne stroje mogliśmy poczuć się jak prawdziwi japońscy wojownicy. Następnie nadszedł czas na wodne atrakcje, więc wybraliśmy się popływać kajakami turystycznymi. Kolejną atrakcją była strzelnica paintballowa. Mogliśmy tam poćwiczyć nasze umiejętności strzeleckie oddając strzały do tarcz. Następnie relaksowaliśmy się na plaży. Potem mieliśmy okazję spróbować swoich sił na torze podczas przejażdżki quadami. Na koniec dnia udaliśmy się do Strefy UFO. Po przekroczeniu bramy tajnej bazy, przetestowaliśmy urządzenia kosmitów i osiągnęliśmy trzeci, najwyższy stopień wtajemniczenia.

Kulka Max, grupa Pani Natalii J.
Dzień rozpoczęliśmy od gry Ranny Lotnik, w czasie której poznaliśmy podstawy udzielania pierwszej pomocy, a potem wykorzystaliśmy je podczas gry terenowej. Następnie popłynęliśmy na rejs rowerkami wodnymi. Na kolejnych zajęciach udaliśmy się na paintball, na którym było nieziemsko! Po obiedzie udaliśmy się na plażę, aby odpocząć. Tego dnia czekały nas również zajęcia Ale Cyrk!, na których jeździliśmy śmiesznym rowerem i chodziliśmy na szczudłach. Na koniec dnia udaliśmy się do namiotu programowego na walki sumo, w czasie których walczyliśmy między sobą w specjalnych strojach.

Kulka Open, grupa Pani Oliwii M.
Dzień zaczęliśmy od nauki robienia bransoletek. Każdy z nas mógł sobie stworzyć własną biżuterię. Następnie wzięliśmy udział w Akcji Integracji. Rywalizowaliśmy w różnych dyscyplinach, np. w wyścigu na rurowcach, w przeciąganiu liny oraz w przechodzeniu po skrzynkach. Później wybraliśmy się w trzygodzinny rejs kajakami turystycznymi. Pływaliśmy po jeziorze Łęsk podziwiając jego uroki. Wieczorem odbyły się walki gladiatorów. Stoczyliśmy walki w parach, aby wyłonić najlepszego zawodnika.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od meczu siatkówki. Następnie wzięliśmy udział w Akcji Integracji, podczas której uczestniczyliśmy w kilku ciekawych konkurencjach, w których współpracowaliśmy, aby osiągnąć sukces. Wykonaliśmy też własne przypinki, które zostaną naszą obozową pamiątką oraz inne prace plastyczne. Po obiedzie udaliśmy się na spacer po lesie i odwiedziliśmy pobliską miejscowość. Dzień zakończyliśmy zajęciami na kosmicznym żyroskopie, na którym mogliśmy sprawdzić, czy możemy zostać astronautami.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Kolejny dzień rozpoczęłyśmy od pisania i wymyślania naszego obozowego hymnu. Potem rozegrałyśmy grę Enigma, czyli uczyłyśmy się szyfrować wiadomości pod okiem Hermesa. Następnie odbył się dance! dance! dance! z Terpsychorą, z którą poznałyśmy podstawowe układy taneczne. Po obiedzie korzystając z pogody udałyśmy się na plażę, na której odpoczywałyśmy i czytałyśmy książki. Następnie miałyśmy wyprawę wieloosobową smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po kolacji udałyśmy się do gwiezdnego kina na trójwymiarowy film o historii awiacji.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz dzień rozpoczęliśmy warsztatami tanecznymi, podczas których uczyliśmy się ciekawych i efektywnych układów, świetnie się przy tym bawiąc. Później odpoczywaliśmy na plaży i podziwialiśmy jezioro Łęsk. Po południu odbyły się zajęcia survivalowe, podczas których uczyliśmy się podstaw teoretycznych i budowaliśmy schronienie z pałatki. Nasz dzień zwieńczyły próby śpiewu naszego hymnu.

Obóz Herosów, grupa Pani Julii L.
Dzień zaczęliśmy od nauki dynamicznych tańców, takich jak kowbojka, a zajęcia skończyliśmy polonezem. Później na plaży śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki, czytaliśmy książki i graliśmy w gry. Po obiedzie wzięliśmy udział w łuczniczym starciu o Empire State Building na zajęciach o nazwie Archery Challenge. W ramach pobitewnego odpoczynku dopracowywaliśmy scenariusz naszego spektaklu. Wieczorem w kinie sferycznym obejrzeliśmy trójwymiarowy film o historii lotnictwa.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Nowy dzień rozpoczęliśmy od pracy nad naszym hymnem, ponieważ zbliża się konkurs na najlepszą kompozycję. Na kolejnych zajęciach bóg sztuki Apollo nas nie opuszczał i towarzyszył nam w warsztatach teatralnych ku czci Dionizosa. Poznaliśmy tajemnice pracy aktora, nauczyliśmy się poprawnie oddychać i poruszać na scenie. Przed nami teraz nie lada wyzwanie, polegające na stworzeniu własnego spektaklu! Następnie udaliśmy się do namiotu programowego, w którym graliśmy w mega twistera, mega jengę, mega scrabble, a nawet mega bierki. Popołudnie spędziliśmy na plaży czytając książki i grając w gry karciane. Przed kolacją pracowaliśmy nad naszym przedstawieniem. Rozpoczęły się już pierwsze próby. Wieczorem udaliśmy się do gwiezdnego kina. Pochłonęło nas oglądanie trójwymiarowej projekcji o historii zdobywania przestworzy od czasów starożytnych po loty w kosmos.

Obóz Herosów, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy od pisania naszego hymnu. Następnie wybraliśmy się do parku linowego, na którym zmierzyliśmy się z trasami o różnym poziomie trudności. Następnie wzięliśmy udział w dance! dance! dance! Tańczyliśmy popularne układy, m.in. skrzypka i belgijkę. Stoczyliśmy również bitwę taneczną. Po obiedzie poszliśmy nad jezioro, gdzie plażowaliśmy, czytaliśmy książki i graliśmy w gry. Po tym wzięliśmy udział w grach i zabawach integracyjnych. Wieczorem wybraliśmy się na seans filmowy w kinie 3D.

Obóz Herosów, grupa Pani Mileny K.
Dzień rozpoczęliśmy od dopracowania naszego herosowego hymnu. Następnie na zajęciach cyrkowych uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnej machinie. Przed obiadem mieliśmy nasze pierwsze zajęcia teatralne, podczas których poznaliśmy technikę pracy aktora, zagraliśmy w kilka gier aktorskich. Następnie udaliśmy się na plażę, po której rozpoczęliśmy przygotowania do kolejnych zajęć teatralnych. Zaczęliśmy też tworzyć swoje własne scenki.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Kolejny piękny dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do Mikołajek śladami UFO. Odwiedziliśmy tam miejsca związane z kosmitami oraz przygotowaliśmy raport zdjęciowy dla kosmity Yazruma. Po powrocie udaliśmy się na Kulkowe Podchody. Podzieleni na dwie grupy wyruszyliśmy do lasu. Jedna grupa tworzyła zagadki, a zadaniem drugiej było odszukanie ich oraz rozwiązanie. Mieliśmy także okazję wybrać się na seans filmowy. Dzień zakończyliśmy grą w piłkę nożną oraz rysowaniem.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Ten dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia naszych sił podczas wspinania się na ściankę wspinaczkową. Następnie wypoczywaliśmy na plaży. Braliśmy udział w grze terenowej Urodziny Kubusia Puchatka oraz w zajęciach Akcja Integracja. Wybraliśmy się też na spacer do lasu, aby zapoznać się z ciekawostkami znajdującymi się na leśnej ścieżce edukacyjnej. Wieczorem graliśmy w różne gry na wirtualnych dywanach.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
Dzisiaj rano udaliśmy się na wyprawę wieloosobową smoczą łodzią po jeziorze. Potem uczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu. Plażowaliśmy oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Później, wyposażeni w gumowe lance, rywalizowaliśmy na specjalnej, kolorowej macie oraz graliśmy w mega twistera, mega bierki oraz mega jengę. Wieczorem wzięliśmy udział w różnorodnych grach i zabawach.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Dzień rozpoczęliśmy rejsem turystycznymi kajakami po jeziorze Łęsk, podziwiając piękne widoki i ciesząc się czasem na wodzie. Po tej relaksującej przygodzie przenieśliśmy się do kina sferycznego 3D na niezwykły seans. Następnie odwiedziliśmy Strefę UFO, w której zdobyliśmy trzy poziomy wtajemniczenia. Po południu wskoczyliśmy na rowerki wodne i kontynuowaliśmy zabawę na jeziorze. Dzień zakończyliśmy Kulkową Akademią Wiedzy, podczas której sprawdziliśmy swoją wiedzę z różnych dziedzin.

Summer Challenge, grupa Pana Cezarego M.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od wyprawy jeziorem Łęsk na kajakach jednoosobowych. Następnie poszliśmy grać w pif-paf, co sprawiło nam wiele radości i wywołało mnóstwo uśmiechu. Po południu udaliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Po zjedzeniu przepysznego obiadu poszliśmy na eurobungee, na którym wyskakaliśmy się na cały rok. Następnie udaliśmy się na Archery Challenge, w trakcie którego sprawdziliśmy swoją celność w strzelaniu z łuków. Dzień zakończyliśmy niesamowitym ogniskiem na którym piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj rano wyruszyliśmy na wyprawę rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy do Strefy UFO. Weszliśmy do kokpitu spodka, zobaczyliśmy film o historii kosmicznych Mazur, a w laboratorium przetestowaliśmy urządzenia kosmitów i osiągnęliśmy najwyższy poziom wtajemniczenia. Później spędziliśmy czas kąpiąc się w jeziorze oraz leżąc na plaży. Po obiedzie zagraliśmy w grę fabularną Błędny Azymut, w czasie której z pomocą kompasu szukaliśmy wyznaczonych miejsc na terenie ośrodka. Pod koniec dnia uczestniczyliśmy w Kulkowej Akademii Wiedzy.

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Naszą kulkową przygodę zaczęliśmy dziś od spotkania z oficerem tajności, który w Strefie UFO wprowadził nas w trzeci poziom kosmicznego wtajemniczenia. Następnie poszliśmy na wspólne plażowanie. Naszym kolejnym punktem dnia był rejs smoczą łodzią. Po południu odbyły się zajęcia z strzelania z łuków, a pod wieczór graliśmy wspólnie w zbijaka.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Poniedziałkowy poranek rozpoczęliśmy od gry paintballowej. Następnie wybraliśmy się na zajęcia ze strategii i taktyki, podczas których uczyliśmy się poruszania w określonych szykach. Na zajęciach łącznościowych używaliśmy telefonów polowych i kodowaliśmy przeróżne informacje. Po obiedzie wybraliśmy się na plażowanie, a potem na wiatrówkach ćwiczyliśmy swoją celność strzelając do tarczy. Wieczór upłynął nam na integracji przy ognisku.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dzisiejszy ranek rozpoczęliśmy od drugiej części survivalu. Uczyliśmy się filtrowania wody, posługiwania krzesiwem i układania stosów ogniskowych. Następnie odbyła się gra paintballowa. Dziś wypłynęliśmy również na jezioro rowerkami wodnymi. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, a później uczestniczyliśmy w zajęciach łącznościowych. Na nich uczyliśmy się szyfrowania wiadomości oraz używania telefonów polowych. Na koniec dnia odbyło się ognisko, na którym graliśmy, bawiliśmy się i piekliśmy kiełbaski.

VIP, grupa Pani Dominiki B.
Kolejny wspaniały dzień za nami. Pierwszym wyzwaniem było Archery Challenge, w czasie którego strzelaliśmy ze specjalnie zabezpieczonych strzał, pojedynkując się między sobą. Następnie stoczyliśmy walki gladiatorów. Wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej macie. Po obiedzie czekała na nas Strefa VIP, w której korzystaliśmy z takich atrakcji, jak park linowy, ścianka wspinaczkowa i żyroskop. Dzień kończymy ogniskiem ze wspólnym pieczeniem kiełbasek.

VIP, grupa Pani Julii H.
W dzisiejszy poranek wybraliśmy się na strzelnicę, gdzie nauczyliśmy się przyjmować prawidłową postawę strzelecką, poznaliśmy budowę łuku i spróbowaliśmy swoich sił w pojedynku łuczników. Dowiedzieliśmy się również, jakie są podstawy udzielania pierwszej pomocy w różnych przypadkach oraz budowaliśmy nosze podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Następnie skorzystaliśmy z kolejnych atrakcji: żyroskopu, ścianki wspinaczkowej oraz parku linowego. Wieczorem odbyło się ognisko, podczas którego graliśmy w gry integracyjne i piekliśmy kiełbaski.