RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus VI (16.08-26.08.2024)

Dzień 3 - Rozkręcamy się na dobre

Dodany: 2024.08.18

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Dzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów, w czasie których wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy ze sobą na specjalnej macie. Następnie malowaliśmy w chmurach tworząc prace stworzone z samych kwadratów. Później pływaliśmy kajakami jednoosobowymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie poszliśmy na plażę, na której niektórzy kąpali się w jeziorze, a reszta wypoczywała na piasku. Kolejną atrakcją było eurobungee, na którym wyposażeni w odpowiednią uprząż skakaliśmy na trampolinie. Przed ciszą nocną rozegraliśmy grę terenową Świetliki. Głównym celem było rozwiązywanie naukowych zagadek, jakie zostawił nieznany przybysz. Wszystko to działo się podczas nocnego spaceru po lesie.

Adrenalina, grupa Pani Agnieszki M.
Dzień zaczęliśmy zajęciami Ale Cyrk!, czyli od jazdy na ciekawie napędzanym rowerze i chodzenia na szczudłach. Następnie zintegrowaliśmy się podczas Akcji Integracji. W promieniach słońca i przy szumie jeziora odpoczęliśmy podczas plażowania. Szkoliliśmy się też w jeździe na quadach. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
Niedzielę zaczęliśmy od Akcji Integracji, w czasie której wykonaliśmy różne zadania. Następnie poszliśmy na plażę, na której mieliśmy okazję wykąpać się w jeziorze pod czujnym okiem ratownika. Po obiedzie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Następnie rozegraliśmy turniej siatkówki. Po kolacji odbyła się dyskoteka, na której bawiliśmy się i tańczyliśmy przy świetnej muzyce.

BFF Extra, grupa Pani Kornelii W.
Trzeci dzień w Kulce rozpoczęłyśmy od przejścia przez dwupoziomowy park linowy oraz udałyśmy się nad jezioro Łęsk, aby odpocząć i kąpać się. Następnie malowałyśmy w chmurach, czyli tworzyłyśmy obrazki na rozciągniętej przezroczystej folii. Po obiedzie poznałyśmy budowę łuku, strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Nauczyłyśmy się także jak z nich strzelać. Potem wzięłyśmy udział w walkach gladiatorek, w czasie których wyposażone w gumowe lance rywalizowałyśmy między sobą. Wieczór spędziłyśmy na nocnej grze terenowej, podczas której rozwiązywałyśmy naukowe zagadki.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od jeżdżenia na quadach. Następnie zapoznaliśmy się z działaniem żyroskopu. Przed obiadem udaliśmy się na plażowanie oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Po południu poszliśmy do parku linowego, a także na strzelnicę paintballową. Dzień zakończyliśmy walkami sumo.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii W.
Ten dzień rozpoczęliśmy zajęciami na strzelnicy paintballowej, na której każdy z nas miał możliwość wykonać 50 strzałów do tarcz. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Następnie spędziliśmy aktywnie czas na plaży oraz pływając na rowerkach wodnych. Uczestniczyliśmy też w niesamowitych zajęciach na wirtualnych dywanach. Zdobyte rano umiejętności strzeleckie wykorzystaliśmy grając w laserowy paintball.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Dziś zaczęliśmy od mega gier, takich jak jenga, twister czy bierki. Następnie mieliśmy zajęcia na żyroskopie, który kręcił się jak sam zmieniacz czasu Hermiony Granger. Wykorzystaliśmy piękną pogodę na opalanie się i kąpiele w jeziorze. Czekała na nas pierwsza fabularna gra terenowa, czyli Komnata Tajemnic, w czasie której pokonaliśmy siłą naszej przyjaźni bazyliszka. Następnie zrobiliśmy sporo świetnych fotek w zabawie selfie challenge, dzięki której mogliśmy poznać wiele fajnych osób. Na koniec dnia mieliśmy spotkanie z książką - czytaliśmy fragment książki o naszym bohaterze i opowiadaliśmy na pytania, dzięki którym zdobyliśmy punkty dla naszych domów Hogwartu.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Rano poszłyśmy na plażę, by skorzystać z przepięknej, słonecznej pogody. Byłyśmy również na żyroskopie. Potem odbyły się zajęcia łucznicze, na których zbierałyśmy punkty w rywalizacji o Puchar Domów. Po obiedzie wzięłyśmy udział w grze terenowej, której poszczególne etapy doprowadziły nas do pokonania bazyliszka w Komnacie Tajemnic. Potem odbyło się selfie challenge. Wieczorem bawiliśmy się biorąc udział w mega grach.

Kulka Max, grupa Pani Mai R.
Po śniadaniu wzięłyśmy udział w grze Ranny Lotnik, podczas której uczyliśmy się zasad udzielania pierwszej pomocy oraz wykorzystaliśmy naszą wiedzę w praktyce podczas fabularnej gry terenowej. Następnie, korzystając z dobrej pogody, wybraliśmy się na plażę, na której spędziliśmy czas relaksując się oraz pływając w jeziorze. Potem czekały na nas zajęcia łącznościowe, na których nauczyliśmy się jak korzystać z telefonów polowych, przy czym świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie spędziliśmy czas bawiąc się i rywalizując między sobą na zajęciach integracyjnych. Następnie wybraliśmy się do lasu, w którym poznaliśmy zasady survivalu oraz jego rodzaje. Budowaliśmy schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Na koniec dnia czekała na nas dyskoteka, na której tańczyliśmy i bawiliśmy się przy dobrej muzyce.

Kulka Max, grupa Pani Natalii J.
Dzień rozpoczęliśmy od poznania podstaw survivalu. Nauczyliśmy się, jak zbudować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Następnie, korzystając ze świetnej pogody, udaliśmy się na wyprawę wieloosobową smoczą łodzią. Na kolejnych zajęciach weszliśmy do Strefy UFO z kosmitą Yazrumem, który przygotował swoją encyklopedię z faktami o Ziemi. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia integracyjne, na których czekał na nas pakiet gier i zabaw. Tego dnia wzięliśmy udział w laserowym paintballu. Na koniec dnia udaliśmy się na grę terenową, podczas której rozwiązywaliśmy zagadki, co pozwoliło nam odnaleźć kapsułę radości, którą ukrył Yazrum.

Kulka Open, grupa Pani Oliwii M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od grania w siedem, grę integracyjną wymagającą refleksu. Następnie udaliśmy się do tajnej Strefy UFO, aby uczestniczyć w Kulkowej Akademii Wiedzy. Zapamiętywaliśmy różne ciekawostki, które potem wykorzystywaliśmy w interaktywnym quizie z wiedzy ogólnej. Później graliśmy w piłkę nożną przygotowując się do turnieju. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze paintballowej. Rozegraliśmy mecze, podczas których mieliśmy do wykorzystania 150 kulek. Później wybraliśmy się na strzelnicę, aby spróbować swoich sił w strzelaniu z wiatrówek sprężynowych. Odbył się konkurs na najcelniejszego strzelca. Wieczorem, na zakończenie dnia, odbyła się dyskoteka. Świetnie bawiliśmy się w rytm muzyki.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Niedzielę rozpoczęliśmy od zajęć integracyjnych, podczas których mogliśmy lepiej poznać każdą osobę z naszej grupy. Następnie udaliśmy się do namiotu programowego, w którym ubrani w specjalne maski stoczyliśmy łuczniczy pojedynek. Wybraliśmy się też na plażę, na której graliśmy w karty i korzystaliśmy z kąpieli w jeziorze. Rozegraliśmy kilka partyjek uno i spędziliśmy wspólny czas na piasku. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, aby poćwiczyć swoją celność przed następującą po niej grą paintballową na specjalnie ogrodzonym terenie. Dzień zakończyliśmy tańcami na dyskotece do ulubionych dźwięków muzyki i śpiewając najpopularniejsze kawałki.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu zagrałyśmy w kalambury i wymyślałyśmy melodię do naszego herosowego hymnu. Potem miałyśmy warsztaty teatralne, na których uczyłyśmy się podstaw pracy aktora, poprawnego oddechu i poznałyśmy podstawy ruchu scenicznego. Następnie odbył się Ale Cyrk! - uczyłyśmy się jeździć na dziwnym rowerze oraz chodzić na szczudłach. Po obiedzie przyszedł czas na grupowe pisanie tekstu do naszego obozowego hymnu, który przedstawimy na konkursie. Potem poszłyśmy na park linowy, na którym pokonywałyśmy dwa poziomy trudności. Po kolacji miałyśmy zabawę taneczną.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od mega gier, takich jak jenga czy twister. Następnie uczestniczyliśmy w warsztatach teatralnych, podczas których uczyliśmy się, jak przygotować się do występów oraz do improwizacji. Po południu popłynęliśmy w rejs smoczą łodzią po malowniczym jeziorze Łęsk. Wieczorem odbyła się dyskoteka, podczas której bawiliśmy się do ulubionych piosenek.

Obóz Herosów, grupa Pani Julii L.
Dzień zaczęliśmy burzą mózgów nad hymnem obozu. Później stoczyliśmy walki gladiatorów na piankowe lance, a po drugim śniadaniu spędziliśmy czas na dalszym poznawaniu się. Po obiedzie mieliśmy zajęcia teatralne, na których uczyliśmy się niesamowitych technik aktorskich. Przed kolacją wzięliśmy udział w Wielkim Starciu Łuczniczym. Po kolacji bawiliśmy się na dyskotece w rytm wielkich hitów.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od gry w herosową wersję mafii i doskonalenia naszego hymnu. Następnie Clarisse LaRue uczyła nas podstaw władania mieczem oraz pozycji i poruszania się w trakcie walki. Kolejnym herosowym wyzwaniem była obrona Empire State Building przed armią Kronosa. Podczas Archery Challenge wzięliśmy udział w starciu łuczników. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, aby popływać w jeziorze i odpocząć na plaży. Potem pod opieką Uranii przeszliśmy ćwiczenia astronauty na żyroskopie. Mogliśmy poczuć się prawie jak podczas startu rakiety kosmicznej. Wieczorem odbyła się dyskoteka, podczas której królowaliśmy na parkiecie.

Obóz Herosów, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w mafię. Po niej uczyliśmy się strzelać z łuków i wzięliśmy udział w turnieju strzeleckim. Następnie wybraliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk, podczas której mieliśmy okazję podziwiać piękne widoki. Po obiedzie rozpoczęliśmy tworzenie naszego hymnu. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach teatralnych, na których uczyliśmy się podstaw pracy aktora. Wieczorem odbyła się dyskoteka

Obóz Herosów, grupa Pani Mileny K.
Niedzielę zaczęliśmy od rejsu starożytną smoczą łodzią po królestwie Posejdona, czyli jeziorze Łęsk. Następnie rozpoczęliśmy pracę nad naszym herosowym hymnem. Apollo nam towarzyszył, więc szło nam bardzo dobrze. Uczyliśmy się także strzelać z łuków. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia do lasu, na których dowiedzieliśmy się o rodzajach survivalu, zobaczyliśmy puszkę survivalową oraz zbudowaliśmy szałas z pałatki. Na kolejnych zajęciach wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową o czterech poziomach trudności. Na koniec dnia wytańczyliśmy się na dyskotece przy najpopularniejszych hitach tego lata.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Dzień rozpoczęliśmy od laserowego paintballu, w trakcie którego odbyły się potyczki z bronią świetlną i detektorami trafień. Następnie udaliśmy się na warsztaty wrażliwości estetycznej oraz warsztaty kulinarne, które odbyły się w Strefie UFO. Wzięliśmy także udział w mega grach, podczas których zagraliśmy m.in w mega twistera i mega jengę. Poszliśmy również na plażę, na której korzystaliśmy z kąpieli słonecznych i wodnych. Następnie wzięliśmy udział w wyprawie rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Na koniec dnia udaliśmy się na żyroskop, na którym przeszliśmy ćwiczenia astronauty.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Rano, wyposażeni w specjalną uprząż oraz kask, wspinaliśmy się na wieżę zbudowaną ze skrzynek. Następnie zamieniliśmy się w konstruktorów i tworzyliśmy budowle z bambonady. Poszliśmy do lasu, w którym bawiliśmy się w podchody. Następnie graliśmy w dyrygenta. Potem wypłynęłyśmy w rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk oraz braliśmy udział w Kulkowej Akademii Wiedzy.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
Kolejny dzień dobiegł końca. Zaczęliśmy go od nauki jazdy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze, plażowania oraz rywalizacji na specjalnej macie w strojach oraz kaskach ochronnych. Po południu przekroczyliśmy bramę tajnej Strefy UFO, weszliśmy do kokpitu spodka, zobaczyliśmy film o historii kosmicznych Mazur, a w laboratorium przetestowaliśmy urządzenia kosmitów. Następnie wzięliśmy udział w Foto Kulce, podczas której wykonywaliśmy zdjęcia z różnymi osobami oraz miejscami. Na koniec dnia udaliśmy się na grę terenową

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Nasz dzień był pełen zabawy. Rozpoczęliśmy od szalonych akrobacji na trampolinach. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach Ale Cyrk!, podczas których jeździliśmy na dziwnym rowerze i próbowaliśmy swoich sił w chodzeniu na szczudłach. Kolejnym wyzwaniem było ustawianie skrzynek i wspinanie się na nie, co dostarczyło nam sporo emocji i śmiechu. Po tych aktywnościach zrelaksowaliśmy się na plaży, ciesząc się słońcem i odpoczywając. Dzień zakończyliśmy w rytmie muzyki, bawiąc się na dyskotece i tańcząc do późna.

Summer Challenge, grupa Pana Cezarego M.
Trzeci kulkowy dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia naszej celności podczas strzelania z wiatrówki. Następnie uczestniczyliśmy w grze Ranny Lotnik, w trakcie której poznawaliśmy podstawy udzielania pierwszej pomocy oraz budowaliśmy nosze. Po południu udaliśmy się do tajnej Strefy UFO, co jest ściśle tajne! Gdy zjedliśmy przepyszny obiad, udaliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Następnie poszliśmy na przejażdżkę segwayem po kulkowym torze. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Świetliki, która sprawiła nam wiele radości.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Kolejny dzień pełen atrakcji za nami. Na samym początku dnia poznaliśmy budowę łuku oraz nauczyliśmy się z niego strzelać. Następnie korzystając z pięknej pogody poszliśmy na plażę, na której pływaliśmy w jeziorze oraz odpoczywaliśmy na piasku. Później ubrani w specjalne uprzęże skakaliśmy wysoko na eurobungee. To była świetna zabawa. Po obiedzie stoczyliśmy pełne emocji walki gladiatorów i zagraliśmy w Foto Kulkę. Na koniec dnia wyruszyliśmy na wieczorną grę terenową, w czasie której odpowiadaliśmy na różne pytania i zbieraliśmy kawałki mapy, aby później dojść do skarbu.

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz obozowy dzień zaczęliśmy od pływania jednoosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na grę Błędny Azymut, podczas której uczyliśmy się, jak działa kompas oraz jak z niego korzystać, żeby doprowadził nas do karteczek z zadaniami. Naszym następnym punktem dnia były walki gladiatorów, na których wcieliliśmy się w wojowników, którzy walczyli z sobą na podestach przy użyciu lanc. Po południu poszliśmy na plażę popływać oraz odpocząć, a po powrocie do ośrodka zagraliśmy w grę fotka challenge, podczas której mieliśmy za zadanie robić sobie zdjęcia z określonymi przedmiotami.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Niedzielę rozpoczęliśmy od porannego rozruchu. Tańczyliśmy belgijkę i skrzypka. Pływając na rowerkach wodnych dużo się śmialiśmy i rozmawialiśmy. Wspólnie z ratownikiem podziwialiśmy przepiękne widoki. Następnie udaliśmy się na pole paintballowe na dynamiczny trening snajperski, podczas którego sprawdzaliśmy swoją celność i opanowanie. Podczas plażowania graliśmy w karty i kąpaliśmy się w jeziorze. Po smacznym obiedzie udaliśmy się na survival. Tworzyliśmy stosy ogniskowe i rozpalaliśmy ogień za pomocą krzesiwa. Na wieży ze skrzynek ćwiczyliśmy sprawność i równowagę. Wieczór upłynął nam na dyskotece pełnej wrażeń.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dzisiejszy ranek spędziliśmy grając w uno na podobozie, a następnie wybraliśmy się do lasu. Tam odbył się survival, na którym budowaliśmy szałasy z pałatek. Następnie mieliśmy okazję postrzelać w czasie dynamicznego treningu strzeleckiego. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę. Znaleźliśmy też czas na przejażdżkę quadem. Na koniec dnia czekała nas pierwsza dyskoteka.

VIP, grupa Pani Dominiki B.
Dzień zaczęliśmy od odwiedzenia Strefy UFO. Oficer tajności wtajemniczył nas w trzeci poziom. Następnie udaliśmy się na plażę popływać i odpocząć. Naszym kolejnym punktem dnia była jazda segwayami po specjalnie przygotowanym torze. Po pysznym obiedzie wyruszyliśmy w trzygodzinny rejs kajakami turystycznymi po naszym pięknym jeziorze. Dzień skończyliśmy wspólną zabawą na dyskotece.

VIP, grupa Pani Julii H.
Dzień rozpoczęliśmy od długiego rejsu kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie wybraliśmy się na tor do jazdy quadami, gdzie nauczyliśmy się ich budowy oraz spróbowaliśmy swoich sił w jeździe nimi. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, na której kąpaliśmy się w jeziorze. Później odbyły się walki w zabawnych strojach sumo, a na koniec mieliśmy skoczną dyskotekę z kolorowymi światłami.