RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus VI (16.08-26.08.2024)

Dzień 2 - Dzień pełen atrakcji

Dodany: 2024.08.17

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Sobotę rozpoczęliśmy grą Błędny Azymut, która polegała na wyznaczaniu azymutu przy użyciu kompasu. Pod koniec zajęć rozwiązaliśmy specjalnie przygotowane zagadki. Następnie byliśmy na plaży oraz zapoznaliśmy się z ofertą zajęć fakultatywnych. Kolejną atrakcją była nauka jazdy quadami, podczas której poznaliśmy również budowę tego pojazdu. Po obiedzie pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie, podczas gry Enigma, uczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości i wykorzystaliśmy je w praktyce. Pod koniec dnia wzięliśmy udział w dyskotece, co sprzyjało jeszcze bardziej naszej integracji.

Adrenalina, grupa Pani Agnieszki M.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy seansem w gwiezdnym kinie. Obejrzeliśmy trójwymiarowy film, który opowiadał historię rozwoju lotnictwa. Następnie wypoczywaliśmy na plaży. Sprawdziliśmy naszą celność podczas strzelania z wiatrówek. Po obiedzie wskoczyliśmy do kajaków i wybraliśmy się na wyprawę po jeziorze Łęsk. Zagłębiliśmy się też w tajemnice Strefy UFO, o której nic więcej nie możemy opowiedzieć. To ściśle tajne! Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
Ten dzień zaczęliśmy od oglądania filmu w gwiezdnym kinie. Następnie poszliśmy na plażę, na której mogliśmy wykąpać się w jeziorze pod czujnym okiem ratownika. Później poszliśmy do namiotu programowego, w którym przebrani w stroje sumo walczyliśmy na macie. Po obiedzie udaliśmy się do Strefy UFO, w której poznaliśmy bliżej historię kulkowego kosmity Yazruma. Następnie udaliśmy się popływać jednoosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Po kolacji udaliśmy się na żyroskop, na którym mieliśmy okazję się poczuć jak astronauta podczas startu w kosmos.

BFF Extra, grupa Pani Kornelii W.
Drugi dzień kolonii rozpoczęłyśmy od udziału w Akcji Integracji, podczas której brałyśmy udział w takich zabawach jak rurowce, chodzenie po skrzynkach czy przeciąganie liny. Następnie udałyśmy się na wyprawę dwuosobowymi kajakami po malowniczym jeziorze Łęsk. Po południu poznałyśmy podstawowe układy taneczne. Miałyśmy także możliwość pokonania na ściance wspinaczkowej czterech tras o różnych poziomach trudności. Wieczór spędziłyśmy w tanecznych rytmach na dyskotece, na której świetnie bawiłyśmy się do ostatniej piosenki.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii Ch.
Dzisiaj rano graliśmy w laserowy paintball, a potem bawiliśmy się na magicznych dywanach. Następnie zwiedziliśmy tajną Strefę UFO. Po południu pływaliśmy na kajakach po naszym przepięknym jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy, wraz z innymi uczestnikami kolonii, dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii W.
Dziś rozpoczęliśmy od jazdy na quadach. Po krótkiej przerwie udaliśmy się do Strefy UFO, aby dowiedzieć się trochę więcej o tajnych wydarzeniach z udziałem kosmitów, które miały miejsce na terenie ośrodka. Następnie spędziliśmy aktywnie czas pływając na kajakach oraz ucząc się jeździć segwayami. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Ten dzień zaczęliśmy od zajęć artystycznych, czyli malowania w chmurach. Połączyliśmy wszystkie nasze siły i konkurowaliśmy między sobą podczas Akcji Integracji, aby zdobyć punkty w Turnieju Domów. Seans w kinie 3D był dla nas nowym doświadczeniem. Bardzo podobał nam się film opowiadający m.in. o porach roku. Po pysznym obiadku udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody podczas plażowania nad naszym jeziorem. Wzięliśmy udział w różnych grach integracyjnych, a na koniec dnia poszliśmy na naszą pierwszą dyskotekę.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Rano bawiliśmy się w parku linowym, w którym pokonywaliśmy różne przeszkody. Integrowaliśmy się również z grupą biorąc udział w różnych konkurencjach, zbierając punkty w Turnieju Domów. Byliśmy również w kinie sferycznym, aby obejrzeć trójwymiarowy film o porach roku i obrotach Ziemi. Po obiedzie plażowaliśmy i korzystaliśmy z przepięknej pogody. Dzień zakończyliśmy na dyskotece.

Kulka Max, grupa Pani Mai R.
Dzień był pełen wrażeń i atrakcji. Rozpoczęliśmy go seansem 3D w gwiezdnym kinie. Następnie, korzystając z dobrej pogody, wybraliśmy się na plażę, na której odpoczywaliśmy, a także pływaliśmy w jeziorze. To był przyjemnie spędzony czas. Następnie poszliśmy na mega gry. Graliśmy w jengę i twistera w wersji bardzo powiększonej. Po obiedzie nadszedł czas na laserowy paintball. Bawiliśmy się świetnie, a rywalizacja była pełna emocji. Potem wybraliśmy się nad jezioro, nad którym czekały na nas smocze łodzie. Ostatnimi zajęciami, w których wzięliśmy udział, były walki gladiatorów. To był udany dzień.

Kulka Max, grupa Pani Natalii J.
Sobotę rozpoczęliśmy seansem filmowym w gwiezdnym kinie. Następnie, korzystając ze świetnej pogody, udaliśmy się na plażę, na której pływaliśmy i opalaliśmy się. Na kolejne zajęcia udaliśmy się do namiotu programowego, w którym zastaliśmy wyposażeni w gumowe lance, aby rywalizować między sobą podczas walki. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, na której oddawaliśmy strzały do tarczy. Na koniec dnia wzięliśmy udział w dyskotece, na której mieliśmy okazję się wytańczyć. Było ekstra!

Kulka Open, grupa Pani Oliwii M.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od zajęć na strzelnicy paintballowej. Uczyliśmy się obsługiwać markery oraz odbył się konkurs strzelecki. Później udaliśmy się na plażę, na której odbyły się zajęcia Ranny Lotnik. Na początku poznaliśmy podstawy udzielania pierwszej pomocy, które później wykorzystaliśmy podczas gry terenowej. Konstruowaliśmy nosze, na których musieliśmy przenieść rannego. Później wybraliśmy się do gwiezdnego kina 3D, aby obejrzeć film o historii awiacji. Seans bardzo nam się podobał i pozwolił się zrelaksować. Po obiedzie odbyło się plażowanie. Kąpaliśmy się w jeziorze oraz opalaliśmy się na jego brzegu. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w Archery Challenge. Podzieleni na drużyny rywalizujemy ze sobą wypuszczając z łuków miękko zakończone strzały.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówek sprężynowych. Nauczyliśmy się ich budowy oraz podstawowej postawy strzeleckiej, w której należy stanąć podczas oddawania strzału. Następnie udaliśmy się na plażę, aby zapoznać się z regulaminem i zaznać orzeźwiającej kąpieli. Obejrzeliśmy też film edukacyjny w naszym sferycznym kinie, z którego dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek na temat historii podboju przestworzy. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia łucznicze, podczas których dowiedzieliśmy się, jak jest zbudowany łuk oraz jak wygląda poprawna postawa strzelecka. Wyruszyliśmy też na rekreacyjną wyprawę rowerkami wodnymi po naszym pięknym jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy Kulkową Akademią Wiedzy, podczas której rozegraliśmy turniej wiedzy o Kulce i sprawdzający naszą wiedzę ogólną.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu udałyśmy się do lasu, w którym odbyła się gra Bitwa o Sztandar, którą nasza drużyna wygrała! Następnie wzięłyśmy udział w mega grach, podczas których grałyśmy w twistera i zbudowałyśmy wieżę z gigantycznych klocków. Potem plażowałyśmy i kąpałyśmy się w jeziorze. Na plaży grałyśmy w karty i czytałyśmy książki. Po obiedzie odbyły się walki gladiatorów. Zostałyśmy wyposażone w gumowe lance i w kaski ochronne, aby rywalizować na specjalnej macie. Na kolejnych zajęciach zostały nam przedstawione zajęcia fakultatywne, w których możemy wziąć udział. Odwiedziłyśmy też dzisiaj panią pielęgniarkę. Po kolacji wzięłyśmy udział w ognisku, na którym piekłyśmy kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od Bitwy o Sztandar, podczas której starliśmy się w walce z innymi grupami. Później odbyły się pojedynki gladiatorów, podczas których używaliśmy specjalnych lanc i kasków. Odwiedziliśmy też plażę i relaksowaliśmy się podziwiając piękne widoki nad jeziorem Łęsk. Po południu zmierzyliśmy się ze ścianką wspinaczkową, która ma cztery poziomy trudności. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski i wzięliśmy udział w różnych zabawach.

Obóz Herosów, grupa Pani Julii L.
Sobotę zaczęliśmy od epickiej Bitwy o Sztandar, którą wygrałyśmy! Po drugim śniadaniu uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnej machinie. Potem poszliśmy odpoczywać na plażę. Po obiedzie, pod opieką bogini wiatru Aeolus, chodziliśmy na parku linowym. Przed wieczerzą poznaliśmy się lepiej rozmawiając o swoich zainteresowaniach, a wieczorem śpiewaliśmy i tańczyliśmy oraz piekliśmy kiełbaski przy ognisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od Bitwy o Sztandar, czyli leśnej gry terenowej, w trakcie której wszystkie grupy herosów rywalizowały między sobą o zdobycie jak największej liczby wstążek. Zwycięska drużyna mogła wnieść sztandar na teren ośrodka. Następnie czekały na nas pierwsze zajęcia z cyklu Wielkich Starć Herosów, czyli zawody łucznicze. Poznaliśmy budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Nauczyliśmy się strzelać, a następnie wzięliśmy udział w zawodach strzeleckich. Potem udaliśmy się na wyprawę starożytną smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po obiedzie mieliśmy czas na tworzenia naszego herosowego hymnu. Przed kolacją odbyła się przeprawa na wysokości z Percym Jacksonem, czyli zajęcia na parku linowym. Wieczór spędziliśmy przy ognisku piekąc kiełbaski i śpiewając obozowe piosenki.

Obóz Herosów, grupa Pani Karoliny F.
Drugi dzień naszego obozu rozpoczęliśmy od ekscytującej Bitwy o Sztandar. Następnie poszerzyliśmy swoją wiedzę z zakresu survivalu i zbudowaliśmy własne schronienia w lesie. Korzystając z dobrej pogody wybraliśmy się nad jezioro, nad brzegiem którego plażowaliśmy oraz kąpaliśmy się. Po obiedzie wzięliśmy udział w mega grach, podczas których graliśmy m.in. w twistera i jengę. Następnie zapoznaliśmy się z ofertą dodatkowych zajęć. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski oraz graliśmy w różne gry.

Obóz Herosów, grupa Pani Mileny K.
Dzień zaczęliśmy od Bitwy o Sztandar. Była to pełna emocji walka, którą wygrały grupy Dionizosa i Hekate. Następnie przeszliśmy kosmiczne szkolenie na żyroskopie, heros musi być przygotowany na wszystko! Jeszcze przed obiadem zawitaliśmy pierwszy raz na plażę i zapoznaliśmy się z ratownikami oraz regulaminem i kąpieliskiem. Po obiedzie integrowaliśmy się z innymi grupami herosów, a następnie odbyliśmy walki gladiatorów. Na koniec dnia mieliśmy ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Rano udaliśmy się do Strefy UFO, gdzie obejrzeliśmy film o kosmicznych Mazurach. Potem weszliśmy do kokpitu spodka oraz do Laboratorium, w którym przetestowaliśmy urządzenia kosmitów, co pozwoliło nam osiągnąć trzeci poziom wtajemniczenia. Następnie mieliśmy zajęcia na strzelnicy paintballowej, podczas których strzelaliśmy do tarcz w różnych odległościach. Następnie uczyliśmy się jeździć segwayami po specjalnie przygotowanym torze. Poszliśmy także na plażę, na której opalaliśmy się oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Na koniec dnia wzięliśmy udział w dyskotece, na której tańczyliśmy do świetnej muzyki.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
W sobotę uczyliśmy się jeździć segwayem oraz poznaliśmy regulamin obowiązujący na plaży i kąpielisku. Graliśmy w zespołach w różne gry na wirtualnych dywanach. Uczestniczyliśmy w zabawach integracyjnych. Poznaliśmy podstawy survivalu oraz zbudowaliśmy schronienie przy użyciu pałatki. Dzień zakończyliśmy świetną dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
Sobotę zaczęliśmy od wyprawy rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie pokonywaliśmy dwie trasy parku linowego: zieloną i niebieską . Potem poznaliśmy podstawowe układy taneczne tańców nowoczesnych. Po obiedzie braliśmy udział w Kulkowej Akademii Wiedzy. Uczyliśmy się także posługiwać wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Na koniec dnia wzięliśmy udział w dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Nasz dzień pełen przygód rozpoczęliśmy od rejsu kajakami sit on top po jeziorze Łęsk, podczas którego cieszyliśmy się spokojem i pięknem natury. Następnie przeszliśmy na zajęcia z wiatrówkami, na których poznaliśmy ich budowę i sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy. Po tych wyzwaniach spróbowaliśmy swoich sił w parku linowym, pokonując trasy o różnych poziomach trudności. Kolejną atrakcją była gra Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się korzystać z kompasu, a następnie wykorzystaliśmy tę wiedzę w grze terenowej. Nie zabrakło także zabawy z mega grami, czyli rozgrywek w wersji XXL, takich jak twister, jenga i bierki. Na zakończenie dnia rozegraliśmy emocjonujący turniej w sumo, walcząc w specjalnych strojach.

Summer Challenge, grupa Pana Cezarego M.
Drugi dzień na Kulce rozpoczęliśmy od udziału w Akcji Integracji, co pomogło nam jeszcze lepiej się poznać. Rywalizowaliśmy też w innych grach i zabawach. Następnie udaliśmy się w rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po południu poszliśmy na niesamowita ośmiometrową ściankę wspinaczkową. Sprawiła nam ona wiele radości. Gdy zjedliśmy przepyszny obiad, ponownie odwiedziliśmy kulkowe jezioro, aby plażować i się w nim wykąpać. Gdy już wróciliśmy, mieliśmy okazje sprawdzić swoją celność w strzelaniu z łuku do tarczy. Dzień zakończyliśmy niesamowitą kulkową dyskoteką, w czasie której mogliśmy usłyszeć nasze ulubione piosenki.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Kolejny dzień pełen atrakcji już za nami. Z samego rana wyruszyliśmy smoczymi łodziami w rejs po jeziorze Łęsk. Następnie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową o czterech poziomach trudności. Poszło nam świetnie! Przed obiadem uczestniczyliśmy w Akcji Integracji, podczas której świetnie się bawiliśmy. Później wyruszyliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, na których budowaliśmy schronienie z pałatki. Uczestniczyliśmy również w walkach sumo. Idealnym zakończeniem dnia była dyskoteka, na której bardzo dużo tańczyliśmy.

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Naszą kulkową przygodę dziś zaczęliśmy od zajęć wodnych, na których ratownicy przedstawili nam regulamin korzystania z kąpieliska oraz to, jak należy zachowywać się podczas zajęć wodnych. Następnie wypłynęliśmy kajakami turystycznym na jezioro. Udaliśmy się także na jazdę segwayem, mieliśmy do pokonania tor przeszkód na dwukołowcu. Naszym kolejnym punktem dnia był udział w Akcji Integracji. Po południu wzięliśmy udział w grze Ranny Lotnik, podczas której dowiedzieliśmy się, jak udzielać pierwszej pomoc oraz budowaliśmy nosze do transportu poszkodowanego. Następnie udaliśmy się całą grupa na eurobungee, na którym świetnie się bawiliśmy skacząc na trampolinach. Nasz intensywny dzień zakończyliśmy dyskoteką. Zbieramy siły na następny dzień.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Sobotni poranek rozpoczęliśmy od porannego rozruchu. Następnie udaliśmy się na survival. Poznaliśmy zawartość puszki survivalowej i budowaliśmy schronienie z pałatki. Podczas plażowania odpoczywaliśmy i skakaliśmy do wody. Po obiedzie udaliśmy się na musztrę. Ćwiczyliśmy chodzenie krokiem defiladowym i ustawialiśmy się w określonych szykach. Podczas gry Błędny Azymut dowiedzieliśmy się jak wyznaczać strony świata i korzystać z kompasu. Następnie odbyła się emocjonująca gra terenowa. Wieczór upłynął nam podczas seansu w kinie sferycznym.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dzisiaj rozpoczęliśmy wspinaczką na ściance o wysokości ponad ośmiu i pół metra. Następnie udaliśmy się na plażę. Tam poznaliśmy regulamin obowiązujący na kąpielisku i korzystając z pogody wykąpaliśmy się w jeziorze. Znaleźliśmy też czas na gry zespołowe na podobozie. Po obiedzie uczyliśmy się musztry, a następnie wybraliśmy się na wspinaczkę na ułożoną ze skrzynek wieżę. Po kolacji obejrzeliśmy niesamowity trójwymiarowy film w kinie sferycznym.

VIP, grupa Pani Dominiki B.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy od plażowania. Następnie nauczyliśmy się strzelać z łuków oraz przyjmować prawidłową postawę strzelecką. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na strzelnicę paintballową. Mieliśmy do wystrzelenia vipowską liczbę aż 100 kulek! Dzięki Akcji Integracji mogliśmy się zintegrować i rywalizować między grupami. Dzień skończyliśmy warsztatem plastycznym, na którym tworzyliśmy przypinki oraz prace techniką quillingu. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejsze zajęcia.

VIP, grupa Pani Julii H.
Dzień powitał nas piękną pogodą, dzięki czemu rano wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele w jeziorze. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, na której mieliśmy, jako grupa VIP, po 100 kulek do wystrzelania. Przeszliśmy też ćwiczenie astronauty na żyroskopie, dzięki któremu mogliśmy poczuć się jak podczas startu rakiety kosmicznej. Wieczorem integrowaliśmy się w grupie podczas gier i zabaw, np. chodząc po skrzynkach. Na koniec dnia zostaliśmy wtajemniczeni w sprawę Strefy UFO. Weszliśmy do spodka i obejrzeliśmy film przedstawiający historię Kosmicznych Mazur.