RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus VI (16.08-26.08.2024)

Dzień 6 - Trwa kulkowa zabawa

Dodany: 2024.08.21

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Środę rozpoczęliśmy od wspinaczki w parku linowym. Każdy miał możliwość przejść w specjalnej uprzęży dwóch tras parku. Następnie byliśmy na plażowaniu i kąpieli. Później wzięliśmy udział w Akcji Integracji, w czasie której zagraliśmy w wiele gier integracyjnych. Po obiedzie tworzyliśmy swoje własne znaczki oraz obrazki techniką quillingu. Następnie w ramach zajęć z wychowawcą zagraliśmy w gry planszowe. Na koniec dnia poszliśmy do kina gwiezdnego, w którym w okularach 3D obejrzeliśmy film o tym, jak ruch Ziemi wpływa na pory roku.

Adrenalina, grupa Pani Agnieszki M.
Ten dzień rozpoczęliśmy zajęciami Archery Challenge, czyli starciem łuczników. Bawiliśmy się świetnie! Poznaliśmy też nową grę - mafię. Było przy niej dużo dobrej zabawy. Sprawdziliśmy też nasze wiadomości podczas Kulkowej Akademii Wiedzy. Potem graliśmy w siatkówkę oraz tańczyliśmy. Dzień zakończyliśmy wcielając się w astronautów na żyroskopie.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
Dzień zaczęliśmy od zajęć wodnych, czyli pływania kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy na eurobungee, na którym mieliśmy okazję poskakać na trampolinach. Potem wybraliśmy się na plażę, na której kąpaliśmy się w jeziorze pod okiem ratownika. Po obiedzie urządziliśmy gry i zabawy integracyjne z piłką. Po kolacji poszliśmy na imprezę taneczną na Poziomie X.

BFF Extra, grupa Pani Kornelii W.
Kolejny kulkowy dzień rozpoczęłyśmy od tworzenia bransoletek z linki, co sprawiło nam wiele radości. Następnie wykazałyśmy się niesamowitą inwencją twórczą podczas tworzenia własnych koszulek. Po południu grałyśmy w mega gry, w czasie których konkurowałyśmy między sobą w mega jendze, mega bierkach i mega twisterze. Później integrowałyśmy się grając w różne gry planszowe. Wieczorem udałyśmy się na imprezę na Poziomie X, na której tańczyłyśmy do ostatniej piosenki.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii Ch.
Z samego rana uczyliśmy się strzelać z łuku oraz wiatrówki sprężynowej. Następnie jeździliśmy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze. Po południu wykorzystaliśmy swoje umiejętności strzeleckie w starciu łuczników. Graliśmy również w fabularyzowana grę wraz z innymi kadetami.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii W.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć konstruktorzy, w trakcie których skonstruowaliśmy m.in. pojazd, wioskę smerfów i Strefę UFO. Następnie uczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze Szpieg z Plutona oraz w zajęciach na kosmicznym żyroskopie. Na koniec dnia odbyła się impreza na Poziomie X, na której bawiliśmy się świetnie.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Dzień zaczęliśmy od lekcji lewitacji na eurobungee. Bawiliśmy się w konstruktorów i zbudowaliśmy Azkaban. Nauczyliśmy się nowej techniki plastycznej - quillingu. Tym sposobem zrobiliśmy piękne kartki dla naszych rodziców i przyjaciół. Zagraliśmy również w mafię, wcześniej dzieląc się między sobą rolami. Było przy tym dużo śmiechu. Dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Rano wzięliśmy udział w warsztatach z quillingu, w czasie których tworzyliśmy obraz czarodziejskiego kapelusza. Bardzo nam się to podobało. Później odwiedziłyśmy plażę, aby popływać w jeziorze. Następnie udałyśmy się do Zakazanego Lasu na zajęcia z survivalu. Integrowałyśmy się także grając w gry planszowe. Wieczorem wzięliśmy udział w imprezie tanecznej na Poziomie X.

Kulka Max, grupa Pani Mai R.
Kolejny dzień kolonii był wypełniony fantastycznymi zajęciami. Po śniadaniu wybraliśmy się nad jezioro, gdzie pływaliśmy rowerkami wodnymi. Następnie poszliśmy na ściankę wspinaczkową. Mieliśmy tam okazję pokonania czterech tras o różnych poziomach trudności. Kolejnymi zajęciami była przejażdżka segwayami po specjalnym torze. Niedługo potem wybraliśmy się postrzelać z wiatrówek. Rywalizowaliśmy ze sobą o to, który z uczestników zbierze największą liczbę punktów. Na koniec dnia poszliśmy potańczyć na imprezę na Poziomie X.

Kulka Max, grupa Pani Natalii J.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy jednoosobowymi kajakami sit on top po jeziorze Łęsk .Następnie udaliśmy się na dwupoziomowy park linowy. Na kolejnych zajęciach udaliśmy do namiotu programowego na mega gry, czyli powiększoną wersję znanych gier. Po obiedzie poszliśmy się na plażę, aby miło spędzić czas i odpocząć przed kolejnymi zajęciami. Dzień zakończyliśmy huczną zabawą taneczną.

Kulka Open, grupa Pani Oliwii M.
Kolejny dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od gry francuskiej. Polega ona na tym, że szukamy odpowiedzi na pytania na temat obozu oraz ośrodka. Później wzięliśmy udział w selfie challenge, podczas którego wykonywaliśmy różne zdjęcia według kategorii podanych przez wychowawcę. Następnie próbowaliśmy wspiąć się na wieżę ze skrzynek, którą jednocześnie układaliśmy. Niektórym z nas udało się wejść na wszystkie skrzynki! Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną. Potem skorzystaliśmy z symulatora lotów kosmicznych, czyli z żyroskopu. Na koniec dnia bawiliśmy się na imprezie na Poziomie X.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę, w mafię oraz w głuchy telefon. Następnie udaliśmy się do namiotu programowego, w którym przebrani w specjalne stroje sumo pojedynkowaliśmy się na miękkiej macie. Po obiedzie zagraliśmy w uno oraz inne emocjonujące gry karciane. Nauczyliśmy się też wyplatać bransoletki ze sznurków, które będą pamiątką z naszych kolonii. Dzień zakończyliśmy imprezą, podczas której bawiliśmy się do hitów tego lata.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu miałyśmy zajęcia survivalowe, w czasie na których poznałyśmy rodzaje stosów ogniskowych oraz uczyłyśmy się, jak posługuje się krzesiwem. Potem zagrałyśmy w ziemniaka i w dwa ognie. Na kolejnych zajęciach malowałyśmy w chmurach, czyli na przezroczystej folii. Po obiedzie odbył się konkurs, podczas którego wybierałyśmy nasz obozowy hymn. Następnie wszyscy razem przygotowywałyśmy się do naszego przedstawienia. Robiłyśmy próby i tworzyłyśmy nasze stroje. Po kolacji miałyśmy warsztaty teatralne, w czasie których przedstawiałyśmy improwizowane scenki.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od zajęć Ale Cyrk!, podczas których uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Następnie wyruszyliśmy kajakami na wyprawę po malowniczym jeziorze Łęsk. Po południu odbył się przegląd herosowych hymnów. Później rozegraliśmy pojedynki łucznicze podczas Archery Challenge. Uczyliśmy się też udzielać pierwszej pomocy pod czujnym okiem ratownika. Wieczorem prezentowaliśmy przygotowane scenki przed całym obozem herosów podczas drugiej części warsztatów teatralnych.

Obóz Herosów, grupa Pani Julii L.
Dzień zaczęliśmy od rozszyfrowania kodów na zajęciach Enigma. Później dopracowywaliśmy nasz hymn. Przed obiadem poszliśmy na smoczą łódź wiosłować w rytmie naszych ulubionych szant. Po obiedzie ćwiczyliśmy nasze przedstawienie, które opowiada o wspomnieniach grupy herosów i militów. Wieczorem, gdy je przedstawialiśmy, wszyscy byli wzruszeni.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Dziś w zajęciach towarzyszył nam Apollo. Rano pomagał nam dokończyć nasz hymn. Następnie udaliśmy się z Artemidą do lasu, aby zapoznać się z podstawami survivalu. Poznaliśmy wyposażenie puszki survivalowej i uczyliśmy się budować schronienie. Przed obiadem wypłynęliśmy na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Po południu śpiewaliśmy nasze hymny, a następnie został wybrany ten, który jutro przedstawimy przed całą kolonią. Potem w Strefie UFO odbyły się zajęcia z cyklu Wielkie Starcie Herosów - podczas Kulkowej Akademii Wiedzy sprawdzaliśmy swoją wiedzę odpowiadając na pytania dotyczące Ziemi i wszechświata. Przed kolacją przyszedł czas na próbę generalną naszego spektaklu, bo wieczorem odbył się drugi warsztat teatralny, na którym mogliśmy podziwiać efekty naszej pracy, naszych przyjaciół i oczywiście zaprezentować naszą sztukę. Wypadliśmy świetnie.

Obóz Herosów, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie malowaliśmy w chmurach, czyli na rozciągniętej przezroczystej folii. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Mieliśmy okazję spróbować swoich sił na czterech trasach o różnym poziomie trudności. Po obiedzie odbył się przegląd herosowych hymnów, podczas którego zaprezentowaliśmy nasz występ, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie dni. Kiedy część z nas brała udział w fakultecie paintballowym, reszta realizowała gry i zabawy. Po kolacji odbyła się druga część zajęć teatralnych, na których prezentowaliśmy samodzielnie przygotowane przedstawienia teatralne.

Obóz Herosów, grupa Pani Mileny K.
Dzień zaczęliśmy od dopracowania naszego herosowego hymnu. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się o różnych rodzajach mieczy i władać nimi. Nauczyliśmy się też kilku efektownych sztuczek. Przed obiadem udaliśmy się na seans do gwiezdnego kina, podczas którego obejrzeliśmy film o historii lotnictwa. Po obiedzie odbył się przegląd herosowych hymnów. Ćwiczenie dużo nam dało, bo udało się go nam wygrać. Nasza piosenka jest oficjalnym hymnem herosów na tym turnusie. Czytaliśmy nasze ulubione książki, w tym serię o Percy Jacksonie. Po kolacji nadszedł czas na przedstawienie naszych spektakli, nad którymi pracowaliśmy ostatni dwa dni.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Dzień rozpoczęliśmy od zabawy na wirtualnych dywanach. Toczyliśmy mecze i rozgrywki, które przysporzyły nam dużo emocji. Mieliśmy też zajęcia Enigma, podczas których uczyliśmy się szyfrować wiadomości, a także zagraliśmy w grę terenową. Następnie udaliśmy się do sferycznego kina 3D, gdzie obejrzeliśmy film o ruchu Ziemi i porach roku. Potem poszliśmy na zajęcia łucznicze, podczas których poznaliśmy budowę łuku i strzały oraz uczyliśmy się strzelać. Na koniec dnia odbyła się impreza na Poziomie X, podczas której bawiliśmy się do super muzyki.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Kolejny dzień zaczęliśmy zajęciami kreatywnymi. Na początek malowaliśmy na przezroczystej folii rozciągniętej między drzewami. Następnie uczyliśmy się nowych kroków podczas zajęć tanecznych. Oglądaliśmy film o porach roku w sferycznym kinie 3D. Kolorowaliśmy oraz rysowaliśmy kartki, które sobie przekazywaliśmy po określonym czasie. Graliśmy w pif paf i mafię. Dzień zakończyliśmy świetną zabawą podczas imprezy na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
Rano poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy, a następnie wykorzystaliśmy tę wiedzę w praktyce. Później plażowaliśmy oraz graliśmy w zbijaka. Po południu tworzyliśmy wiersze oraz opowiadania dotyczące Kulki oraz graliśmy w gry planszowe. Wieczorem tworzyliśmy bransoletki z linki.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od gier planszowych, podczas których rywalizowaliśmy między sobą. Następnie spróbowaliśmy swoich sił na żyroskopie i mogliśmy się poczuć jak astronauta. Kolejną atrakcją była gra baloniada, podczas której ćwiczyliśmy umiejętne przerzucanie balonów z wodą tak, aby nie pękły, co okazało się świetną zabawą. Później przyszedł czas na zajęcia dance! dance! dance!, podczas których tańczyliśmy i braliśmy udział w różnych zabawach. Dzień zakończyliśmy świetną zabawą na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pana Cezarego M.
Szósty kulkowy dzień rozpoczęliśmy od wieży ze skrzynek. Wspinaliśmy się na budowaną przez nas wieżę w specjalnej uprzęży asekuracyjnej. Następnie udaliśmy się na wyprawę po jeziorze Łęsk na rowerkach wodnych. Po południu mieliśmy okazje zrobić ze sznurków survivalowe bransoletki w różnych kolorach. Gdy zjedliśmy przepyszny obiad, zebraliśmy się na grupową integrację. Graliśmy w gry planszowe oraz różne zabawy, co dało nam wiele zabawy i radości. Dzień zakończyliśmy wizytą w gwiezdnym kinie, w którym oglądaliśmy film o historii zdobywania przestworzy.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj z samego rana ćwiczyliśmy swoją celność strzelając z wiatrówki. Następnie spędzaliśmy czas na plaży, na której kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w różne gry planszowe. Przed obiadem zagraliśmy jeszcze w dwa ognie. Następnie wykazaliśmy się kreatywnością tworząc swoje własne opowiadania o tym, jak powstała Kulka. Na końcu dnia oglądaliśmy film w kinie gwiezdnym.

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Naszą kulkową przygodę zaczęliśmy dziś od zajęć z tworzenia bransoletek z linki, a następnie graliśmy w zbijaka oraz w gry planszowe. Po obiedzie poszliśmy na żyroskop, na którym mogliśmy poczuć się jak na ćwiczeniach kosmonauty. Naszym kolejnym punktem dnia były mega gry, w czasie których graliśmy w jengę, twistera oraz bierki. Dzień zakończyliśmy walkami sumo.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od tanecznej zabawy na boisku. Następnie udaliśmy się na turniej piłki siatkowej. Na plażowaniu graliśmy w karty i relaksowaliśmy się. Następnie wybraliśmy się na park linowy. Przechodziliśmy dwie trasy: zieloną i niebieską. Po smacznym obiedzie wybraliśmy się na przepustkę do Szczytna. Spacerowaliśmy i podziwialiśmy miasto. Nie zabrakło czasu kupno pamiątek.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś rano zaczęliśmy od gry Błędny Azymut. Była to gra terenowa, w czasie której wykorzystywaliśmy kompas. Następnie odbyła się gra Ranny Lotnik. Na niej dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat udzielania pierwszej pomocy oraz sprawdziliśmy naszą wiedzę w praktyce. Przed obiadem spędziliśmy czas na podobozie grając w gry planszowe. Po obiedzie wyruszyliśmy do Szczytna na przepustkę. Mogliśmy przejść się po mieście i spędzić miło czas. Po kolacji odpoczywaliśmy przy grach karcianych.

VIP, grupa Pani Dominiki B.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw. Wybraliśmy się również na plażę, na której odpoczywaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnym wyzwaniem, w którym wzięliśmy udział, były walki sumo. Rywalizowaliśmy na specjalnej macie w zabawnych i bezpiecznych strojach. Odwiedziliśmy też kino sferyczne 3D, na wygodnych pufach zanurzyliśmy się w trójwymiarowej projekcji. Dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X.

VIP, grupa Pani Julii H.
Z samego rana rozegraliśmy mecz siatkówki. Korzystając z tego, że dopisywała nam pogoda, wybraliśmy się na plażę i pływaliśmy w jeziorze. Następnie podczas gry Kosmiczne Puzzle zapoznawaliśmy się z zawartością tablic naukowych znajdujących się na terenie ośrodka. Wykonaliśmy związane z nimi zadania, odpowiedzieliśmy na pytania i zebraliśmy elementy układanki. Po południu mieliśmy okazję zrobić swoje własne przypinki oraz wykonaliśmy pracę techniką quillingu. Wieczorem bawiliśmy się i tańczyliśmy na imprezie na Poziomie X.