RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus VI (16.08-26.08.2024)

Dzień 9 - Przygody nie mają końca

Dodany: 2024.08.24

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Sobotę zaczęliśmy od budowy gigantycznych budowli z klocków Lego. Następnie, korzystając z pięknej pogody, poszliśmy na plażę, by kąpać się w jeziorze. Później utrwaliliśmy swoje umiejętności jazdy quadem. Po obiedzie zagraliśmy w gry integracyjne. Następnie, na zajęciach dance! dance! dance!, poznaliśmy podstawowe układy tańców nowoczesnych. Pod koniec dnia wzięliśmy udział w imprezie na Poziomie X, na której wyszaleliśmy się za wszystkie czasy.

Adrenalina, grupa Pani Agnieszki M.
Dziś rozpoczęliśmy od nauki szyfrowania, czyli zajęciami Enigma. Potem wypoczęliśmy na plaży i wróciliśmy na park linowy. Pokonaliśmy dwie trasy i nie mieliśmy dość wspinania. Następnie pograliśmy w ulubione gry i udaliśmy się popływać kajakami. Wróciliśmy usatysfakcjonowani dobrą zabawą. Dzień zakończyliśmy udaną imprezą taneczną na Poziomie X.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
Ten dzień zaczęliśmy od przejażdżki na quadzie. Następnie poznaliśmy podstawy strategii i taktyki używając imitacji broni. Potem poszliśmy na plażę, na której mieliśmy okazję odpocząć i wykąpać się w jeziorze. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia z pierwszej pomocy, na których uczyliśmy się robić nosze. Po kolacji poszliśmy na boisko, na którym odbyły się zabawy integracyjne z piłką.

BFF Extra, grupa Pani Kornelii W.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęłyśmy od gier zespołowych, takich jak mafia czy też pif paf. Następnie uczyłyśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu, a zdobytą wiedzę mogłyśmy wykorzystać w grze terenowej, podczas której rozwiązywałyśmy zagadki. Po południu udałyśmy się na jedyną w swoim rodzaju taneczną imprezę nad wodą, podczas której wszyscy rzucali w powietrze kolorowe proszki holi! Świetnie się przy tym bawiłyśmy. Tańcom nie było końca, ponieważ wzięłyśmy także udział w dance! dance! dance!, podczas którego kontynuowałyśmy niesamowitą taneczną zabawę. Dzień zakończyłyśmy wieczorem rozrywkowym, w czasie którego obejrzałyśmy film w plenerowym kinie.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii Ch.
Dzisiaj od rana rysowaliśmy, a potem udaliśmy się na plażę, by kąpać się i relaksować na piasku. Po południu tworzyliśmy swoje własne bransoletki z linki. Następnie braliśmy udział w podchodach w pobliskim lesie.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii W.
Dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw, w trakcie których mogliśmy wykazać się szybkością. Następnie udaliśmy się na eurobungee. Po obiedzie wzięliśmy udział w zabawie historyjka ABC oraz robiliśmy bransoletki z linki. Na koniec dnia odbyły się zajęcia śpiewające fortepiany.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Dzisiaj mieliśmy dodatkowe zajęcia na eurobungee, które sprawiły nam wiele radości. Zrobiliśmy własnoręcznie bransoletki w kolorach naszych domów. Będzie to wspaniała pamiątka z pobytu na tej kolonii. Czekała nas też dzisiaj ostateczna walka z Lordem Voldemortem podczas gry Bitwa o Hogwart. Zagraliśmy w fotogrę gaderypoluki i rozszyfrowaliśmy hasła z ukrytymi nazwami rzeczy i osób, z którymi mieliśmy zrobić sobie zdjęcia. Na koniec dnia poszliśmy do kina 3D na całkiem nowy kosmiczny film.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Rano byłyśmy na plaży, aby skorzystać ze słonecznej pogody. Pływałyśmy w jeziorze oraz grałyśmy w uno. Potem odbyły się zajęcia strzeleckie, na których za pomocą łuków ćwiczyłyśmy naszą celność. Bardzo nam się to podobało. Następnie odbyła się gra Bitwa o Hogwart, podczas której pokonałyśmy Voldemorta. Wieczór spędziłyśmy w Cool Clubie grając na wirtualnych dywanach. Dzień zakończyłyśmy integrując się podczas gier i zabaw.

Kulka Max, grupa Pani Mai R.
Po śniadaniu spędzaliśmy wspólnie czas grając i bawiąc się w zabawy integracyjne. Następnie, korzystając z pięknej pogody, poszliśmy na plażę - pływaliśmy w jeziorze oraz relaksowaliśmy się leżąc na kocach. Następnie ćwiczyliśmy naszą celność strzelając z łuku. Potem otrzymaliśmy certyfikaty i przypinki, aby mieć pamiątki z naszej kolonii. Kolejnymi zajęciami był Ale Cyrk! Mogliśmy poczuć się jak prawdziwi akrobaci jeżdżąc na nietypowym rowerze oraz chodząc na szczudłach. Na koniec dnia integrowaliśmy się wspólnie spędzając ze sobą czas w czasie różnych zabaw.

Kulka Max, grupa Pani Natalii J.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki budowy łuku oraz postawy strzeleckiej. Następnie, korzystając ze świetnej pogody, udaliśmy się na plażę. Potem wzięliśmy udział w starciu łuczników, które odbyło się w namiocie programowym. Po obiedzie spędziliśmy razem czas oraz otrzymaliśmy dyplomy uczestnictwa w kolonii. Następnie, wyposażeni w uprząż, oddawaliśmy skoki na trampolinie eurobungee. Na koniec dnia udaliśmy się oglądać zachód słońca, aby cieszyć się ostatnimi dniami spędzonymi razem.

Kulka Open, grupa Pani Oliwii M.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od zajęć na ściance wspinaczkowej. Uczyliśmy się technik wspinania, próbując pokonać wszystkie cztery poziomy trudności. Następnie wybraliśmy się w rejs kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Pływaliśmy podziwiając jego piękne uroki. Później graliśmy w ziemniaka. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu na zajęcia survivalowe, w czasie których poznawaliśmy tajniki sztuki przetrwania oraz budowaliśmy własne schronienie. Wieczorem wzięliśmy udział w plaża party, czyli w niepowtarzalnej imprezie tanecznej na plaży, podczas której obsypywaliśmy się kolorowymi proszkami holi.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Sobotę rozpoczęliśmy od rekreacyjnej wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się do lasu, w którym zapoznaliśmy się z podstawami survivalu oraz uczyliśmy się budować schronienie z pałatek, patyków oraz sznurków. Następnie próbowaliśmy swoich sił przy budowaniu wieży ze skrzynek jednocześnie się na nią wspinając. Zmierzyliśmy się również ze ścianką wspinaczkową, która ma cztery poziomy trudność. Dzień zakończyliśmy imprezą taneczną na plaży, podczas której obsypywaliśmy się kolorowymi proszkami w rytm najlepszych piosenek.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu całą grupą omawiałyśmy przebieg wczorajszej gry Labirynt Dedala i analizowałyśmy wszystkie otrzymane wskazówki. Zagrałyśmy w czółko, a później udałyśmy się na żyroskop, na którym poczułyśmy się jak podczas lotu w kosmos. Korzystając z pięknej pogody poszłyśmy na plażę, na której opalałyśmy się i kąpałyśmy w jeziorze Łęsk. Po obiedzie uczyłyśmy się podstaw władania mieczem, czyli ataku i obrony z Clarisse La Rue oraz pozycji i poruszania się w trakcie walki. Następnie poznałyśmy zawartość przygotowanej przez kosmitę Yazurma encyklopedii z naukowymi faktami o Ziemi i wszechświecie, których znajomość sprawdziłyśmy podczas quizu. Po kolacji wzięłyśmy udział w ognisku, podczas którego czytałyśmy książkę Riordana.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od niesamowitych zajęć, podczas których kręciliśmy się w żyroskopie. Mogliśmy się poczuć jak astronauci. Później wyruszyliśmy kajakami na wyprawę po jeziorze Łęsk. Podziwialiśmy jego piękno i okoliczną naturę. Następnie odbył się seans w kinie gwiezdnym 3D. Czytanie przy ognisku książek o Percym Jacksonie zwieńczyło nasz wieczór. Przywołałyśmy wspomnienia z dawnych lat i poczuliśmy się jak bohaterowie książki.

Obóz Herosów, grupa Pani Julii L.
Dzień zaczęliśmy od malowania w chmurach, czyli na folii rozwieszonej między drzewami oraz szykowaliśmy banery na apel końcowy. Później graliśmy w wersje XXL popularnych gier jak twister i bierki. Przed obiadem udaliśmy się na żyroskop, na którym mieliśmy wrażenia nie z tej ziemi. Po obiedzie pływaliśmy kajakami i wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Po kolacji czytaliśmy przy ognisku książki Ricka Riordana i śpiewaliśmy piosenki.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od malowania w chmurach. Apollo znowu zaszczycił nas swoją obecnością i pomógł stworzyć nam piękne prace na rozciągniętej przezroczystej folii. Następnie udaliśmy się na plażę na drugą część survivalu. Tym razem poznaliśmy rodzaje stosów ogniskowych i nauczyliśmy się posługiwać krzesiwem. Dowiedzieliśmy się też, jakie znaczenie ma dla przetrwania woda, poznaliśmy sposoby jej pozyskiwania w terenie oraz przygotowania do spożycia. Przed obiadem udaliśmy się na ostatnie zajęcia z cyklu Wielkie Starcie Herosów, czyli ściankę wspinaczkową. Na czterech trasach o różnych poziomach trudności sprawdzaliśmy swoją sprawność i odwagę. Po południu mieliśmy okazję obejrzeć kolejny film w gwiezdnym kinie 3D. Przed kolacją rozwiązywaliśmy łamigłówki grając w czarne historie. Wieczór przyniósł dużo emocji, ponieważ spotkaliśmy się przy ognisku, aby poczytać fragmenty książek z przygodami Percy’ego Jacksona.

Obóz Herosów, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z udzielania pierwszej pomocy. Podczas nich dowiedzieliśmy się jak powinniśmy postępować w przypadku utraty przytomności przez poszkodowanego. Następnie udaliśmy się na zajęcia Ale Cyrk!, podczas których mieliśmy okazję jeździć na dziwnym rowerze oraz chodzić na szczudłach. Później poszliśmy nad jezioro, nad którym kąpaliśmy się i plażowaliśmy. Po obiedzie wzięliśmy udział w Kulkowej Akademii Wiedzy, podczas której mieliśmy okazję odpowiadać na pytania z wiedzy ogólnej oraz nawiązujące do serii książkowej o Percym Jacksonie. Potem udaliśmy się na zajęcia, na których odbyły się walki gladiatorów. Ubrani w specjalne maski stoczyliśmy ze sobą pojedynki. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, podczas którego czytaliśmy książki Ricka Riordana.

Obóz Herosów, grupa Pani Mileny K.
Sobotę zaczęliśmy od mega gier, czyli popularnych zabaw w powiększonej wersji. Między innymi układaliśmy jengę, scrabble i bierki. Następnie udaliśmy się na park linowy, na którym przeszliśmy trasy o dwóch poziomach trudności i wysokości. Na kolejnych zajęciach malowaliśmy w chmurach, czyli na rozciągniętej między drzewami folii. Po obiedzie udaliśmy się na bardzo ważne zajęcia, na których poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy. Dowiedzieliśmy się co i w jakiej sytuacji należy robić, aby pomóc poszkodowanej osobie. Kolejnymi zajęcia było Archery Challenge, podczas którego odbyło się starcie herosów i strzelanie z łuków. Po kolacji udaliśmy się na ognisko, na którym odgrywaliśmy scenki z serii książek o Percym Jacksonie.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na plażę, na której odpoczywaliśmy na kocach, budowaliśmy zamki z piasku oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie udaliśmy się na leśną ścieżkę edukacyjną. Podczas tej wyprawy dowiedzieliśmy się wielu interesujących rzeczy dotyczących lasu. Poszliśmy także na eurobungee, na którym ubrani w specjalne uprzęże mogliśmy skakać bardzo wysoko. Potem zagraliśmy w fabularyzowaną grę Szpieg z Plutona, podczas której każdy miał przydzieloną rolę. Na koniec dnia udaliśmy się do sferycznego kina, w którym obejrzeliśmy niesamowity trójwymiarowy film.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Dziś rano graliśmy w kalambury. Następnie udaliśmy się na plażę, aby wypocząć w promieniach słońca i schłodzić się w jeziorze. Potem pływaliśmy po jeziorze smoczą łodzią, następnie graliśmy w podchody oraz berka. Wieczorem udaliśmy się na seans filmowy do gwiezdnego kina.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
Sobotę rozpoczęliśmy poznając podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Uczyliśmy się budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Następnie wyposażeni w uprząż oddawaliśmy skoki na trampolinie. Po południu udaliśmy się na plażowanie oraz na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy imprezą taneczną na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Dzień rozpoczęliśmy od robienia bransoletek z linki. Każdy mógł stworzyć własnoręcznie unikalną ozdobę. Następnie wspinaliśmy się na ściankę, wybierając trasę spośród czterech poziomów trudności. Sprawdziliśmy swoje umiejętności. Świetnie nam poszło. Po tym wysiłku zrelaksowaliśmy się na plaży, ciesząc się słońcem i odpoczynkiem. Po przerwie wróciliśmy do rywalizacji podczas walk gladiatorów. Walczyliśmy wielkimi lancami. To były emocjonujące starcia. Dzień zakończyliśmy meczem siatkówki, grając wspólnie i czerpiąc radość z ruchu i zabawy.

Summer Challenge, grupa Pana Cezarego M.
Kolejny kulkowy dzień rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw, a naszą ulubioną grą została rzucana wersja siatkówki. Następnie, korzystając z pięknej pogody, udaliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Po przepysznym obiedzie uczestniczyliśmy w Ale Cyrk! Podczas tych zajęć uczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździliśmy na rowerze o nietypowym napędzie. Później graliśmy w nowopoznane gry, przy czym było wiele zabawy i radości. Dzień zakończyliśmy niesamowitą i niepowtarzalną imprezą taneczną na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Kolejny wspaniały dzień pełen atrakcji za nami. Na początku dnia przypominaliśmy sobie zasady udzielania pierwszej pomocy na zajęciach Ranny Lotnik oraz tworzyliśmy też nosze. Następnie świetnie bawiliśmy się na plaży. Zagraliśmy również w mega gry, takie jak twister lub jenga. Po obiedzie poszliśmy do gwiezdnego kina na bardzo ciekawy film. Idealnym zakończeniem dnia była dla nas impreza na Poziomie X, na której bawiliśmy się świetnie.

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Nasza kulkową przygodę zaczęliśmy od parku linowego, na którym mogliśmy przejść dwa poziomy trudności. Następnie poszliśmy na rejs jednoosobowymi kajakami, którymi mieliśmy okazję przepłynąć na drugi koniec jeziora. Po powrocie opalaliśmy się na plaży oraz pływaliśmy, a po południu oglądaliśmy film w kinie 3D. Nasz dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Sobotni poranek rozpoczęliśmy od seansu w kinie sferycznym. Następnie wybraliśmy się na walki gladiatorów, podczas których wyłoniliśmy najlepszego gladiatora. Podczas plażowania nad jeziorem skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze. Podczas zajęć z użyciem wiatrówek mogliśmy poćwiczyć swoją celność strzelają do tarczy. Po kolacji odbył się Nocny Desant, na którym sprawdziliśmy wszystkie umiejętności nabyte przez nas podczas całego obozu. Wykazaliśmy się dużą odwagą, opanowaniem i współpracą. Wszystkie nasze działania doprowadziły do rozwiązania przez nas zagadki.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś zaczęliśmy od seansu w kinie sferycznym, podczas którego obejrzeliśmy film o kosmosie. Kolejne zajęcia odbyły się w podobnym klimacie, ponieważ poszliśmy na żyroskop. Tam mogliśmy przejść ćwiczenia podobne do tych, które przed wylotem w kosmos mają astronauci. Korzystając z dobrej pogody wybraliśmy się też na plażę. Po obiedzie kończyliśmy flagę naszej grupy, a następnie wybraliśmy się ponownie na przejażdżkę quadem. Na koniec dnia czekała nas najważniejsza i wyczekana atrakcja na obozu, czyli gra terenowa Nocny Desant.

VIP, grupa Pani Dominiki B.
Słoneczny dzień zaczęliśmy od rejsu smoczą łodzią. Następnie uczyliśmy się posługiwać wiatrówkami, a potem rywalizowaliśmy ze sobą w turnieju. Korzystając z pięknej pogody odwiedziliśmy również plażę. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu, aby poznać podstaw survivalu. Dowiedzieliśmy się, jak budować schronienie przy pomocy wojskowej pałatki. Dzień skończyliśmy wspólnie się bawiąc.

VIP, grupa Pani Julii H.
W sobotni poranek wybraliśmy się na strzelnicę, na której uczyliśmy się przyjmować prawidłową postawę strzelecką, poznaliśmy budowę wiatrówki, a następnie oddawaliśmy strzały do tarcz. Korzystając z pięknej pogody odpoczęliśmy w słońcu na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie udaliśmy się do lasu, w którym nauczyliśmy się podstaw i rodzajów survivalu oraz poznaliśmy zawartość puszki survivalowej. Budowaliśmy też schronienia z pałatek. Po południu podzieliliśmy się na drużyny i zmierzyliśmy się w starciu łuczników, imitując walkę z użyciem łuków. Wieczorem wyciszyliśmy się w kinie sferycznym podczas seansu filmowego.