RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus VI (16.08-26.08.2024)

Dzień 8 - Dzień doskonałej zabawy

Dodany: 2024.08.23

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od zajęć, na których graliśmy w mafię, głuchy telefon, czółko. Potem poszliśmy na plażę. Po obiedzie wzięliśmy udział w grze Kosmiczne Puzzle, podczas której zapoznawaliśmy się z zawartością tablic naukowych. Następnie rozwiązywaliśmy zadania i odpowiadaliśmy na pytania, aby zdobyć kluczyki do szafki, gdzie są ukryte elementy, z których powstaje kosmiczna układanka. Następnie uczyliśmy się jeździć na segwayach po specjalnie wyznaczonym torze. Pod koniec dnia zagraliśmy w państwa miasta, pogłębiając przy tym naszą wiedzę o świecie.

Adrenalina, grupa Pani Agnieszki M.
Dzień rozpoczęliśmy drugą już grą paintballową. Wybraliśmy się też na survival, na którym nauczyliśmy się budować schronienie z pałatki. Skakaliśmy też pod niebo na eurobungee. Plażowaliśmy i nauczyliśmy się nowych gier: pif paf, kilera i samuraja. Dzień zakończyliśmy tańcząc na dyskotece.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
Dzisiaj zaczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówek do tarcz. Następnie poszliśmy na grę paintballową, na której podzieliliśmy się na dwie drużyny i strzelaliśmy z broni wypełnionej kolorowymi kulkami. Później poszliśmy do namiotu programowego, w którym stoczyliśmy pojedynek strzelecki ze strzałami zakończonymi pianką. Po obiedzie odbyło się plażowanie, a po kolacji wzięliśmy udział w ognisku, podczas którego piekliśmy kiełbaski oraz graliśmy w gry integracyjne.

BFF Extra, grupa Pani Kornelii W.
Kulkowy poranek rozpoczęłyśmy od obejrzenia filmu animowanego. Seans sprawił nam wiele radości. Następnie dopracowywałyśmy ostatnie detale naszych sztuk teatralnych oraz udałyśmy się plażę nad jeziorem Łęsk. Po południu przedstawiłyśmy nasze autorskie spektakle, nad którymi pracowałyśmy przez ostatnie dni. Potem świetnie opanowałyśmy technikę jazdy nietypowym rowerem, którego napęd nie posiada łańcucha oraz przeszłyśmy trening chodzenia na szczudłach. Wieczorem odbyła się nocna gra terenowa, podczas której rozwiązywałyśmy naukowe zagadki, które zostawił nam nieznany przybysz.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii Ch.
Dzisiaj z samego rana graliśmy w gry zespołowe oraz planszówki. Po południu udaliśmy się do lasu poznać tajniki survivalu i zbudować szałas. Następnie uczyliśmy się taktyki i strategii. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami i zabawami.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Julii W.
Dziś zaraz po śniadaniu wraz z innymi uczestnikami kolonii wzięliśmy udział w grach zręcznościowych. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach o nazwie Enigma, w trakcie których uczyliśmy się szyfrować i rozszyfrowywać tajne wiadomości. Po obiedzie odbyły się zajęcia ze strategii i taktyki , podczas których uczyliśmy się poruszać w formacjach. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z inną grupą.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Część z nas wzięła rano udział w różnych grach i zabawach, a część udała się na zajęcia fakultatywne z Pakietu Ekstra Aktywnego, czyli pływała na smoczych łodziach i jeździła segwayem w nietypowej wersji. Potem wszyscy razem poznaliśmy różne techniki przetrwania. Zrobiliśmy swoje szałasy, a nawet całe obozowiska. Wzięliśmy udział w Turnieju Trójmagicznym, wygrał dom Ravenclaw. Aby to uczcić, poszliśmy na ognisko, na którym razem śpiewaliśmy, bawiliśmy się i jedliśmy pyszne kiełbaski.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Po śniadaniu udałyśmy się na ściankę wspinaczkową, na której ćwiczyłyśmy naszą siłę i koordynację. Byłyśmy również nad jeziorem, aby popływać na rowerkach wodnych. Po obiedzie odbyły się gry i zabawy integracyjne. Brałyśmy również udział w Turnieju Trójmagicznym, podczas którego wszystkie domy konkurowały ze sobą w różnych aktywnościach. Po kolacji robiłyśmy bransoletki.

Kulka Max, grupa Pani Mai R.
Po śniadaniu odbyły się zajęcia plastyczne. Robiliśmy własne przypinki, kolorowaliśmy oraz wykonaliśmy pracę plastyczną techniką quilingu. Następnie wzięliśmy udział w starciu łuczników na zajęciach Archery Challenge. Później nadszedł czas na długo wyczekiwaną wspinaczkę na wieżę, na którą wspinaliśmy się i tworzyliśmy ją jednocześnie ze skrzynek. Po obiedzie wybraliśmy się na spacer leśną drogą do pobliskiej miejscowości. Na koniec dnia świetnie bawiliśmy się przy ognisku.

Kulka Max, grupa Pani Natalii J.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut, w czasie której uczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu. Następnie uczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Chcieliśmy zregenerować siły i udaliśmy się na plażę, aby popływać i odpocząć. Po obiedzie czekał na nas spacer do pobliskiej miejscowości. Po drodze obserwowaliśmy otaczającą nas naturę. Na koniec dnia czekała na nas gra terenowa Świetliki, podczas której szukaliśmy zagadek, by rozwiązując je odnaleźć kapsułę szczęścia.

Kulka Open, grupa Pani Oliwii M.
Tego ranka wybraliśmy się na poligon, na którym odbyły się różne zajęcia. Mieliśmy okazję odbyć przejażdżkę quadem po trudnym terenie i pojazdem off road ranger. Po powrocie graliśmy w siatkówkę oraz ziemniaka. Następnie udaliśmy się na plażę, aby wypocząć. Kąpaliśmy się w jeziorze oraz relaksowaliśmy na jego brzegu. Później graliśmy w mafię w miasteczku. Wieczorem wybraliśmy się do lasu na nocną grę terenową Świetliki.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym mieliśmy możliwość skorzystania z takich atrakcji, jak jazda quadami oraz rangerem po trudnym terenie. Następnie udaliśmy się na plażę, aby po intensywnym poranku odpocząć nad jeziorem. Po obiedzie rozegraliśmy emocjonujący mecz siatkówki. Zagraliśmy również w grę o nazwie ziemniak. Wieczór spędziliśmy na grze terenowej Świetliki, podczas której odpowiadaliśmy na pytania, a odpowiedzi pozwoliły nam na odnalezienie miejsca ukrycia skarbu.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu zagrałyśmy w herosową mafię, którą wszyscy bardzo uwielbiamy. Potem rozegraliśmy mecz koszykówki oraz miałyśmy selfie challange. Następnie udałyśmy się na plażę, na której czytałyśmy książki i grałyśmy w uno. Po obiedzie miałyśmy zajęcia plastyczne, na których robiłyśmy ramki ze zdjęciami. Poszłyśmy również na ściankę wspinaczkową, a tam pokonywałyśmy trasę o czterech poziomach trudności. Wieczorem po kolacji odbyła się nocna gra terenowa Labirynt Dedala, na którą czekałyśmy i przygotowywałyśmy się od dawna.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Ten dzień był naprawdę wyjątkowy. Rano ćwiczyliśmy celność i rozegraliśmy turniej podczas zajęć polegających na strzelaniu z łuku. Później wyruszyliśmy na spacer leśną ścieżką edukacyjną. Następnie malowaliśmy w chmurach, a w czasie tych zajęć wykazaliśmy się swoją kreatywnością. Wieczorem ruszyliśmy do Labiryntu Dedala pełnego mitycznych stworzeń i postaci z mitologii. Długo nie zapomnimy tej przygody.

Obóz Herosów, grupa Pani Julii L.
Dzień zaczęliśmy od plażowania. Później graliśmy w planszówki i projektowaliśmy własne herosowe postacie. Potem wyszliśmy na spacer leśną ścieżką edukacyjną. Po obiedzie wzięliśmy udział w Kulkowej Akademii Wiedzy oraz układaliśmy pytania do turnieju. Przed kolacją dowiedzieliśmy się, jak prawidłowo udzielić pierwszej pomocy. Usłyszeliśmy też wiele ciekawostek od ratownika. Po kolacji wyszliśmy do leśnego Labiryntu Dedala, w którym czekały na nas zadania i potwory.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Piątek zaczęliśmy od seansu filmowego w Cool Clubie. Następnie bawiliśmy się w selfie challenge, w trakcie którego robiliśmy zdjęcia na terenie ośrodka. Każde z nich związane było z zadaniem, które najpierw musieliśmy rozszyfrować. Przed obiadem udaliśmy się na plażę, na której część z nas grała w herosową mafię, a reszta czytała książki i kąpała się w jeziorze. Popołudnie rozpoczęliśmy od jednych z ulubionych zajęć herosów, czyli Ale Cyrk! Opanowaliśmy technikę jazdy nietypowej machinie i przeszliśmy trening chodzenia na szczudłach. Potem pod okiem Hermesa uczyliśmy się technik szyfrowania wiadomości, by następnie wykorzystać te umiejętności podczas gry fabularnej. Wieczór przyniósł nam długo wyczekiwany Labirynt Dedala, czyli nocną grę terenową w lesie. Rozwiązywaliśmy zadania, aby odnaleźć porwaną wyrocznię.

Obóz Herosów, grupa Pani Karoliny F.
Część z nas rozpoczęła dzień od wyprawy na poligon w ramach zajęć fakultatywnych Pakietu Ekstra Aktywnego. Reszta z nas w tym czasie grała w czarne historie i inne gry integracyjne oraz plażowała. Po obiedzie wybraliśmy się na naukę władania mieczem. Podczas tych zajęć poznaliśmy również pozycje i sposoby poruszania się w trakcie walki oraz stoczyliśmy kilka pojedynków. Następnie udaliśmy się na drugą część zajęć survivalowych. Uczyliśmy się posługiwać krzesiwem i dowiedzieliśmy się, jak pozyskiwać wodę w terenie. Wieczorem udaliśmy się na Labirynt Dedala, czyli nocną grę terenową.

Obóz Herosów, grupa Pani Mileny K.
Nasz dzień zaczął się od wspólnego oglądania filmu w Cool Clubie. Następnie zagraliśmy w Foto Kulkę. Szyfrem GA DE RY PO LU KI mieliśmy zakodowane nazwy rzeczy lub osób, z którymi robiliśmy zdjęcia. Przed obiadem udaliśmy się na plażę. Po pysznym posiłku uczyliśmy się kodować wiadomości różnymi szyframi, co pozwoliło nam później zakodować sobie nawzajem zadania, które chowaliśmy na terenie ośrodka. Kolejnymi zajęciami była Kulkowa Akademia Wiedzy. Podczas niej poznaliśmy wiele ciekawostek na przeróżne tematy, a naszą wiedzę sprawdziliśmy później w quizie. Po kolacji udaliśmy się do lasu na grę terenową Labirynt Dedala.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Kolejny piękny dzień rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę, piłkę nożną. Potem uczyliśmy się układów nowoczesnych tańców. Następnie mieliśmy Akcję Integrację, podczas której podzieleni na zespoły przeciągaliśmy linę i chodziliśmy po skrzynkach. Potem udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której pokonywaliśmy cztery trasy o różnym poziomie trudności. Wieczorem mieliśmy zajęcia na wieży, którą budowaliśmy ze skrzynek i jednocześnie się na nią wspinaliśmy. Na koniec dnia poszliśmy na ognisko, na którym bawiliśmy się, graliśmy oraz piekliśmy kiełbaski.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć plastycznych. Następnie ćwiczyliśmy swoją celność strzelając z łuków, których strzały zakończone są przyssawkami. Graliśmy w różne gry integracyjne. Uczestniczyliśmy w grze terenowej Tron Króla Juliana. Graliśmy też w berka i zbijaka, a wieczorem przy ognisku piekliśmy kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od wizyty na poligonie. Braliśmy tam udział w takich atrakcjach, jak toczenie się w zorbie, jazda quadem oraz rangerem. Po powrocie odpoczywaliśmy kąpiąc się w jeziorze i plażując. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę. Następnie braliśmy udział w Akcji Integracji, czyli zestawie gier i zabaw integracyjnych. Na koniec graliśmy w gry karciane.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Nasz dzień rozpoczął się od wyjścia na poligon. Czekało na nas tam wiele atrakcji. Pierwszą z nich było jeżdżenie quadem po specjalnie przygotowanym torze. Czekała na nas również zorba, czyli wielka kula, w której staczaliśmy się z górki. Dało nam to wiele emocji. Na końcu przyszedł czas na rangera, czyli pojazd czterokołowy, którym odbyliśmy emocjonującą przejażdżkę. Po południu poznaliśmy podstawy udzielania pierwszej pomocy, a następnie wykorzystaliśmy naszą nowo nabytą wiedzę podczas gry terenowej. Na koniec dnia graliśmy w różne gry planszowe i karciane.

Summer Challenge, grupa Pana Cezarego M.
Kolejny kulkowy dzień rozpoczęliśmy od wizyty na poligonie. Mogliśmy tam przejechać się rangerem po specjalnym torze, wejść do zorby i stoczyć się w niej z górki oraz kierować quadem po wyznaczonej trasie w asyście instruktora. Sprawiło nam to wiele zabawy i radości oraz zapewniło niesamowite wrażenia. Po przepysznym obiedzie braliśmy udział w grze Błędny Azymut, w trakcie której uczyliśmy używać się kompasu do lokalizacji celów. Następnie udaliśmy się na mega gry, w trakcie których graliśmy w mega twistera, jengę i bierki. Dzień zakończyliśmy wspólnymi grami i zabawami.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
To był wspaniały dzień. Na początku poszliśmy na poligon, na którym jeździliśmy na quadzie, rangerze oraz toczyliśmy się w dużej dmuchanej kuli, czyli zorbie. Następnie wyruszyliśmy na plażę, na której pływaliśmy w jeziorze oraz plażowaliśmy. Po obiedzie zagraliśmy w kilka gier planszowych oraz tworzyliśmy prace na zajęciach plastycznych. Następnie pływaliśmy po jeziorze Łęsk dwuosobowymi kajakami.

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz obozowy dzień zaczęliśmy od wyjścia na poligon, na którym mieliśmy okazję przejechać się na quadzie oraz wejść do zorby i stoczyć się po torze w dół, a także przejechać się rangerem pojazdem terenowym. Po powrocie do ośrodka poszliśmy odpocząć na plaży, a po zjedzonym obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek. Nasz dzień zakończyliśmy grając w karty.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Piątek rozpoczęliśmy od tworzenia naszej obozowej flagi. Po wykonaniu projektu zabraliśmy się do pracy. Następnie udaliśmy się na strzelnicę łuczniczą. Po wysłuchaniu zasad bezpieczeństwa strzelaliśmy do słomianej tarczy. Zorganizowaliśmy turniej i wyłoniliśmy najlepszego łucznika. Po obiedzie odbył się Letni Trójbój Obronny. Biegaliśmy ze skrzynią, kodowaliśmy tajne wiadomości i czołgaliśmy się. Na zajęciach plastycznych każdy z nas mógł stworzyć swoją pamiątkową przypinkę. Wieczór spędziliśmy na dyskotece.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś zaczęliśmy od gry laserowego paintballu. Następnie wzięliśmy udział w Letnim Trójboju Obronnym, podczas którego wykorzystaliśmy wszystkie umiejętności zdobyte podczas obozu. Strzelaliśmy dziś również z łuku do tarcz. Po obiedzie zaczęliśmy tworzyć flagę naszej grupy oraz spędziliśmy wolny czas na podobozie odbijając piłkę i grając w gry. Po kolacji przyszedł czas na zabawę na dyskotece.

VIP, grupa Pani Dominiki B.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy mega grami, czyli jengą, twisterem i bierkami w dużym rozmiarze. Następnie wyruszyliśmy na wyprawę rowerami wodnymi po naszym pięknym jeziorze. Mieliśmy dziś również grę ćwiczącą zapamiętywanie. Szukaliśmy tabliczek na ośrodku i dzięki informacjom na nich podanych otrzymywaliśmy kluczyk do szafki, w której znajdowały się puzzle. Graliśmy w gry i zabawy, a w tym samym czasie dla części grupy odbywały się zajęcia fakultatywne: wirtualne dywany, jazda segwayem oraz pływanie smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy zabawą na dyskotece.

VIP, grupa Pani Julii H.
Dzień zaczęliśmy od rejsu rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na park linowy, na którym przechodziliśmy wybrany poziom trudności. Wybraliśmy się też na walki gladiatorów, na których stojąc na specjalnej macie próbowaliśmy strącić się z podestów gumowymi lancami. Po obiedzie część grupy grała w gry integracyjne, a część brała udział w zajęciach fakultatywnych. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece w Cool Clubie.