RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus V (05.08-15.08.2024)

Dzień 5 - Wspaniały dzień na Kulce

Dodany: 2024.08.09

Adrenalina, grupa Pani Julii H.
Piątkowy poranek spędziliśmy na nauce chodzenia na szczudłach oraz uczyliśmy się jeździć na nietypowym rowerze. Podczas kolejnych zajęć poznawaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy, a potem wykorzystaliśmy je w praktyce podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie uczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową i poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Po obiedzie zagraliśmy w selfie challenge, podczas którego mieliśmy do wykonania zadania i rywalizowaliśmy grupami. Wieczorem ruszyliśmy na fabularną grę terenową Świetliki – podczas leśnego spaceru rozwiązywaliśmy naukowe zagadki.

Adrenalina, grupa Pani Patrycji W.
Piąty kulkowy dzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów. Na wielkim materacu każdy z nas miał szansę spróbować swoich sił w walce na gumowe lance. Po potyczkach udaliśmy się na kajaki turystyczne. Wczesnym południem wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. Wszyscy mogliśmy spróbować swoich sił na czterech ściankach o różnym poziomie trudności. Po obiedzie poszliśmy na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i chłodnego jeziora. Kiedy skończyliśmy plażowanie, podzieliliśmy się na dwie drużyny i udaliśmy się na boisko do piłki nożnej oraz siatkowej, aby rozegrać kilka meczy. Dzień zakończyliśmy wizytą w kinie gwiezdnym, gdzie obejrzeliśmy trójwymiarowy film o historii zdobywania przestworzy.

BFF Extra, grupa Pani Marii Ż.
Piąty dzień kolonii zaczęłyśmy od gry w mafię, bardzo dobrze się bawiłyśmy. Po obiedzie miałyśmy zajęcia Akcja Integracja, podczas których rywalizowałyśmy w różnych konkurencjach drużynowych, m.in. skrzynkach czy przesypywaniu piłeczek z wiaderek. Następnie udałyśmy się do kina w kulkowym planetarium, w którym obejrzałyśmy trójwymiarowy film o porach roku. Dzień zakończyłyśmy świetną dyskoteką.

Gwiezdny Kadet, grupa Pana Cezarego M.
Piąty dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od gier i zabaw integracyjnych a naszą ulubioną zabawą było oczko. Następnie, korzystając z cudownej pogody, udaliśmy się na odpoczynek i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Po smacznym obiedzie odwiedziliśmy kino sferyczne, w którym obejrzeliśmy film 3D o porach roku. Potem uczestniczyliśmy w grze terenowej foto Ukkla, w trakcie której próbowaliśmy rozszyfrować język kosmitów. Dzień zakończyliśmy walkami w strojach sumo.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Nasz magiczny dzień zaczęłyśmy od wykonania pięknych bransoletek w kolorach naszych domów. Następnie ruszyłyśmy na plażę skorzystać z pięknej pogody. Układałyśmy również cały świat Harry’ego Pottera z klocków Lego, co wyszło nam fantastycznie! Uczestniczyłyśmy w lekcji latania na eurobungee, na którym wzbijałyśmy się wysoko do nieba. Turniej trójmagiczny był niezłym wyzwaniem, dzięki niemu miałyśmy możliwość zdobyć masę punktów do Pucharu Domów. Na koniec dnia czekała nas historia, którą musiałyśmy odkodować, ponieważ była napisana starożytnym pismem. Wszystkie zadania sprawiły nam wiele radości i nie możemy się doczekać kolejnego dnia!

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Poranek spędziliśmy w Zakazanym Lesie na zajęciach z survivalu, na których tworzyliśmy własne schronienia. Potem udaliśmy się na plażę, by popływać na rowerkach wodnych oraz kąpać się w jeziorze. Po obiedzie wzięliśmy udział w Turnieju Trójmagicznym, który zweryfikował nasze czarodziejskie umiejętności. Wieczorem odszyfrowywaliśmy tajne wiadomości poznanym wcześniej alfabetem.

Kulka Max, grupa Pani Darii L.
Kolejny dzień w Kulce zaczęliśmy od eurobungee, czyli skoków na trampolinach. Rozegraliśmy kilka integracyjnych meczów siatkówki. Po południu mieliśmy okazję spróbować swoich sił w chodzeniu na szczudłach oraz jazdy dziwnym rowerem. Pod koniec zajęć zorganizowaliśmy zawody w najszybszym poruszaniu się na szczudłach. Wzięliśmy również udział w rozgrywce laserowego paintballa, mogąc sprawdzić swój refleks i celność. Dzień zakończyliśmy grą polegającą na poszukiwaniu zagadek rozmieszczonych w lesie.

Kulka Max, grupa Pani Dominiki B.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy wyprawą rowerami wodnymi, a później razem plażowaliśmy. Następnie przeszliśmy ćwiczenie astronauty na żyroskopie, dzięki czemu odczuliśmy wrażenie podobne do odczuwalnych podczas startu rakiety kosmicznej. Graliśmy też wspólnie w siatkówkę i piłkę nożną. Ostatnią atrakcją były nocna gra terenowa Świetliki, naszym zadaniem było rozwiązywanie naukowych zagadek, jakie zostawił nieznany przybysz.

Kulka Max, grupa Pani Urszuli K.
Dzień rozpoczęliśmy od wiatrówek sprężynowych, nauczyliśmy się nimi posługiwać, poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie oraz strzelaliśmy do papierowych tarcz. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie opalaliśmy się oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Poszliśmy także na zajęcia łucznicze, a na nich poznaliśmy budowę łuku i strzały oraz nauczyliśmy się strzelać. Potem zagraliśmy w piłkę nożną oraz rozegraliśmy selfie challenge. Dzień zakończyliśmy laserowym paintballem, w trakcie którego odbyły się potyczki z bronią świetlną i detektorami trafień.

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od starcia łuczników, które stoczyliśmy wyposażeni w łuki, maski oraz bezpieczne strzały zakończone gąbką. Po tym intensywnym poranku udaliśmy się na plażę, by trochę odetchnąć i popluskać się w wodzie. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której pokonywaliśmy cztery trasy o różnych poziomach trudności. W ramach odpoczynku poszliśmy do kina gwiezdnego, w którym obejrzeliśmy trójwymiarowy film o historii zdobywania przestworzy. Ten wspaniały dzień zakończyliśmy wyprawą do lasu na nocną grę terenową, na której szukaliśmy i rozwiązywaliśmy naukowe zagadki, jakie zostawił nam nieznany przybysz.

Kulka Open, grupa Pani Oliwii M.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od nauki wspinaczki. Próbowaliśmy pokonać cztery stopnie trudności na ściance wspinaczkowej. Odbył się konkurs na najzręczniejszą drużynę. Następnie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać ze słonecznej pogody. Później rozegraliśmy partię mafii w miasteczku, a zaraz po tym odbyły się walki gladiatorów, na których wyłoniliśmy najsprytniejszego zawodnika. Potem graliśmy w mega gry, czyli w powiększone wersję różnych popularnych gier planszowych. Wieczorem udaliśmy się do lasu, aby wziąć udział w grze terenowej Świetliki.

Mazury Max, grupa Pani Anny N.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od przepłynięcia się kajakami turystycznymi po pięknym jeziorze Łęsk. Następnie przyszedł czas na pojedynki na wirtualnych dywanach. Świetnie się bawiliśmy grając w różne gry! W ciągu dnia nie zabrakło czasu na plażowanie, pogoda nam dziś dopisała. Na koniec dnia wybraliśmy się na grę terenową w poszukiwaniu świetlików i skarbu. Nie możemy doczekać się co czeka na nas jutro.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu przypomniałyśmy sobie budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Nauczyłyśmy się strzelać z łuków i wzięłyśmy udział w zawodach strzeleckich. Następnie odbyły się warsztaty tańca, czyli dance! dance! dance! z Terpsychorą, z którą poznałyśmy podstawowe układy taneczne. Po obiedzie miałyśmy survival, na którym poznałyśmy rodzaje stosów ogniskowych oraz uczyłyśmy się, jak posługuje się krzesiwem. Następnie ćwiczyłyśmy nasz hymn na konkurs, który zbliża się wielkimi krokami. Po kolacji podczas Archery Challenge broniłyśmy Empire State Building przed armią Kronosa.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz dzień rozpoczął się od pojedynków gladiatorów z użyciem specjalnych lanc. Następnie wzięłyśmy udział w zajęciach tanecznych ćwicząc różne układy i ruchy. Po południu puściłyśmy wodze wyobraźni i tworzyłyśmy niesamowite arcydzieła podczas zajęć malowanie w chmurach. Wieczorem zaś czekała nas nauka sztuki survivalu podczas której budowałyśmy schronienia.

Obóz Herosów, grupa Pani Kamili Ch.
Piątkowy poranek rozpoczęliśmy od kilku rund naszej ulubionej gry, czyli herosowej wersji mafii. Następnie udaliśmy się do namiotu programowego na mega gry. Sprawdzaliśmy swoją koordynację ruchów i elastyczność na wielkiej planszy do mega twistera i budowaliśmy jak najwyższą wieżę grając w mega jengę. Przed obiadem najady zabrały nas na wyprawę dwuosobowymi kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Popołudnie rozpoczęliśmy od plażowania. Następnie na specjalnej kolorowej macie ubrani w kaski ochronne rywalizowaliśmy wyposażeni w gumowe lance. Walki gladiatorów były naprawdę zacięte! Wieczór spędziliśmy na doskonaleniu naszego hymnu.

Obóz Herosów, grupa Pani Mileny K.
Dzień zaczęliśmy od śpiewania naszych ulubionych piosenek i ćwiczenia hymnu. Mieliśmy dobre humory, pewnie dlatego, że towarzyszył nam Apollo. Następnie uczyliśmy się chodzić na szczudłach i dziwnej machinie o napędzie wymyślonym chyba przez Archimedesa. Na kolejnych zajęciach znowu towarzyszył nam Apollo, ponieważ malowaliśmy w chmurach. Graliśmy w kalambury i malowaliśmy zainspirowani podanym hasłem. Po obiedzie ponownie odwiedziliśmy naszego boskiego patrona, tym razem pływając po jeziorze dwuosobowym kajakami. Wieczorem korzystaliśmy z żyroskopu.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano udaliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Aż pięć razy udało nam się osiągnąć sam szczyt. Później poszliśmy na plażę i skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie w kinie sferycznym obejrzeliśmy trójwymiarowy film o porach roku. Następnie odszyfrowywaliśmy informacje z języka kosmitów. Wieczorem graliśmy w gry towarzyskie w gigantycznych rozmiarach: twistera, jengę, bierki i scrabble.

Power Jump, grupa Pani Kornelii W.
Kolejny ekscytujący dzień w Kulce rozpoczęliśmy na Leśnej Ścieżce Edukacyjnej, na które uczyliśmy się o zasadach w panujących w lesie, zwierzętach i roślinach, a następnie sprawdzaliśmy swoją zdobytą wiedzę podczas quizu. Udaliśmy się również nad jezioro Łęsk, gdzie mogliśmy się schłodzić zażywając kąpieli i odpocząć na plaży. Po południu czekały na nas mega gry, na których konkurowaliśmy w mega bierkach, mega twisterze i mega jendze. Zagraliśmy również w wiele integracyjnych gier i zabaw ruchowych, a wieczorem udaliśmy się do sferycznego kina, gdzie zanurzyliśmy się w trójwymiarowej projekcji filmu przygodowo-edukacyjnego o porach roku.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Fantastyczny piątek rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym czekały na nas trzy atrakcje: przejażdżka quadem po trudnym terenie, off road pojazdem ranger oraz toczenie się z górki wewnątrz specjalnej dmuchanej kuli, czyli zorby. Później odpoczęliśmy na plaży oraz wykąpaliśmy się w kąpielisku w naszym jeziorze. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko, na którym bawiliśmy się i piekliśmy pyszne kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Barbary W.
Dzień rozpoczęłyśmy na poligonie, na którym jeździliśmy terenowym rangerem z napędem 4x4 oraz quadem na specjalnie wydzielonym torze. Później toczyłyśmy się na specjalnym torze w dół wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Po obiedzie był czas na kąpiele pod okiem ratownika i odpoczynek na plaży. Następnie grałyśmy w państwa miasta, co przyniosło bardzo dużo emocji. Po kolacji spędziłyśmy razem czas poznając się, a następnie udałyśmy się na ognisko, na którym piekłyśmy kiełbaski i śpiewałyśmy piosenki.

Summer Challenge, grupa Pani Elwiry O.
Poranek rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym czekało na nas kilka atrakcji: przejażdżka quadem po trudnym terenie, off road pojazdem ranger oraz przemieszczanie się po specjalnym torze wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Następnie wyruszyłyśmy na wyprawę czteroosobowymi rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Później poznawałyśmy podstawowe układy taneczne tańców nowoczesnych. Na koniec dnia braliśmy udział w ognisku. Bawiliśmy się świetnie!

Summer Challenge, grupa Pani Julii S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od gier i zabaw, takich jak mafia i dyrygent. Następnie skakaliśmy na eurobungee i strzelaliśmy z wiatrówek. Odbyliśmy też wyprawę kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Wieczorem miło spędziliśmy czas przy ognisku z pieczeniem kiełbasek i wesołymi zabawami.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy po jeziorze smoczą łodzią. Następnie rozegraliśmy grę Błędny Azymut, podczas której uczyliśmy się korzystać z kompasu. Potem braliśmy udział w zabawach sportowych. Po obiedzie oglądaliśmy trójwymiarowy film w kinie sferycznym. Następnie braliśmy udział w Akcji Integracji. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Kingi S.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od łuków. Wspólnie uczyliśmy się strzelać, jak również poznaliśmy prawidłową postawę strzelecką. Następnie skorzystaliśmy z pogody i wybraliśmy się na plażę. Świetnie się bawiliśmy podczas kąpieli w jeziorze. Później na zajęciach o nazwie Akcja Integracja poznawaliśmy się jeszcze bardziej. Wzięliśmy udział m.in. w rurowcach, trójlinie oraz chodziliśmy po skrzynkach. Po obiedzie sprawdziliśmy swoje siły i rywalizowaliśmy na specjalnej macie w strojach sumo. Nasz bardzo aktywny dzień zakończyliśmy ogniskiem, podczas którego graliśmy w różne gry oraz piekliśmy kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii K.
Piątek rozpoczęliśmy od zajęć, na których braliśmy udział w różnych zabawach z użyciem piłki. Następnie mieliśmy Akcję Integrację, czyli zagraliśmy w wiele gier i zabaw integracyjnych. Po obiedzie wzięliśmy udział w starciu łuczników w specjalnym namiocie programowym. Na kolejnych zajęciach zagraliśmy w mafię oraz kalambury. Pod koniec dnia piekliśmy sobie kiełbaski na kulkowym ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii H.
Ten piękny dzień zaczęliśmy od wspólnych gier ruchowych, co pozwoliło nam na rozgrzanie się na cały dzień. Spędziliśmy również czas grach w rozmiarze XXL, co sprawiło nam wiele radości. Dzisiejszą równie ciekawą atrakcją było obejrzenie filmu w gwiezdnym kinie, jedynym takim w samym środku lasu! Dużo czasu spędziliśmy na graniu w piłkę nożną i siatkową przez co nasz dzień był jeszcze aktywniejszy. Wieczorem na zakończenie dnia wszyscy razem usiedliśmy przy ognisku, aby upiec kiełbaski i dobrze się bawić.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji M.
Za nami bardzo intensywny i wspaniały dzień. Rozpoczęliśmy go od zajęć na poligonie, gdzie mieliśmy okazję uczestniczyć w przejażdżce road off pojazdem ranger, terenowo jeździć quadami oraz staczaliśmy się z górki w dmuchanej kuli zwanej zorbą. Po przyjściu do ośrodka udaliśmy się na plażę, a następnie poznaliśmy podstawowe układy na zajęciach tanecznych. Pod wieczór braliśmy udział w warsztatach z robienia bransoletek. Nasz dzień zakończyło integracyjne ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski oraz świetnie się bawiliśmy.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz obozowy dzień zaczęliśmy gier paintballowych. Następnie udaliśmy się na park linowy, na którym mieliśmy do przejścia dwa poziomy trudności. Naszym kolejnym punktem programu były zajęcia z łączności, na których poznaliśmy kod czekoladka oraz dowiedzieliśmy się, jak korzystać i podłączać telefony polowe. Po obiedzie graliśmy w grę francuską oraz karty a dzień zakończyliśmy wspólną obozową dyskoteka.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Piąty dzień rozpoczęliśmy od porannego rozruchu, który pomógł nam się rozbudzić. Następnie wybraliśmy się na park linowy, a tam chodziliśmy po dwóch trasach: zielonej i niebieskiej. Podczas zajęć łącznościowych wysłuchaliśmy historii dotyczącej przekazywania informacji w starożytności. Następnie poznaliśmy alfabet Morse’a i uczyliśmy się nadawać wiadomości za pomocą rąk i chorągiewek. Dowiedzieliśmy się w jaki sposób korzystać z telefonów polowych. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na rowerki wodne. Dobrani w grupy pływaliśmy po jeziorze Łęsk, podziwiając jego piękno. Wyprawa pozwoliła nam na zrelaksowanie się i odpoczynek po wymagających zajęciach. Następnie integrowaliśmy się na podobozie podczas grania w karty, mafię i rozmów. Po kolacji odbyła się dyskoteka. Dużo tańczyliśmy i wybawiliśmy się za wszystkie czasy!

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś rano jako pierwsze odbyły się zajęcia łącznościowe, na których używaliśmy telefonów polowych. Następnie obyły się zajęcia na strzelnicy, na których uczyliśmy się strzelać do celu z wiatrówki. Byliśmy też na parku linowym, gdzie przeszliśmy dwie trasy. Po obiedzie udaliśmy się na plażę i graliśmy w ziemniaka na podobozie. Po kolacji odbyła się nasza kolejna dyskoteka.

VIP, grupa Pani Aleksandry P.
Kolejny dzień zaczęłyśmy od wyprawy na poligon. Atrakcje, które tam na nas czekały, to przejażdżka quadem po trudnym terenie, przejazd rangerem oraz toczenie się specjalnym torem wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli, pchanej z góry przez koleżanki z grupy. Po powrocie na teren ośrodka i po poobiednim odpoczynku, nadszedł czas plażowania. Następnie udałyśmy się na zajęcia o nazwie Ranny Lotnik, podczas których miałyśmy okazję dowiedzieć się więcej o pierwszej pomocy i wykorzystać wiedzę w praktyce. Zwieńczeniem dnia była dyskoteka - radośnie tańczyłyśmy do naszych ulubionych piosenek.

VIP, grupa Pani Julii R.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym jeździliśmy quadem po trudnym terenie oraz pojazdem ranger off road, toczyliśmy się też po specjalnym torze w ogromnej dmuchanej kuli. Nie brakowało nam wrażeń! Następnie przy pięknej pogodzie kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Śmiechu było co nie miara. W dużych strojach sumo i kaskach stoczyliśmy walki na specjalnej macie. Naszym zadaniem było przewrócić przeciwnika na matę. Ten pełen wrażeń dzień zakończyliśmy skoczną dyskoteką. To był bardzo aktywny dzień!

VIP, grupa Pani Zuzanny S.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Na miejscu weszliśmy do zorby, czyli dużej dmuchanej kuli, w której toczyliśmy się z górki. Mieliśmy okazję jeździć quadami na specjalnie przygotowanym do tego torze. Największą dawkę adrenaliny dostarczyła nam jazda w pojeździe ranger. Czas umilaliśmy sobie grą w karty. Po poligonie udaliśmy się na plażowanie i kąpiele w jeziorze. Zdobyte w poprzednich dniach umiejętności łucznicze wykorzystaliśmy podczas Archery Challenge – najpierw wybudowaliśmy bazy, a następnie strzelaliśmy z łuków przy użyciu strzał z piankowymi końcami. Zwieńczeniem dnia była dyskoteka z dobrą muzyką i w świetnym towarzystwie.