RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus IV (25.07-04.08.2024)

Dzień 10 - Zabawom nie ma końca

Dodany: 2024.08.03

33 Przygody, grupa Pani Mai R.
Kolonia powoli dobiega końca, ale dziś wciąż świetnie spędzaliśmy czas na zajęciach. Po śniadaniu bawiliśmy się przy zabawach integracyjnych. Następnie nadszedł czas na długo wyczekiwane skrzynki, na które wspinaliśmy się przypięci uprzężą z asekuracją. Każdy z nas próbował wspiąć się jak najwyżej. Następnie otrzymaliśmy pamiątkowe dyplomy. Potem graliśmy w piłkę nożną. Po obiedzie ponownie mieliśmy okazję przejechać się segwayem po torze. Następnie skorzystaliśmy z pięknej pogody i poszliśmy na kajaki. To był świetny czas spędzony na jeziorze. Po kolacji odbył się pożegnalny apel oraz ostatnia dyskoteka wraz z wszystkimi grupami.

Adrenalina, grupa Pani Anny N.
Przedostatni dzień kolonii za nami! Rozpoczęliśmy go od przejścia szkolenia astronauty na kosmicznym żyroskopie. Następnie nadszedł czas wspominania naszych najwspanialszych chwil w Kulce. Potem był czas na plażowanie i kąpiele. Następnie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową o czterech poziomach trudności. Na sam koniec dnia odbył się apel pożegnalny i wspólne tańce. To był emocjonujący wieczór. Widzimy się za rok!

Adrenalina, grupa Pani Elwiry O.
Sobotę rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę na boisku. Na plaży wspominaliśmy wydarzenia z całej kolonii. Później przypomnieliśmy sobie postawy strzeleckie i w specjalnie przygotowanym miejscu strzelaliśmy do tarczy z wiatrówki. Świetnie nam poszło! Następnie odbyły się walki gladiatorów. Wyposażeni w kaski i lance rywalizowaliśmy na kolorowej macie. Ostatnią atrakcją tego dnia był park linowy o dwóch poziomach zaawansowania. Na koniec uczestniczyliśmy w apelu kończącym kolonię oraz w dyskotece pod gwiazdami. To był wspaniały czas, będziemy go bardzo dobrze wspominać.

Adrenalina, grupa Pani Kornelii W.
Przedostatni dzień w Kulce rozpoczęliśmy od zabawy drużynowej w śpiewające fortepiany. Następnie doskonaliliśmy swoje umiejętności jazdy quadem na torze oraz rozegraliśmy grę paintballową, używając broni barwiącej. Popołudnie spędziliśmy na wspólnych grach oraz dzieleniu się swoimi przemyśleniami i wspomnieniami z minionych dni. Otrzymaliśmy także certyfikaty uczestnictwa w kolonii, na których zbieraliśmy podpisy kadry ośrodka. Wieczorem odbył się apel pożegnalny oraz dyskoteka pod chmurką. Bawiliśmy się do ostatniej piosenki i nie możemy się doczekać spotkania za rok.

BFF Extra, grupa Pani Ewy W.
Dzień rozpoczęłyśmy od zajęć cyrkowych. Jeździłyśmy na dziwnym rowerze oraz chodziłyśmy na szczudłach. Potem odbyła się baloniada, podczas której przerzucałyśmy ręcznikami balony z wodą przez siatkę. Następnie poszłyśmy na plażę i przy dźwiękach muzyki obsypywałyśmy się kolorowymi proszkami holi, a na koniec zażyłyśmy kąpieli. Po obiedzie przeszłyśmy dwie trasy na parku linowym. Na koniec odbył się apel pożegnalny, na którym pożegnałyśmy kadrę i poznałyśmy wyniki kolonijnych rywalizacji.

BFF Extra, grupa Pani Marii Ż.
Przedostatni dzień rozpoczęłyśmy od zmagań na parku linowym. Następnie miałyśmy imprezę taneczną na plaży z kolorowymi proszkami holi i kąpielą w jeziorze. Po obiedzie uczestniczyłyśmy w walkach gladiatorek oraz grałyśmy w mafię. Po kolacji odbył się apel pożegnalny, a dzień zakończyłyśmy dyskoteką pod chmurką.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Mileny K.
Dzień rozpoczęliśmy od wielkiej dawki wiedzy na różnorakie tematy. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek, które pozwoliły nam zdobyć punkty podczas quizu na koniec Kulkowej Akademii Wiedzy. Następnie, aby ostatni raz skorzystać z pięknej pogody i uroków jeziora, poszliśmy na plażowanie. Kąpaliśmy się w jeziorze i opalaliśmy. Po powrocie udaliśmy się do Strefy UFO, aby zmierzyć się z Kosmicznym Torem Przeszkód. Po obiedzie mieliśmy czas na pakowanie i ostatnie rozmowy z kolegami z grupy. Oczywiście nie ma dnia bez piłki nożnej, więc rozegraliśmy ostatni wspólny mecz. Na koniec dnia na apelu końcowym pożegnaliśmy się z kadrą obozową i podsumowaliśmy cały wyjazd.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny J.
Dzień rozpoczęliśmy od budowania wieży ze skrzynek. Następnie wzięliśmy udział w Astro Quizie, odpowiadaliśmy na pytania przygotowane przez kosmitę Yazruma. Potem uczyliśmy się jeździć quadem po specjalnie wyznaczonym torze. Po obiedzie poszliśmy pokonać Kosmiczny Tor Przeszkód w Strefie UFO. Przeszliśmy również ćwiczenie astronauty na kosmicznym żyroskopie. Przed kolacją otrzymaliśmy dyplomy, na których mogliśmy zbierać podpisy od naszych kulkowych przyjaciół. Dzień zakończyliśmy pożegnalnym apelem i dyskoteką pod chmurką.

Harry Potter, grupa Pani Doroty O.
Przedostatni dzień naszych kolonii rozpoczęłyśmy od nauki survivalu w Zakazanym Lesie. Nauczyłyśmy się tam podstawowych zasad przetrwania oraz budowania schronienia z pałatek. Następnie udałyśmy się na eurobungee, na którym wzbiłyśmy się do gwiazd, niczym na magicznej miotle. Potem wzięłyśmy udział w turnieju quidditcha, podczas którego rozgrywałyśmy mecze między domami Hogwartu. Po zaciekłych walkach na boisku udałyśmy się na Wielką Ucztę w Sali Balowej. Odbyło się podsumowanie zmagań między domami i został wręczony Puchar Domu Hogwartu. Na zakończenie dnia odbył się uroczysty apel kończący nasze kolonie oraz dyskoteka pod gwiazdami.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Anny Z.
Dziś jeszcze raz jeździliśmy segwayem po specjalnym torze. Następnie wzięliśmy udział w selfie challenge. Robiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia w strategicznych miejscach na terenie kolonii. Po południu powtórnie strzelaliśmy z wiatrówek do tarcz. Byliśmy również w Strefie UFO na Kulkowej Akademii Wiedzy. Na koniec otrzymaliśmy kosmiczne nominacje. Wieczorem odbył się uroczysty apel pożegnalny. Zbieraliśmy podpisy od naszych kolegów na certyfikatach uczestnictwa w kolonii oraz bawiliśmy się na dyskotece pod gwiazdami.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od udania się na ściankę wspinaczkową, na której mogliśmy pokonać aż cztery trasy o różnych poziomach trudności. Następnie poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy, które wykorzystaliśmy podczas fabularyzowanej gry terenowej. Rozegraliśmy także baloniadę, czyli zabawę, w której przerzucaliśmy przez siatkę za pomocą ręczników balony napełnione wodą. Po obiedzie ubrani w specjalną uprząż układaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając. Potem wszyscy otrzymaliśmy pamiątkowe dyplomy z obozu i zbieraliśmy na nich podpisy od naszych przyjaciół oraz kadry pracującej na kolonii. Wieczór spędziliśmy na apelu pożegnalnym, po którym była zabawa taneczna z muzyką pod gwiazdami.

Kulka Max, grupa Pani Oliwii H.
Dzisiejszego ranka poznaliśmy tajniki kompasu oraz dowiedzieliśmy się, co zrobić, gdy stracimy orientację w terenie. Wspinaliśmy się niczym po skałach po ściance wspinaczkowej, a potem przepłynęliśmy piękne jezioro Łęsk na rowerkach wodnych. Następnie nadszedł czas na pakowanie i pożegnanie się z koleżankami i kolegami oraz całą kadrą na apelu pożegnalnym, który zakończyliśmy świetną imprezą taneczną pod gołym niebem.

Kulka Max, grupa Pani Patrycji M.
Dzień zaczęliśmy od parku linowego, na którym pokonaliśmy aż dwie trasy. Następnie udaliśmy się baloniadę, czyli siatkówkę balonami napełnionymi wodą. Później ponownie braliśmy udział w zajęciach na żyroskopie, czując się znów jak astronauci. Dzisiaj nie mogło również zabraknąć zajęć terenowych, co zapewniła nam gra Błędny Azymut. Dzięki niej nauczyliśmy się wyznaczać azymut oraz używać kompasu. Na koniec dnia zaczęliśmy przygotowywać się do wyjazdu. Wieczorem udaliśmy się na pożegnalny apel, który zakończył naszą przygodę w Kulce.

Kulka Max, grupa Pani Patrycji W.
Dziesiąty kulkowy dzień rozpoczęliśmy od powtórnej jazdy na quadzie. Po przejażdżce wybraliśmy się na plażę, aby ostatni raz skorzystać z jeziora i plaży. Wykąpani i opaleni udaliśmy się na boisko do siatkówki, żeby zagrać w baloniadę. Dobrani w pary po dwóch stronach boiska odbijaliśmy ręcznikami balony napełnione wodą. Po obiedzie wybraliśmy się na Archery Challenge, czyli drużynowe starcie łuczników. Po walce na zakończone gąbką łuki udaliśmy się na grę francuską, która polegała na odpowiadaniu na pytania dotyczące Ośrodka Kulka. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym i dyskoteką pod chmurką.

Kulka Max, grupa Pani Roksany Z.
Nasz turnus powoli końca, lecz korzystamy z ostatnich cudownych chwil na Kulce. Dzisiaj rozpoczęliśmy od tworzenia znaczków, które sami rysowaliśmy. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i wykąpać się w jeziorze. Potem dostaliśmy dyplomy za udział w obozie, a następnie mieliśmy jazdę quadem po specjalnym torze. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym wraz z dyskoteką pod chmurką.

Kulka Max, grupa Pani Wiktorii D.
Przedostatni dzień naszej kulkowej przygody rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Pozostając na plaży, skorzystaliśmy z pięknej pogody i zażyliśmy kąpieli w jeziorze. Następnie udaliśmy się do Cool Clubu na seans filmowy. Zorganizowaliśmy też grę francuską, podczas której zdobywaliśmy odpowiedzi na pytania o Ośrodku Kulka. Przed kolacją wybraliśmy się na ostatnie zajęcia - eurobungee, czyli skoki na trampolinie z uprzężą. Pod koniec dnia odbył się apel końcowy oraz dyskoteka pod chmurką.

Mazury Max, grupa Pani Agaty W.
Przedostatni dzień w Kulce część z nas rozpoczęła, w ramach zajęć fakultatywnych, od zabawy na wirtualnych dywanach i pokonania toru przeszkód na segwayu. Następnie wszyscy wzięliśmy udział w walkach gladiatorów i spróbowaliśmy swoich sił we wspinaniu się na wieżę ze skrzynek. Po obiedzie spędziliśmy ostatnie wspólne chwile na plaży oraz odbyliśmy finałową rundę selfie challenge. Po apelu kończącym kolonie, udaliśmy się na wieczór filmowy do Cool Clubu.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano odbyliśmy trening oraz przeszliśmy przez Kosmiczny Tor Przeszkód. Odwiedziliśmy również ponownie spodek UFO. Następnie korzystając z encyklopedii Yazruma odpowiadaliśmy na pytania w ramach Kulkowej Akademii Wiedzy. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Wieczorem odbył się apel końcowy oraz dyskoteka pod gwiazdami, na której zbieraliśmy podpisy znajomych z kolonii. Już nie możemy się doczekać spotkania za rok!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Justyny W.
Dzień rozpoczęliśmy od Kosmicznego Toru Przeszkód. Następnie kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Oglądaliśmy również film w Cool Clubie. Uczestniczyliśmy także w Kulkowej Akademii Wiedzy, odpowiadaliśmy na pytania naukowe, co umożliwiło nam wcześniejsze zapoznanie się z encyklopedią Yazruma. Ostatnimi zajęciami były rowerki wodne. A wieczorem – pożegnalny apel.

Power Jump, grupa Pani Zuzanny L.
Dziś nasz finalny dzień kulkowych przygód. Rozpoczęliśmy go od spaceru do lasu, gdzie poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Nauczyliśmy się też budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Potem przyszedł czas na ostatnie już plażowanie. Przed obiadem znowu wybraliśmy się do lasu, tym razem na Kulkowe Podchody. Podzieleni na dwie grupy braliśmy udział w zabawie ze znakami patrolowymi. Po obiedzie zabraliśmy się za pakowanie, a następnie wzięliśmy udział w turnieju jazdy na segwayu. Mamy już wprawę, więc poradziliśmy sobie świetnie. Wieczorem odbył się apel kończący kolonię i dyskoteka pod gwiazdami. Do zobaczenia za rok!

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
To był bardzo emocjonujący dzień. Zaczęliśmy go od grania w mega jengę i twistera, następnie utrwaliliśmy podstawowe układy taneczne tańców nowoczesnych. Po obiedzie wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową oraz udaliśmy się na wyprawę wieloosobową smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym kolonie oraz dyskoteką. Do zobaczenia za rok!

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Sobotę rozpoczęliśmy od wyprawy po jeziorze czteroosobowymi rowerkami wodnymi. Następnie korzystając ze słonecznej pogody wybraliśmy się na plażę. Później poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy, a podczas drugiej części zajęć wykorzystaliśmy naszą wiedzę w praktyce oraz zbudowaliśmy własne nosze. Potem tańczyliśmy podstawowe układy nowoczesnych tańców takich jak belgijka, skrzypek, macarena. Wieczorem spotkaliśmy się na apelu końcowym, na którym pożegnaliśmy całą kadrę oraz rówieśników i tym akcentem zakończyliśmy nasz turnus.

Summer Challenge, grupa Pani Barbary W.
Dzień rozpoczęłyśmy od Archery Challenge, czyli niesamowitego starcia łuczników. Następnie grałyśmy wspólnie w gry. Później przechodziłyśmy przez dwa poziomy trudności na parku linowym. Po obiedzie miałyśmy czas się spakować i posprzątać pokoje. Następnie stoczyłyśmy ekscytujące walki gladiatorów na specjalnej arenie. Wieczorem odbył się apel na zakończenie kolonii oraz dyskoteka pod chmurką, na której wszyscy wspólnie się bawiliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Kingi S.
Nasz ostatni dzień aktywności zaczęliśmy od seansu w kinie. Był to świetny czas, aby się zrelaksować i odpocząć. Następnie pod czujnym okiem ratownika wodnego kąpaliśmy się w jeziorze i spędziliśmy wspólnie czas na plaży. Kolejnym punktem naszego dnia były rowerki wodne. Udaliśmy się na wyprawę po jeziorze Łęsk. Po obiedzie spędziliśmy czas tanecznie podczas zajęć dance! dance! dance! Później graliśmy w piłkę nożną i siatkówkę. Dzień zakończyliśmy apelem i imprezą pod gwiazdami.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
To już przedostatni dzień na Kulce. Na samym początku dnia wyruszyliśmy na ściankę wspinaczkową, na którą się wspinaliśmy. Następnie strzelaliśmy z wiatrówek do celu. Poszło nam świetnie. Po obiedzie poszliśmy na plażę, na której świetnie się bawiliśmy. Później strzelaliśmy z łuków. Na końcu dnia uczestniczyliśmy w apelu końcowym oraz dyskotece pod gwiazdami. To był świetny czas, wspomnienia zostaną na zawsze.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Ka.
Po śniadaniu mieliśmy okazję ponownie obejrzeć film w kinie 3D. Później wybraliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Potem rozegraliśmy kolejne starcie łuczników, czyli Archery Challenge z użyciem bezpiecznych strzał. Po obiedzie ostatni raz poszliśmy na plażę, żeby pożegnać się z jeziorem. Mogliśmy również kolejny raz postrzelać z wiatrówek sprężynowych do tarcz. Zwieńczeniem całego obozu był apel pożegnalny, podczas którego podziękowaliśmy całej kadrze za jej pracę i zaangażowanie. A na finał - dyskoteka pod gwiazdami!

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Kę.
Dziś dotykaliśmy chmur! Wyposażeni w bezpieczne uprzęże skakaliśmy na eurobungee. Nadszedł czas na pożegnania i wspomnienia. Dostaliśmy certyfikaty i zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie. Ponownie mieliśmy szanse poruszać się do naszych ulubionych piosenek. Wspólnie wymyślaliśmy układy taneczne. Skorzystaliśmy z pięknej pogody i ostatni raz kąpaliśmy się w jeziorze. Później wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek a na koniec dnia braliśmy udział w apelu, na którym podsumowaliśmy całe kolonie.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli K.
Ostatni dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw integracyjnych oraz pakowania. Następnie były zajęcia na eurobungee, na których wzbiliśmy się do gwiazd! Był również czas na wspominanie dobrych chwil na kolonii w Kulce, co uświadomiło nam, jak ważna jest współpraca. Później wybraliśmy się na ostatnie programowe zajęcia, czyli mega gry takie jak mega jenga oraz mega twister. Na koniec był apel pożegnalny oraz dyskoteka pod chmurką.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki K.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami jednoosobowymi sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie odbyły się zajęcia, na których robiliśmy bransoletki lub breloczki z kolorowych sznurków. Po obiedzie przeszliśmy prawdziwe szkolenie dla astronautów, kręcąc się w kosmicznym żyroskopie, a następnie całą grupą rozegraliśmy mecz siatkówki. Wieczorem odbył się apel pożegnalny, podsumowujący cały turnus. Dzień zakończyliśmy imprezą pod gwiazdami z naszym ulubionym Dj-em.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Od rana relaksowaliśmy się na plaży, korzystając z pięknej pogody. Potem wzięliśmy udział w selfie challenge. Biegaliśmy po okolicy, szukając ciekawych miejsc do zrobienia kreatywnych zdjęć. Rywalizacja była zacięta, ale przede wszystkim liczyła się dobra zabawa. Następnie przyszedł czas na Operację Desantową Przyczółek, czyli misję na wodzie. Wsiadaliśmy do jednoosobowych kajaków i wyruszaliśmy na jezioro, pokonując różne przeszkody. Po zakończeniu wodnej części, kontynuowaliśmy misję na lądzie, szukając ukrytej skrzyni. Wymagało to od nas sprytu i dobrej współpracy. Dzień zakończyliśmy apelem podsumowującym. Podziękowaliśmy sobie nawzajem za wspólnie spędzony czas i odebraliśmy pamiątkowe dyplomy. Na koniec czekał nas wieczór filmowy.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Darii L.
To już przedostatni dzień w Kulce, a zaczęliśmy go od Operacji Desantowej Przyczółek. Najpierw udaliśmy się kajakami na wyprawę w poszukiwaniu zadań na jeziorze. Po ich rozwiązaniu dostaliśmy wskazówkę dotyczącą klucza, który miał się nam przydać w drugiej części gry. Gdy wykonaliśmy wszystkie zadania, otworzyliśmy skrzynię z niespodzianką. Kolejnymi zajęciami były łuki. Poznaliśmy ich budowę oraz prawidłową postawę łucznika. Po kilku próbnych strzałach zawalczyliśmy o tytuł najlepszego łucznika. Odbył się również apel końcowy, a dzień i cały obóz zakończyliśmy dyskoteką pod gwiazdami.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Zuzanny D.
Przedostatni dzień i ostatnie atrakcje. Na koniec kolonii powitało nas słońce, dlatego był czas na plażowanie. Następnie wraz z instruktorem udaliśmy się na miejsce programowe, na którym strzelaliśmy z łuków. Po obiedzie rozpoczęła się Operacja Desantowa Przyczółek. Jej pierwsza część odbyła się na wodzie, a druga na lądzie, gdzie otrzymaliśmy certyfikaty i pamiątki ukończenia kolonii. Tego dnia czekał nas jeszcze apel kończący kolonie i dyskoteka pod gwiazdami.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Ostatni programowy dzień, czyli sobotę, rozpoczęliśmy od zajęć, które sami wybraliśmy jako VIP-y - był to laserowy paintball! Następnie skorzystaliśmy z super pogody plażując oraz pływając kajakami jednoosobowymi. Po obiedzie zagraliśmy w mafię oraz ponownie mieliśmy starcie łuczników podczas Archery Challenge. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym oraz dyskoteką pod chmurką.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Sobota za nami. Ten dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk, podczas której podziwialiśmy naturę oraz krajobraz. Następnie rozegraliśmy turniej siatkówki. Kolejnym punktem naszego dnia były walki sumo. Wieczorem otrzymaliśmy certyfikaty kończące kolonie oraz pakowaliśmy się. Dzień zakończyliśmy apelem kończącym kolonie oraz dyskoteką pod gwiazdami. Do zobaczenia za rok!