RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus IV (25.07-04.08.2024)

Dzień 9 - Piątek, pogoda, przygody

Dodany: 2024.08.02

33 Przygody, grupa Pani Mai R.
Za nami kolejny dzień pełen wielu atrakcji. Po śniadaniu mieliśmy okazję wspólnie bawić się i integrować, grając w różne gry planszowe. Następnie wybraliśmy się na strzelnicę, aby nauczyć się strzelać z wiatrówek. Potem skorzystaliśmy z pięknej pogody i poszliśmy na plażę. Następnie poszliśmy na długo wyczekiwany park linowy. Świetnie się na nim bawiliśmy, pokonując przeszkody nad ziemią.

Adrenalina, grupa Pani Anny N.
Nasz dziewiąty dzień zaczął się od gry francuskiej, w której mieliśmy za zadanie odpowiadać na pytania dotyczące ośrodka. Później wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut, podczas której uczyliśmy się posługiwać kompasem. Następnie spędziliśmy czas na przejażdżce quadami po torze z przeszkodami. Po pysznym obiedzie przyszedł czas na plażowanie i kąpiele w jeziorze Łęsk. Nie zabrakło dziś czasu na granie w piłkę nożną i siatkówkę!

Adrenalina, grupa Pani Elwiry O.
Poranek rozpoczęliśmy grą terenową Błędny Azymut. Uczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu, dzięki czemu rozwiązaliśmy różne zagadki. Następnie rozegraliśmy mecz baloniady na boisku do siatkówki, za pomocą ręczników próbowaliśmy przerzucać przez siatkę balony z wodą. Później wybraliśmy się na plażę, aby odpocząć i pływać w jeziorze. Po obiedzie mieliśmy dodatkowe zajęcia na żyroskopie, a następnie również dodatkową porcję jazdy na quadzie.

Adrenalina, grupa Pani Kornelii W.
Poranek rozpoczęliśmy od wzięcia udziału w starciu łuczników, na którym świetnie się bawiliśmy. Następnie, korzystając ze słonecznej pogody, udaliśmy się na odpoczynek i kąpiele na plaży nad jeziorem Łęsk. Przeszliśmy również ćwiczenie astronauty na żyroskopie, dzięki któremu mogliśmy poczuć wrażenia podobne do odczuwalnych podczas startu rakiety kosmicznej. Po południu uczyliśmy się prawidłowej postawy strzeleckiej oraz sztuki strzelania z łuku. Wieczór spędziliśmy na poszukiwaniu odpowiedzi na pytania przygotowane w ramach gry francuskiej.

BFF Extra, grupa Pani Ewy W.
Dzień rozpoczęłyśmy od malowania koszulek farbami do tkanin. Każda z nas zrobiła swój własny wzór na koszulce. Później wybrałyśmy się na spacer do lasu i czytałyśmy ciekawostki na jego temat. Następnie wypoczywałyśmy na plaży i kąpałyśmy się w jeziorze. Po obiedzie odgrywałyśmy zabawne scenki przed resztą koleżanek. Potem grałyśmy w jengę, kalambury i pięć sekund. Wieczorem odbyła się impreza taneczna na Poziomie X.

BFF Extra, grupa Pani Marii Ż.
Kolejny dzień kolonii zaczęłyśmy od zmagań na ściance wspinaczkowej. Następnie miałyśmy zajęcia artystyczne, na których tworzyłyśmy pamiątkowe przypinki oraz metodą quillingu wykonałyśmy różne obrazki. Po tych zajęciach miałyśmy czas na odpoczynek podczas plażowania. Po obiedzie na zajęciach teatralnych prezentowałyśmy skecze, nad którymi pracowałyśmy ostatnie kilka dni. Dzień zakończyłyśmy świetną zabawą podczas imprezy na Poziomie X.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Mileny K.
Nasz dzień rozpoczął się na sportowo - od porannego rozruchu i piłki nożnej, która nigdy nam się nie nudzi. Następnie udaliśmy się na spływ rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się do Cool Clubu pograć na wirtualnych dywanach. Mieliśmy do wyboru mnóstwo różnych gier, w które mogliśmy pograć w pojedynkę, parami lub grupowo. Po obiedzie plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie mieliśmy okazję kolejny raz pojeździć na segwayach. Po kolacji zagraliśmy w fabularyzowanego berka z podziałem na role.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny J.
Dzień rozpoczęliśmy od gry francuskiej, odpowiadaliśmy w niej na pytania dotyczące obozu i ośrodka. Następnie wybraliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie odbyliśmy zajęcia na eurobungee, skakaliśmy na trampolinach w specjalnej uprzęży. Kolejną atrakcją były zajęcia survivalowe, uczyliśmy się budować schronienie z pałatki wojskowej. Dzień zakończyliśmy zajęciami na parku linowym, pokonywaliśmy dwie trasy o zróżnicowanej trudności.

Harry Potter, grupa Pani Doroty O.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęłyśmy od gry francuskiej. Polegała ona na szukaniu odpowiedzi na pytania związane z ośrodkiem. Trudność polegała na tym, że jednej osobie mogłyśmy zadać tylko trzy pytania. Następnie poszłyśmy na magiczny test sprawności, czyli przechodziłyśmy nowoczesny park linowy na dwóch poziomach trudności. Każda z nas poradziła sobie z tym wyzwaniem wspaniale. Potem udałyśmy się na plażę, aby odpocząć i popływać w jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie wzięłyśmy udział w Bitwie o Hogwart, podczas której toczyła się walka między Voldemortem i jego zwolennikami a Gwardią Dumbledore'a. Oczywiście wyszłyśmy z niej zwycięsko. Na zakończenie dnia czytałyśmy fragmenty książki o naszym bohaterze.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w planszówki. Następnie oddawaliśmy skoki na eurobungee, czyli specjalnej trampolinie z uprzężami. Wybraliśmy się również na plażę. Po południu powtórnie jeździliśmy na quadach. Wzięliśmy też udział w zajęciach Bycie eko jest OK, podczas których poznaliśmy zasady recyklingu oraz metody zero waste. Wieczorem podzieliliśmy się na grupy i korzystaliśmy z atrakcji utworzonych w ramach kącika artystyczno-sportowego.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od udziału w grze paintballowej, czyli potyczkach przy użyciu broni barwiącej. Następnie przeszliśmy trening chodzenia na szczudłach oraz opanowaliśmy technikę jazdy na nietypowym rowerze. Udaliśmy się także na park linowy, na którym mieliśmy możliwość skorzystania z dwóch tras o różnych poziomach trudności. Po obiedzie robiliśmy przypinki, które będą świetną pamiątką po naszym pobycie na koloniach oraz wykonaliśmy prace plastyczną metodą quillingu. Ponadto wybraliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Natomiast wieczorem graliśmy w popularne gry i zabawy towarzyskie w wersji XXL.

Kulka Max, grupa Pani Oliwii H.
Piątkowy poranek spędziliśmy na kajakach turystycznych, szukając pięknych okazów przyrody. Później korzystaliśmy z telefonów polowych, używając przy tym szyfrowania, co sprawiło, że poznaliśmy alfabet Morse’a. Poczuliśmy się jak w cyrku, chodząc na szczudłach i jeżdżąc na dziwnym rowerze. Wieczór spędziliśmy sportowo i artystycznie, więc każdy znalazł coś dla siebie.

Kulka Max, grupa Pani Patrycji M.
Dzień zaczęliśmy od Kulkowej Akademii Wiedzy, czyli na zapoznaniu się z encyklopedią Yazruma i sprawdzeniu swojej wiedzy poprzez quiz. Następnie udaliśmy się na atrakcje wodną, jaką były kajaki turystyczne. Całą grupą po raz kolejny podziwialiśmy uroki jeziora. Później poszliśmy na wycieczkę pieszą do pobliskiej miejscowości. Ostatnie chwile tego dnia spędziliśmy na wieczorku artystyczno-sportowym.

Kulka Max, grupa Pani Patrycji W.
Dziewiąty kulkowy dzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów, podczas których walczyliśmy na gumowe lance. Po gladiatorach wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele, aby wykorzystać jeden z cieplejszych dni na naszym turnusie. Przed obiadem robiliśmy wieżę ze skrzynek i wspinaliśmy się na nią. Po południu udaliśmy się na grę paintballową. Podzieliliśmy się na dwie drużyny i mieliśmy aż 150 kulek do wystrzelania. Po paintballu graliśmy w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy skakaniem na eurobungee.

Kulka Max, grupa Pani Roksany Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnej gry w siatkówkę, następnie jeździliśmy segwayem po specjalnym torze, zbierając przy tym punkty. Kolejną aktywnością było eurobungee, czyli skakanie na trampolinie w specjalnej uprzęży. Po obiedzie, korzystając z pięknej pogody, odpoczywaliśmy oraz kąpaliśmy się w jeziorze pod czujnym okiem ratownika. Następnie płynęliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy survivalem, na którym budowaliśmy własne szałasy.

Kulka Max, grupa Pani Wiktorii D.
Dzień rozpoczęliśmy od gry selfie challenge, podczas którego naszym zadaniem było odszyfrowanie hasła z rzeczą, którą należało uwiecznić na zdjęciu. Następnie wzięliśmy udział w Archery Challenge, czyli starciu łuczników z bezpiecznymi strzałami. Na ciekawe zajęcia udaliśmy się do lasu, gdzie poznaliśmy podstawy i rodzaje survivalu oraz nauczyliśmy się budować schronienie z użyciem wojskowej pałatki. Po obiedzie po raz kolejny zorganizowaliśmy w grupie turniej siatkówki. Odrobinę rywalizacji poczuliśmy również na ściance wspinaczkowej, na której mieliśmy możliwość pokonania czterech tras o różnym poziomie trudności. Na koniec dnia zorganizowaliśmy kolejny wieczór gier planszowych.

Mazury Max, grupa Pani Agaty W.
Dzisiaj o poranku udaliśmy się w rejs smoczą łodzią, podczas którego naszym zadaniem było synchroniczne wiosłowanie w rytm wybijany na bębnie. Następnie część z nas, w ramach zajęć fakultatywnych, rozegrała grę paintballową oraz toczyła potyczki laserowego paintballu. Po obiedzie ponownie powróciliśmy na wodę, tym razem w kajakach turystycznych, a także wzięliśmy udział w leśnych zajęciach survivalowych. Dzień zakończyliśmy treningiem chodzenia na szczudłach i jazdy nietypowym rowerem.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano udaliśmy się na wycieczkę do lasu i przebyliśmy Leśną Ścieżkę Edukacyjną. Następnie jeździliśmy na quadach po specjalnym torze. Później poszliśmy na plażę i skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie udaliśmy się do lasu i uczyliśmy się tworzyć schronienie z pałatki oraz dowiedzieliśmy się, czym jest survival. Następnie graliśmy w baloniadę oraz grę francuską z pytaniami.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Justyny W.
Dzisiaj graliśmy w grę francuską, czyli grę terenową z poszukiwaniem odpowiedzi na pytania dotyczące Ośrodka Kulka. Później wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową o czterech poziomach zaawansowania. Strzelaliśmy również z wiatrówek do celu, co poszło nam świetnie. Następnie układaliśmy wieżę ze skrzynek, po której się wspinaliśmy. Dzień zakończyliśmy grami zespołowymi.

Power Jump, grupa Pani Zuzanny L.
Rano plażowaliśmy nad pięknym jeziorem Łęsk. Potem wspinaliśmy się na dwa tory na parku linowym. Każdy wykazał się dużą odwagą. Po południu tworzyliśmy ogromne dzieła plastyczne na folii oraz wzięliśmy udział w olimpiadzie. Wieczorem graliśmy na wirtualnych dywanach.

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
Piątek rozpoczęliśmy, grając w grę francuską, podczas której szukaliśmy odpowiedzi na pytania dotyczące ośrodka. Następnie doskonaliliśmy umiejętność strzelania z łuków do tarczy oraz udaliśmy się na żyroskop. Po południu plażowaliśmy oraz braliśmy udział w grach i zabawach.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Piątek rozpoczęliśmy od gier i zabaw z piłką oraz popularnej gry mafia. Następnie korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę. Później, podczas Ale Cyrk!, opanowaliśmy technikę jazdy na nietypowym rowerze, w którym napęd odbywa się z pominięciem łańcucha oraz przeszliśmy trening chodzenia na szczudłach. Potem nauczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu, aby później z jego pomocą odnaleźć zagadki rozmieszczone na terenie ośrodka. Następnie zagraliśmy w grę francuską, polegającą na zdobywaniu informacji od kadry na temat ośrodka oraz kolonii. Wieczorem stoczyliśmy turniej łuczników. Wyposażeni w łuki i strzały zakończone gąbką oraz maski ochronne, mogliśmy przystąpić do starcia.

Summer Challenge, grupa Pani Barbary W.
Ten dzień zaczął się od kajaków bezburtowych, na których pływałyśmy po jeziorze Łęsk. Następnie grałyśmy w gry wspólnie spędzając czas. Później jeździłyśmy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze. Po obiedzie udałyśmy się na plażę, gdzie pod okiem ratownika mogłyśmy się kąpać. Następnie wyruszyliśmy w egzotyczny rejs smocza łodzią. Po kolacji zagrałyśmy w grę francuską i odpowiadałyśmy na pytania związane między innymi z ośrodkiem oraz kadrą.

Summer Challenge, grupa Pani Kingi S.
Dzień zaczęliśmy od walk sumo. Rywalizowaliśmy na specjalnej macie w zabawnych strojach. Następnie wypoczywaliśmy na plaży. Kolejnym punktem naszego dnia było Archery Challenge. Podczas tych zajęć wzięliśmy udział w starciu łuczników. Po obiedzie graliśmy wspólnie w różne gry. Nasz dzień zakończyliśmy miłymi wspomnieniami z obozu, jak również zagraliśmy wspólnie w mafię.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj z samego rana zagraliśmy w grę francuską, a następnie w mega gry takie jak jenga czy twister. Po nich poszliśmy na dance! dance! dance!, na którym uczyliśmy się różnych tańców. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, na której świetnie się bawiliśmy, kapiąc się w wodzie. Na koniec dnia toczyliśmy walki gladiatorów, czyli próbowaliśmy strącać się z podestów za pomocą miękkiej lancy.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Ka.
Piątek zaczęliśmy od nauki pierwszej pomocy w ramach zajęć Ranny Lotnik. Uczyliśmy się, jak zachować się w trakcie wypadku, aby uratować poszkodowanego i samemu pozostać bezpiecznym. Później przeszliśmy do rywalizacji podczas walk sumo w zabawnych strojach na specjalnej macie. Śmiechu było, co nie miara! Dodatkowo rozegraliśmy baloniadę, czyli siatkówkę z użyciem ręczników i balonów wypełnionych wodą. Po obiedzie odbyły się zajęcia fakultatywne z laserowego paintballu, strzelnicy paintballowej i gry na polu paintballowym. Pozostali uczestnicy bawili się w szukanie skarbów i i zagrali w dwa ognie. Na zakończenie dnia zagraliśmy wspólnie w gry planszowe.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Kę.
Na rozpoczęcie dnia zagraliśmy w grę francuską. Wszyscy bawiliśmy się przednio. Pogoda nam niesamowicie sprzyjała, więc wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele. Następnie mogliśmy się wyluzować i poruszać do dobrze nam znanych piosenek. Po południu zaliczaliśmy cztery poziomy trudności na bardzo wyczekiwanej ściance wspinaczkowej. Stoczyliśmy dziś również walki gladiatorów w bezpiecznych i specjalnych strojach.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli K.
Dzisiaj rozpoczęliśmy przygody od gry francuskiej, podczas której odpowiadaliśmy na pytania związane z Ośrodkiem Kulka. Następnie, jako gladiatorzy, stoczyliśmy kilka rozgrywek na specjalnej arenie. Sprawdziliśmy też swoją celność podczas strzelania z łuków. Był również czas na plażowanie oraz kąpiel w jeziorze. Po zabawie na plaży graliśmy w różne gry planszowe oraz w piłkę.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki K.
Piątek rozpoczęliśmy od wyprawy do pobliskiej miejscowości, po drodze ucząc się nowych piosenek i śpiewając. Następnie odbyły się walki gladiatorów, podczas których naszym celem było zepchnięcie przeciwnika z podestu przy użyciu miękkiej lancy. Po obiedzie, w ramach pięknej pogody, wybraliśmy się na kąpiel i plażowanie, a potem płynęliśmy smoczą łodzią, na której jedna osoba uderzając w bęben nadawała nam tempo wiosłowania. Dzień zakończyliśmy grą w siatkówkę i inne zabawy integracyjne.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Ranek rozpoczęliśmy od rejsu rowerkami wodnymi. Świeże powietrze i piękne widoki sprawiły, że czuliśmy się świetnie. Następnie wyruszyliśmy na poszukiwania zaginionej flagi. Współpracując jako zespół, przeczesywaliśmy teren, rozwiązując zagadki i tropiąc wskazówki. To była świetna zabawa i wyzwanie dla naszej spostrzegawczości. Później przyszła kolej na gladiatorów. Na specjalnie przygotowanej arenie rywalizowaliśmy ze sobą, sprawdzając nasze siły i zwinność. Emocji nie brakowało, a walka była zacięta, ale zawsze fair play. Wieczorem odbył się Letni Trójbój Obronny, który wymagał od nas zręczności, siły i precyzji. Daliśmy z siebie wszystko!

Super Obóz Militarny, grupa Pani Darii L.
Dzień rozpoczęliśmy od meczu piłki nożnej. Była wyrównana walka! Na kolejnych zajęciach część z nas poszła na zajęcia z Pakietu Ekstra Paintballowego. Druga część grupy w tym czasie rozegrała bitwę o flagę oraz zagrała w zbijaka. Po obiedzie udaliśmy się na rowerki wodne i pływaliśmy po jeziorze. Na następnych zajęciach mieliśmy strzelanie z wiatrówek do tarczy. Ostatnimi zajęciami był Letni Trójbój Obronny, w czasie którego każdy z nas sprawdzał zdobyte podczas obozu umiejętności wojskowe.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś obudziło nas słońce, dlatego z samego rana wyruszyliśmy na spływ kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Wzięliśmy również udział w grze terenowej w poszukiwaniu zaginionej flagi. Po obiedzie odbył się Letni Trójbój Obronny, na którym wykorzystaliśmy wcześniej zdobyte umiejętności. Poza tym miło spędziliśmy czas na podobozie grając w gry planszowe. Po kolacji wybraliśmy się na strzelnicę, a tam uczyliśmy się strzelać z wiatrówki.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Piątek rozpoczęliśmy od dodatkowych zajęć, które mogliśmy sami wybrać jako VIP-y. Było to budowanie wieży ze skrzynek. Następnie odbyły się zawody strzeleckie z wiatrówki oraz plażowanie nad jeziorem Łęsk. Po obiedzie pokonaliśmy tor przeszkód na segwayu oraz zagraliśmy w mafię. Dzień zakończyliśmy super zabawą taneczną podczas imprezy na Poziomie X.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Piątek rozpoczęliśmy od eurobungee, na którym każdy z nas mógł skakać w uprzęży na trampolinach. Następnie udaliśmy się na żyroskop, gdzie mogliśmy poczuć się jak astronauci. Kolejnym punktem naszego dnia było plażowanie nad jeziorem Łęsk. Po obiedzie udaliśmy się na park linowy - były to zajęcia, które wybraliśmy ponownie, jako VIP-y. Dzień zakończyliśmy imprezą taneczną na Poziomie X.