RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus II (03.07-13.07.2024)

Dzień 7 - Słoneczne atrakcje

Dodany: 2024.07.09

33 Przygody, grupa Pani Darii C.
Słoneczną pogodę w tym dniu wykorzystaliśmy bawiąc się w baloniadę, czyli łapanie i odbijanie balonów z wodą przy pomocy ręczników. Następnie poszliśmy razem na plażę. Po południu na zajęciach Ale Cyrk! zmierzyliśmy się z chodzeniem na szczudłach oraz z rowerem napędzanym w nietypowy sposób. Kolejną atrakcją była dziś wyprawa kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Naszą ostatnią atrakcją dniu była impreza taneczna na Poziomie X.

Adrenalina, grupa Pani Agnieszki M.
Wtorek rozpoczęliśmy wyprawą kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie wyposażeni w uprząż oddawaliśmy skoki na trampolinie. Po tych zajęciach odpoczywaliśmy na plaży, aby mieć siłę na kolejne zajęcia, a był to paintball, czyli pojedynek zespołowy z użyciem broni barwiącej. Dzień zakończyliśmy zapoznaniem się z budową łuku i strzałą. Później ćwiczyliśmy celność w strzałach do tarczy.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry P.
Kolejny dzień w Ośrodku Kulka zaczęliśmy od wyprawy na poligon. Atrakcje, które na nas czekały, to przejażdżka quadem i rangerem po trudnym terenie oraz toczenie się specjalnym torem wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli, pchanej z góry przez kolegów i koleżanki z grupy. Po powrocie na teren ośrodka i po poobiednim odpoczynku, nadszedł czas na różnego rodzaju gry zespołowe. Rozegraliśmy emocjonujące mecze piłki nożnej, piłki siatkowej i koszykówki. Poznaliśmy ciekawe zabawy ruchowe, takie jak pif-paf, bezludna wyspa oraz zamki i księżniczki. Zwieńczeniem dnia były zajęcia na żyroskopie.

Adrenalina, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj obudziło nas piękne słońce. Z samego rana wyruszyliśmy na ściankę wspinaczkową, na której przechodziliśmy cztery trasy o różnym poziomie trudności. Następnie podzieliliśmy się na dwie drużyny i zagraliśmy w paintball. Po obiedzie schłodziliśmy się przy grze w baloniadę. Poznaliśmy również podstawy taktyki i strategii. Na koniec dnia byliśmy w Strefie UFO, gdzie weszliśmy do kokpitu spodka oraz zobaczyliśmy film o historii kosmitów na Mazurach.

Adrenalina, grupa Pani Weroniki A.
Ten dzień na naszym obozie rozpoczęliśmy od rozgrywki paintballowej, czyli potyczki przy użyciu barwiącej broni. Na kolejnych zajęciach poznaliśmy podstawy taktyki i strategii oraz zasady poruszania się w szykach i formacjach. Później zmierzyliśmy się z czterema trasami o różnych poziomach trudności na ściance wspinaczkowej. Po obiedzie był czas na kąpiele w jeziorze i relaks na plaży. Po odpoczynku udaliśmy się na naukę strzelania z łuku. Wieczorem wzięliśmy udział w grach i zabawach integracyjnych.

BFF Extra, grupa Pani Dominiki S.
Nasz dzień rozpoczęłyśmy od seansu filmowego. Potem poszłyśmy na spacer przez las do pobliskiej miejscowości. Następnie wybrałyśmy się na plażę, aby nieco się schłodzić w jeziorze. Na zajęciach artystycznych stworzyłyśmy piękne bransoletki. Wieczór upłynął nam bardzo przyjemnie przy blasku ognia na ognisku integracyjnym.

BFF Extra, grupa Pani Karoliny S.
Poranek spędziłyśmy na seansie filmowym. Dzisiaj te z nas, które miały wykupiony fakultatywny Pakiet Ekstra Aktywny, udały się na zajęcia na poligonie. W tym czasie część grupy poszła na spacer do pobliskiej miejscowości. Po obiedzie miałyśmy okazję zapoznać się z leśną ścieżką edukacyjną, na której sporo się dowiedziałyśmy. By odpocząć od upału, poszłyśmy zrelaksować się na plaży. Następnie zagrałyśmy w grę francuską, czyli próbowałyśmy znaleźć odpowiedzi na różne pytania. Wieczór spędziłyśmy przy ognisku.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Aleksandry D.
Dzisiaj część naszej grupy realizowała fakultatywny pakiet różnych atrakcji na poligonie, a część korzystała z gier i zabaw na terenie ośrodka. Poszliśmy na długi spacerek, aby skorzystać z pięknej pogody. Mieliśmy kolejne zajęcia o tematyce wojskowej, czyli taktykę i strategię. Nauczyliśmy się, jak bronić swoją drużynę w różnych formacjach. Czekał nas również Astro Quiz, na którym zdobyliśmy wiele ciekawych informacji o świecie oraz odpowiadaliśmy na wiele trudnych pytań, z którymi poradziliśmy sobie bez zarzutu. Na koniec dnia czekała na nas impreza na Poziomie X, z laserowymi światłami i super muzyką.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii K.
Nie zatrzymujemy się! Dziś uczyliśmy się bardzo ważnych rzeczy podczas zajęć z survivalu. Teraz już wiemy, jak zbudować schronienie i co jest nam potrzebne do przetrwania. Następnie mogliśmy się poczuć jak prawdziwi astronauci podczas kręcenia się w żyroskopie, to była naprawdę szalona zabawa. Wieczorem czekała nas impreza na Poziomie X. Dzisiaj było niesamowicie i czekamy na jeszcze więcej wrażeń!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Natalii S.
Z rana część grupy udała się na zajęcia fakultatywne na poligonie, by jeździć quadami oraz zjeżdżać w wielkiej napompowanej kuli z górki. Wspólnym zajęciem była następnie trampolina eurobungee, na której przywiązani do specjalnych gum wykonywaliśmy przeróżne fikołki. Potem był jeszcze laserowy paintball, w którym rywalizowaliśmy w dwóch grupach. Na koniec dnia była dyskoteka dla wszystkich kadetów.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Urszuli K.
Dzień rozpoczęliśmy od spaceru leśnymi drogami poza ośrodkiem. Podczas tej wyprawy mogliśmy podziwiać naturę. Następnie ubrani w specjalne uprzęże układaliśmy wieże ze skrzynek, jednocześnie się na nie wspinając. W kinie sferycznym 3D obejrzeliśmy także film o historii awiacji. Odbyły się zajęcia łącznościowe, na których poznaliśmy alfabet Morse’a i nauczyliśmy się nim posługiwać oraz poznaliśmy zasady działania telefonów polowych. Na koniec dnia dowiedzieliśmy się, jak zbudowany jest quad oraz nauczyliśmy się jeździć nim po specjalnym torze. Niesamowity dzień!

Kulka Max, grupa Pani Anny Z.
Dziś rano wybraliśmy się na spacer leśną ścieżką. W tym samym czasie część z nas wzięła udział w dodatkowych zajęciach w ramach Pakietu Ekstra Paintballowego. Następnie zostaliśmy wprowadzeni do Strefy UFO, w której obejrzeliśmy film w kwaterze głównej, zwiedziliśmy spodek kosmiczny oraz byliśmy w Laboratorium. Po południu poszliśmy do kina gwiezdnego i oglądaliśmy film 3D opowiadający o historii lotnictwa. Rozegraliśmy dziś turniej łuczniczy podczas Archery Challenge. Wieczorem wybraliśmy się na strzelnicę paintballową.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od pakietu przeróżnych gier i zabaw integracyjnych. Poznaliśmy również zasady udzielania pierwszej pomocy, które następnie wykorzystaliśmy podczas fabularyzowanej gry terenowej. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową i oddawaliśmy strzały do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Ponadto udaliśmy się do kina sferycznego 3D na film edukacyjny o historii zdobywania przestworzy. Natomiast wieczorem udaliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się podstaw sztuki przetrwania i mieliśmy okazję zbudować szałasy z wykorzystaniem pałatki.

Kulka Max, grupa Pani Magdaleny M.
Siódmy dzień obozu zaczęliśmy od pływania po jeziorze na rowerkach wodnych pod okiem ratownika. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, na której oddawaliśmy strzały ze stanowisk strzeleckich do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Potem uczestniczyliśmy w zajęciach Ranny Lotnik, na których poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy oraz wykorzystywaliśmy te zasady w praktyce podczas fabularyzowanej gry terenowej. Potem graliśmy w wiele gier drużynowych, takich jak piłka nożna, siatkówka czy badminton. Następnym punktem programu był park linowy o różnych poziomach trudności. Ostatnią atrakcją było dziś eurobungee, na którym upięci w uprząż oddawaliśmy skoki na trampolinie.

Kulka Max, grupa Pani Roksany Z.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od survivalu, na którym poznaliśmy podstawy sztuki przetrwania oraz tworzyliśmy własne schronienia. Kolejną atrakcją była Strefa UFO, w której zobaczyliśmy film o historii kosmicznych Mazur oraz testowaliśmy urządzenia kosmitów w laboratorium. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, aby wykąpać się w jeziorze oraz odpocząć na plaży. Następną aktywnością były wiatrówki sprężynowe - uczyliśmy się postawy strzeleckiej oraz strzelaliśmy do tarcz. Dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X, na której wszyscy super się bawiliśmy.

Kulka Max, grupa Pani Zuzanny F.
We wtorek po śniadaniu część z nas poszła na zajęcia fakultatywne, na których mieliśmy okazję wykazać się w laserowym paintballu oraz sprawdzić się na strzelnicy paintballowej. Natomiast reszta grupy wybrała się na spacer po lesie. Następnie cała nasza grupa stoczyła bitwę w paintballu laserowym. Po obiedzie odbyły się zajęcia łącznościowe, na których dyktowaliśmy sobie wiadomości za pomocą alfabetu Morse’a przez telefony polowe. Później pokonaliśmy skomplikowany tor jadąc na segwayu. A na koniec dnia mieliśmy warsztaty plastyczne, na których robiliśmy własnoręcznie przypinki i obrazki wykonane za pomocą techniki quillingu.

Kulka Max, grupa Pani Zuzanny J.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć Archery Challenge, na których braliśmy udział w starciu łuczników. Następnie wzięliśmy udział w Kulkowej Akademii Wiedzy. Na kolejnych zajęciach rozegraliśmy mecz z balonami na wodę. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia sumo, na których walczyliśmy między sobą w specjalnych strojach. Kolejną atrakcją była dzisiaj strzelnica paintballowa. Oddawaliśmy strzały ze stanowisk strzeleckich do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Dzień zakończyliśmy imprezą taneczną na Poziomie X.

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Agnieszki M.
Dzień rozpoczęłyśmy baloniadą. Było orzeźwiająco, mokro i bardzo zabawnie. Potem odpoczywałyśmy na plaży oraz pluskałyśmy się w wodzie. Następnie wykazałyśmy się naszymi umiejętnościami wspinając się na wieże ze skrzynek, które same budowałyśmy. Potem dla odmiany konstruowałyśmy budowle z klocków, powstały wspaniałe konstrukcje. Dzień zakończyłyśmy na parkiecie tańcząc.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach karaoke. Potem zagraliśmy w baloniadę. Po obiedzie bawiliśmy się w zabawy i gry integracyjne. Po tym wybraliśmy się na wyprawę rowerami wodnymi. Po kolacji odbyła się impreza taneczna w hali koncertowej.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Mai R.
Dzień był pełen wrażeń. Po śniadaniu wybraliśmy się na strzelnicę, aby poćwiczyć precyzję strzelając z wiatrówki. Następnie poszliśmy na laserowy paintball, konkurowaliśmy między sobą w grupach. Kolejną zabawą była baloniada. Polegała ona na przerzucaniu oraz łapaniu baloników z wodą za pomocą ręczników. Po obiedzie poszliśmy na przejażdżkę segwayem. Następnie skorzystaliśmy z pięknej pogody i wybraliśmy się na kajaki i podziwialiśmy jezioro. Wieczór spędziliśmy na imprezie bawiąc się i tańcząc do skocznej muzyki.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Ten piękny dzień rozpoczęliśmy od wizyty na plaży, na której zażywaliśmy kąpieli słonecznej oraz mogliśmy popływać w jeziorze. Potem wzięliśmy udział w wielu zabawach i grach sportowych, takich jak koszykówka. Po obiedzie wspinaliśmy się na parku linowym, który ma dwa poziomy. Następną świetną atrakcją była gra Enigma, na której nauczyliśmy się szyfrowania wiadomości oraz praktycznego zastosowania szyfrów. Pod koniec dnia integrowaliśmy się, m.in. biorąc udział w niezapomnianej imprezie tanecznej na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Wtorek rozpoczęliśmy zajęciami, na których stworzyliśmy własne bransoletki z linki. Następnie poznaliśmy budowę łuku i strzały, aby móc później rozegrać turniej łuczniczy. Potem wyruszyliśmy na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie ruszyliśmy na plażę, aby skorzystać z kąpieliska i wypocząć na plaży. Potem wspólnie poznaliśmy podstawowe układy taneczne nowoczesnych tańców. Na koniec dnia bawiliśmy się świetnie na imprezie na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Elwiry O.
Poranek rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym czekało na nas kilka atrakcji: przejażdżka quadem po trudnym terenie, off road pojazdem ranger oraz przemieszczanie się po specjalnym torze wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Następnie graliśmy w baloniadę na boisku od siatkówki. Później wybraliśmy się na grę terenową Błędny Azymut, uczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu, dzięki czemu rozwiązaliśmy różne zagadki. Dzień zakończyliśmy zajęciami, na których uczyliśmy się posługiwać wiatrówką oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Za nami dzień pełen wrażeń.

Summer Challenge, grupa Pani Julii R.
To nasz siódmy dzień! Zaczął się bardzo aktywnie od wyprawy na poligon, na którym jeździliśmy na przykład quadami oraz toczyliśmy się w wielkiej dmuchanej kuli. Potem zapoznaliśmy się z kosmiczną encyklopedią, aby następnie sprawdzić swoją wiedzę rozwiązując różne zagadki. Wybraliśmy się na wyprawę wieloosobową smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy szaloną imprezą na Poziomie X!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny S.
Z samego rana wybraliśmy się na poligon, na którym korzystaliśmy z wielu atrakcji, takich jak zorba oraz quady. Każdy z nas stoczył się z dużej górki w dmuchanej kuli oraz przejechał się quadem po specjalnie przygotowanym torze. Korzystając również z pięknego, słonecznego dnia wybraliśmy się na plażę zażywając kąpieli wodnej i słonecznej. Dzień zakończyliśmy bawiąc się świetnie na kosmicznej imprezie na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii P.
Wtorkowy poranek rozpoczęliśmy od mega gier, takich jak powiększone scrabble, jenga czy twister. Okrywaliśmy nowe zabawy, jak kalambury z wymyślanymi przez nas postaciami oraz graliśmy w znaną i lubianą szczególnie przez naszych chłopaków piłkę nożną. Następnie odbyliśmy zabawne walki sumo, podczas których każda osoba ubrana w specjalny kostium miała możliwość poczuć się jak prawdziwy japoński zawodnik. Po przerwie poobiedniej mogliśmy ochłodzić się w jeziorze pod opieką ratowników. Dalsza część dnia upłynęła nam tanecznie, gdyż uczyliśmy się różnych popularnych układów, a wieczorem poszliśmy na imprezę na Poziomie X, podczas której mogliśmy zaprezentować zapamiętane przez nas tańce

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Na miejscu weszliśmy do zorby, czyli dużej dmuchanej kuli, w której staczaliśmy się z górki. Mieliśmy okazję jeździć quadami na specjalnie przygotowanym do tego torze. Pobyt umilaliśmy sobie wspólnymi tańcami i treningiem na świeżym powietrzu. Po poligonie udaliśmy się na plażowanie i kąpiele w jeziorze. Na koniec dnia przyszedł czas na naszą ulubioną aktywność, czyli tańce na zajęciach dance! dance! dance! Śmiechom i radości nie było końca.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym mieliśmy okazję skorzystać z wielu atrakcji. Jeździliśmy quadami oraz rangerem po specjalnych torach oraz zabezpieczeni w specjalnych kulach staczaliśmy się po łagodnym zboczu. Po obiedzie wyszliśmy skorzystać z uroków plaży i ochłodzić się w jeziorze. Rozegraliśmy też międzygrupowy mecz piłki nożnej. Dzień zakończyliśmy zajęciami tanecznymi, podczas których poznaliśmy nowe układy taneczne oraz kroki.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień rozpoczął się od emocjonujących walk gladiatorów. Rywalizowaliśmy w specjalnych strojach. Po południu wyruszyliśmy nad jezioro, gdzie czekały na nas rowerki wodne. Każdy z nas mógł spróbować swoich sił, pedałując i podziwiając piękne widoki. Po powrocie poszliśmy na projekcję w kinie sferycznym, co pozwoliło chwilę odetchnąć. Wieczorem nadszedł czas na grę paintballową, która dostarczyła mnóstwo adrenaliny i radości.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Julii G.
Słoneczny dzień zaczęliśmy od porannego rozruchu. Po śniadaniu pograliśmy w gry integracyjne na podobozie. Następnie poszliśmy do lasu, gdzie odbyły się zajęcia z survivalu, na których nauczyliśmy się budować schronienie z pałatek wojskowych. Dziś namalowaliśmy też swoją obozową flagę. Po obiedzie wypłynęliśmy na jezioro kajakami turystycznymi. Na następnych zajęciach powtórzyliśmy wiedzę z zakresu survivalu i kamuflażu. Na ostatnich zajęciach wyszliśmy do lasu na strategię i taktykę.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Wtorkowy poranek rozpoczęliśmy od zajęć łącznościowych. Korzystaliśmy z telefonów polowych i nauczyliśmy się alfabetu Morse’a. Następnie wybraliśmy się na plażowanie nad naszym jeziorem i skorzystaliśmy z kąpieli. Po obiedzie poszliśmy na seans do kina sferycznego. Wieczorem wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej.

VIP, grupa Pani Zuzanny D.
Pierwsze nasze zajęcia to był rejs smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na wieże ze skrzynek. Na zajęciach plastycznych robiliśmy przypinki i prace techniką quillingu. Po obiedzie poszliśmy ochłodzić się na plażę. Po plaży obejrzeliśmy film 3D w kinie sferycznym. Na koniec dnia czekał nas park linowy.

VIP, grupa Pani Zuzanny K.
Dzisiaj rano poszliśmy na ściankę wspinaczkową, na której próbowaliśmy wspiąć się na sam szczyt trasy. Następnie poszliśmy na zajęcia, na których uczyliśmy się strzelać z łuku do tarczy. Po obiedzie poszliśmy wykąpać się w jeziorze pod okiem ratownika. Później poszliśmy na vipowski seans z popcornem do gwiezdnego kina, gdzie obejrzeliśmy film 3D. Po kolacji budowaliśmy wieże ze skrzynek i wspinaliśmy się na nie.

półkolonie, grupa Pani Joanny B.-N.
Dzień był pełen wrażeń. Zajęcia zaczęliśmy na parku linowym, na którym w skupieniu udało się nam pokonać dolny tor. Następnie udaliśmy się nad jezioro, tam wsiedliśmy w smocze łodzie i pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Rytm do wiosłowania wybijał nam bębniarz. Później byliśmy na wirtualnych dywanach. Po obiedzie mogliśmy przejechać się quadami z instruktorem.

półkolonie, grupa Pani Katarzyny B.
Wtorkowy poranek rozpoczęliśmy od zajęć na żyroskopie. Czuliśmy się tam, jakbyśmy mieli wystartować rakietą kosmiczną. Następne zajęcia odbyły się nad jeziorem, pływaliśmy rowerami wodnymi. Po rowerkach przerzuciliśmy się na szczudła, to było jak w cyrku. Po obiedzie czekała na nas jeszcze ścianka wspinaczkowa.

półkolonie, grupa Pani Zofii M.
Dzień zaczęliśmy od wspinaczki po skrzynkach. Następnie udaliśmy się na zajęcia plastyczne, na których robiliśmy przypinki oraz obrazki metodą quillingu. Później udaliśmy się na eurobungee, na którym byliśmy przypięci do specjalnych uprzęży i mogliśmy wysoko się odbijać. Było rewelacyjnie. Po obiedzie mieliśmy strzelanie z wiatrówek, uczyliśmy się celować do celu.