RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus II (03.07-13.07.2024)

Dzień 6 - Hej, kulkowa przygodo!

Dodany: 2024.07.08

33 Przygody, grupa Pani Darii C.
Ten słoneczny poniedziałek zaczęliśmy seansem w kinie gwiezdnym, a następnie uczyliśmy się strzelać z łuku. Popołudnie spędziliśmy na plaży, korzystając ze sprzyjającej pogody, a później poszliśmy na naukę jazdy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze. Poznaliśmy także podstawy survivalu oraz budowaliśmy szałas z pałatki. Na ostatnich dzisiejszych zajęciach wczuliśmy się w rolę konstruktorów i zbudowaliśmy budowle z klocków Lego i innych elementów.

Adrenalina, grupa Pani Agnieszki M.
Dzisiaj minęła połowa naszej kolonii. Dzień zaczęliśmy od wizyty na poligonie. Braliśmy tam udział w takich atrakcjach, jak zorba, quady oraz ranger. Po obiedzie wzięliśmy udział w baloniadzie. Następnie ponownie jeździliśmy na quadach, ale tym razem pokonując tor znajdujący się na terenie ośrodka. Na koniec dnia bawiliśmy się na dyskotece. Nie możemy doczekać się, co przyniesie jutrzejszy dzień.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry P.
Nasz kolejny dzień w Ośrodku Kulka rozpoczął się od walk sumo. Ubrani w specjalne stroje oraz kaski wzięliśmy udział w turnieju. Następnie odbyła się gra terenowa Enigma, podczas której uczyliśmy się odczytywania zaszyfrowanych wiadomości. Potem mieliśmy okazję spróbować strzelania z wiatrówek. Popołudnie spędziliśmy integrując się przy meczach piłki siatkowej, koszykówki i piłki nożnej. Zwieńczeniem dnia była niezapomniana dyskoteka, podczas której beztrosko bawiliśmy się do ulubionych utworów.

Adrenalina, grupa Pani Magdaleny M.
Z samego rana wyruszyliśmy na poligon, na którym jeździliśmy quadem oraz rangerem. Przemieszczaliśmy się tam również w wielkiej dmuchanej kuli, czyli zorbie. Zaraz po tych atrakcjach udaliśmy się na plażę, na której schłodziliśmy się w wodzie. Po obiedzie rozegraliśmy grę fabularną z elementami pierwszej pomocy oraz próbowaliśmy swoich sił w szkółce cyrkowej. Chodziliśmy na szczudłach oraz jeździliśmy na dziwnym rowerze. Na koniec dnia świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Adrenalina, grupa Pani Weroniki A.
Dzisiaj na Kulce przeżyliśmy dzień pełen emocjonujących atrakcji. Rozpoczęliśmy od wizyty na poligonie, gdzie jeździliśmy quadami, rangerem oraz toczyliśmy się specjalnym torem wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Po południu wybraliśmy się na plażę, żeby korzystać z pięknej pogody. Rozegraliśmy też turniej baloniady, czyli przerzucania za pomocą ręczników balonów z wodą przez siatkę. Następnie pokonaliśmy dwa poziomowy parku linowego. Wieczorem bawiliśmy się do ulubionych piosenek na dyskotece.

BFF Extra, grupa Pani Dominiki S.
Dziś rano tworzyłyśmy własne koszulki! Każda z nas miała szansę wykazać się kreatywnością. Później odwiedziłyśmy Strefę UFO. Po obiedzie przyszedł czas na plażowanie i kąpiele w jeziorze. Odbyła się też baloniada, która pozwoliła nam zobaczyć, jak dobrze ze sobą współpracujemy. Wieczór spędziłyśmy bawiąc się i tańcząc na dyskotece.

BFF Extra, grupa Pani Karoliny S.
Szósty dzień rozpoczęłyśmy od malowania w chmurach. W grupach tworzyłyśmy piękne obrazy na przezroczystej folii. Następnie mogłyśmy przejechać się niezwykłym rowerem i pochodzić na szczudłach na zajęciach cyrkowych. Po obiedzie odpoczywałyśmy na plaży relaksując się przy grach i pływając w jeziorze. Później odbyła się baloniada. Ten pełen wrażeń dzień zakończyłyśmy dyskoteką.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Aleksandry D.
Dzisiaj mieliśmy wiele zajęć przygotowujących nas do roli prawdziwych kadetów! Pokonywaliśmy tor przeszkód na segwayu, który był dla nas ciekawym wyzwaniem. Następnie na strzelnicy paintballowej ćwiczyliśmy przed ostatecznym starciem na polu painballowym. Rywalizowaliśmy chłopcy kontra dziewczyny, a wygrała grupa dziewczyn! Strzelaliśmy również z wiatrówek, jeden z naszych kolegów trafiał bezbłędnie w tarczę. Na koniec dnia mieliśmy Archery Challenge. Byliśmy bardzo zadowoleni z każdych zajęć, jakie dzisiaj mieliśmy!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii K.
Dziś czekała nas masa atrakcji! Na samym początku popłynęliśmy kajakami po malowniczym jeziorze Łęsk. Następnie uczyliśmy się jeździć na segwayach. Spróbowaliśmy też swoich sił na strzelnicy paintballowej. Po południu wybraliśmy się na podchody a wieczorem rozegraliśmy potyczkę łuczniczą Archery Challenge. To był niesamowity dzień!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Natalii S.
Kolejny dzień zaczął się świetnie, ponieważ dziś był paintball, na który wszyscy bardzo czekali. Wspinaliśmy się na ściankę, próbując zdobyć wszystkie cztery szczyty. Wybraliśmy się na rowerki wodne pływając po jeziorze i odpoczywając. W formie zabawy rywalizowaliśmy podczas Archery Challenge, czyli starcia łuczników. Następnie tworzyliśmy bransoletki na pamiątkę naszego turnusu. A na koniec dnia wspólnie graliśmy w różne gry integracyjne.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Urszuli K.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, a tam jeździliśmy off road na rangerze oraz mieliśmy okazję stoczyć się po specjalnym torze w wielkiej, dmuchanej kuli. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie odpoczęliśmy, zagraliśmy w uno oraz pod czujnym okiem ratownika kąpaliśmy się w jeziorze. Odbył się także turniej baloniady, podczas którego przerzucaliśmy balony przez siatkę za pomocą ręczników, ta zabawa wywołała u nas dużo śmiechu. Na zakończenie dnia wybraliśmy się na dyskotekę, a tam bawiliśmy się i tańczyliśmy przy wystrzałowej muzyce.

Kulka Max, grupa Pani Anny Z.
Dziś rano wybraliśmy się na poligon. Tam pokonaliśmy wymagający teren quadem, zjeżdżaliśmy w zorbie z górki oraz jeździliśmy rangerem. Po południu poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Graliśmy też w baloniadę, czyli siatkówkę z balonami wypełnionymi wodą. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczymi łodziami po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Weszliśmy również do Strefy UFO, a w niej do kwatery głównej, spodka kosmicznego i laboratorium. Dzięki temu wszyscy osiągnęliśmy trzeci, najwyższy stopień wtajemniczenia kosmicznego. Ponadto braliśmy udział w zajęciach łącznościowych, podczas których nauczyliśmy się alfabetu Morse’a oraz innych sposobów szyfrowania wiadomości. Zostaliśmy zapoznani również z zasadami działania telefonów polowych i ta wiedza przydała nam się później podczas gry terenowej. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy skorzystać z kąpieli w jeziorze pod czujnym okiem ratowników oraz rozegraliśmy emocjonujący mecz baloniady. Natomiast wieczór spędziliśmy na zabawie tanecznej z muzyką w otoczeniu naszych obozowych przyjaciół.

Kulka Max, grupa Pani Magdaleny M.
Dzień szósty obozu zaczęliśmy od wyprawy na poligon, na którym uczestniczyliśmy w takich zajęciach jak zorba, jazda na quadach i rangerze. Potem wybraliśmy się na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze, graliśmy w piłkę oraz opalaliśmy się. Następnie udaliśmy się na długi spacer leśnymi drogami, na którym podziwialiśmy piękne krajobrazy. Ostatnim punktem naszego dnia była dziś świetna dyskoteka, na której dużo tańczyliśmy i świetnie się bawiliśmy.

Kulka Max, grupa Pani Roksany Z.
Dzień rozpoczęliśmy od rowerów wodnych na jeziorze Łęsk. Następnie oglądaliśmy film 3D w kinie gwiezdnym. Kolejną atrakcją był park linowy, niektórzy z nas przeszli go aż pięć razy. Po obiedzie plażowaliśmy oraz kąpaliśmy się z inną grupą nad jeziorem. Jeszcze przed kolacją czekała na nas Kulkowa Akademia Wiedzy, w której wygrała drużyna chłopaków. Ostatnią atrakcją na dziś był Błędny Azymut, czyli gra terenowa z użyciem kompasów.

Kulka Max, grupa Pani Zuzanny F.
Poniedziałek rozpoczęliśmy na poligonie. Naszą przygodę zaczęliśmy od zorby, czyli wielkich dmuchanych kul, którymi zjeżdżaliśmy z górki. Następnie poszliśmy na przejażdżkę rangerem, a na koniec mieliśmy okazję przejechać się quadem. Po powrocie na obozowisko odbyły się zajęcia fakultatywne - część z nas udała się w podróż smoczą łodzią, przejażdżkę segwayem oraz grę na interaktywnych dywanach. Inna część grupy w tym czasie skorzystała z dobrej pogody na plaży oraz boiska do piłki nożnej. Na koniec dnia odbyła się super dyskoteka w Cool Clubie.

Kulka Max, grupa Pani Zuzanny J.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy jednoosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Kolejną atrakcją, jaka na nas czekała, był seans filmowy w kinie 3D, który opowiadał o historii zdobywania przestworzy. Na kolejnych zajęciach poznaliśmy podstawy survivalu i nauczyliśmy się budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Po obiedzie poszliśmy na plażę, opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Następnie płynęliśmy smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy zajęciami łącznościowymi, na których poznaliśmy alfabet Morse’a.

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Agnieszki M.
Poniedziałek rozpoczęłyśmy trójwymiarowym seansem w kinie. Film wyjaśnił nam, dlaczego i jak zmieniają się pory dnia oraz roku. Następnie wybrałyśmy się na plażę. Potem skakałyśmy do nieba na eurobungee oraz tropiłyśmy się podczas podchodów. Dzień zakończyłyśmy zajęciami z survivalu.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Karoliny F.
Szósty dzień kolonii rozpoczęliśmy od Kulkowej Akademii Wiedzy, podczas której mieliśmy okazje sprawdzić naszą znajomość faktów o naszej planecie i wszechświecie. Następnie jeździliśmy na quadach. Potem graliśmy w paintball laserowy. Po obiedzie wybraliśmy się nad jezioro, na którym kąpaliśmy się i plażowaliśmy. Następnie przeszliśmy leśną ścieżkę edukacyjną. Po kolacji mieliśmy artystyczne zajęcia, podczas których malowaliśmy w chmurach, czyli na rozciągniętej przezroczystej folii.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Mai R.
Po śniadaniu uczestniczyliśmy w aktywnych zajęciach grupowych, w których mogliśmy wykazać się zaangażowaniem. Następnie oglądaliśmy film 3D w gwiezdnym kinie. Następnie malowaliśmy na chmurze, a tematem pracy był nasz ośrodek. Po obiedzie wybraliśmy się na quady. Potem strzelaliśmy na strzelnicy kulkami paintballowymi. Po pysznej kolacji spędziliśmy czas na sportowo grając w koszykówkę.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Ten dzień zaczęliśmy od gier integracyjnych, na których mieliśmy okazję się troszkę poruszać w grupach, integrując się przy zabawach. Następną bardzo ciekawą atrakcją było kino gwiezdne, w którym założyliśmy okulary 3D i wygodnie siedząc oglądaliśmy świetny film o porach roku. Jeszcze przed obiadem poprzez robienie własnych ozdób rozwijaliśmy wrażliwość artystyczną. Kolejną atrakcją był dziś żyroskop, wszyscy wzięliśmy w nim udział i świetnie się bawiliśmy. Korzystając z pięknej pogody i drzew dookoła mieliśmy konkurs najpiękniejszego rysunku w chmurach, czyli na folii. Ostatnio atrakcją dnia były strzały z łuku, niektórzy z nas po raz pierwszy z niego strzelali.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Słoneczny poniedziałek rozpoczęliśmy od zajęć, na których poznaliśmy postawę strzelecką oraz nauczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową. Następnie ze stanowisk strzeleckich oddawaliśmy strzały do tarcz. Później ubrani w specjalne uprzęże układaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie wspinając się po niej. Po obiedzie przeszliśmy dwa poziomy trudności w parku linowym. Na następne zajęcia wybraliśmy się nad jezioro, a tam wzięliśmy udział w wyprawie jednoosobowymi kajakami. Dzień zakończyliśmy nauką jazdy na segwayu po specjalnym torze.

Summer Challenge, grupa Pani Elwiry O.
Słoneczny poniedziałek rozpoczęliśmy od Archery Challenge, braliśmy udział w starciu łuczników. Następnie przechodziliśmy park linowy, który ma dwa poziomy. Zrobiliśmy wszystko, żeby przejść oba tory! Po zajęciach wyruszyliśmy odpocząć i korzystać z pięknej pogody na plaży. Po obiedzie ubrani w specjalną uprząż układaliśmy wieżę ze skrzynek jednocześnie się na nią wspinając. Świetnie poradziliśmy sobie z tym zadaniem. Na kolejnych zajęciach odwiedziliśmy tajną Strefę UFO, aby osiągnąć najwyższy poziom wtajemniczenia. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Julii R.
Szósty piękny dzień naszego obozu na Kulce. Zaczęliśmy go od filmu w kinie gwiezdnym, gdzie zanurzyliśmy się w trójwymiarowej projekcji na specjalnej kopule ogromnych rozmiarów. Potem wykorzystaliśmy nasze umiejętności strzelania z łuków i wzięliśmy udział w starciu łuczników. Na zajęciach Ale Cyrk! opanowaliśmy jazdę nietypowym rowerem, okazało się, że mamy w grupie świetnych cyrkowców. Następnie skakaliśmy bardzo wysoko na eurobungee wyposażeni w uprząż. To był aktywny dzień, pełen atrakcji.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia swoich umiejętności podczas wspinaczki na ściance. Następnie wzięliśmy udział w zabawie Ale Cyrk! i uczyliśmy się chodzenia na szczudłach oraz jazdy na dziwnym rowerze. Potem pływaliśmy w smoczej łodzi, na której Róża, jako czołowy bębniarz, wybijała rytm do wiosłowania. Robiliśmy także kolorowe bransoletki i pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Na koniec wybraliśmy się na park linowy.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii P.
Początek tygodnia zaczął się dla nas bardzo aktywnie. Poranek rozpoczęliśmy od seansu w kinie sferycznym 3D. Następnie mieliśmy okazję wysoko skakać na trampolinach ze specjalnymi uprzężami. Po aktywnym poranku poszliśmy odpocząć nad jeziorem i wykąpać. Poobiedni czas był dla nas bardzo emocjonujący, ponieważ odbyły się ostatnie etapy kulkowego Euro. Nasza drużyna niestety przegrała w bardzo równym meczu z drużyną grupy pani Aleksandry, ale nie poddaliśmy się i w kolejnej rozgrywce wywalczyliśmy trzecie miejsce w zawodach. Następnie mieliśmy okazję odbyć zajęcia na kosmicznych żyroskopach oraz spróbować swoich sił we wspinaniu się na skrzynki. Dzień zakończyliśmy wspinaczką na ściance.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Poniedziałek zaczęliśmy seansem w kinie gwiezdnym. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuku. Popołudnie spędziliśmy na plaży korzystając ze sprzyjającej pogody a później poszliśmy na naukę jazdy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze. Poznaliśmy także podstawy survivalu oraz udało nam się zbudować szałas z pałatki. Na ostatnich zajęciach wczuliśmy się w rolę konstruktorów i zbudowaliśmy budowle z klocków Lego i innych elementów.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od zajęć łuczniczych, podczas których poznaliśmy budowę łuków i strzał oraz nauczyliśmy się z strzelać. Następnie urządziliśmy sobie turniej gladiatorów. Ubrani w bezpieczne kaski pojedynkowaliśmy się na macie przy pomocy specjalnych lanc. Po obiedzie wybraliśmy się na zajęcia survivalowe, w czasie których dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek na temat sztuki przetrwania oraz nauczyliśmy się budować schronienie przy pomocy pałatek. Wybraliśmy się też na turystyczny rejs kajakami dwuosobowymi po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy szaloną dyskoteką w Cool Clubie.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień rozpoczął się od gry terenowej w lesie. Podzieleni na dwie drużyny stoczyliśmy potyczkę, zrywając sobie paski przytwierdzone wokół nadgarstków. Następnie przyszedł czas na wspinanie się na wieżę ze skrzynek, co wymagało dużej zręczności i odwagi. Po południu bawiliśmy się na grze Błędny Azymut. Szukaliśmy drogi przy użyciu kompasu, a później uczestniczyliśmy w zajęciach łącznościowych, ucząc się podstaw komunikacji. Dzień zakończył się radosną dyskoteką, podczas której wszyscy mogliśmy się wyszaleć przy ulubionej muzyce.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Julii G.
W poniedziałek z rana wykorzystaliśmy chwilę wolnego i wybraliśmy się na spacer do pobliskiej miejscowości. Po powrocie przy pięknej pogodzie wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej o czterech poziomach trudności. Po obiedzie na zajęciach łącznościowych uczyliśmy się alfabetu Morse’a i jak podłączać telefony polowe. Następnie rozegraliśmy turniej strzelania z łuku. Resztki energii wykorzystaliśmy na dyskotece w Cool Clubie!

Super Obóz Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Dzisiaj wybraliśmy się na długi spacer do lasu, który zakończyliśmy w sąsiedniej miejscowości. W cudownych humorach wróciliśmy na ośrodek. Następnie wybraliśmy się na kosmiczny żyroskop. Po smacznym obiedzie relaksowaliśmy się nad kulkowym jeziorem. Chętne osoby zażyły kąpieli, a reszta grupy grała w karty na plaży. Później odbył się Błędny Azymut. Dowiedzieliśmy się, jak wyznaczać strony świata bez użycia kompasu. Następnie odbyła się gra terenowa. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

VIP, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś rozpoczęliśmy grami i zabawami na świeżym powietrzu. Byliśmy również w lesie, w którym odbyła się krótka gra terenowa. Mieliśmy również okazje skorzystać z żyroskopu. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, a następnie na ściankę wspinaczkową. Na koniec dnia czekała nas kolejna niesamowita dyskoteka.

VIP, grupa Pani Zuzanny K.
Poniedziałek zaczęliśmy od gry Ranny Lotnik, na której uczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy oraz mieliśmy okazję zbudować nosze. Następnie poszliśmy na zajęcia z survivalu, na których uczyliśmy się podstaw przetrwania w lesie. Potem zagraliśmy w grę francuską, na której zdobyliśmy wiele ciekawych informacji na temat ośrodka i osób w nim pracujących. Po obiedzie poszliśmy na plażę wykąpać się pod okiem ratownika. Następnie zagraliśmy w baloniadę. Po kolacji poszliśmy na dyskotekę.

półkolonie, grupa Pani Joanny B.-N.
Pierwszy dzień półkolonii obfitował w różnorodne atrakcje. Nietypowym urządzeniem był żyroskop. To urządzenie pozwala na doświadczenie nieważkości. Mieliśmy okazję popływać na kajakach. Nawet ci, którzy mieli pierwszy raz wiosło w rękach, opanowywali podstawowe techniki i cieszyli się przyjemności z pływania. Odbyły się też zajęcia malowanie na folii. Po obiedzie każdy mógł spróbować swoich sił na ściance wspinaczkowej.

półkolonie, grupa Pani Katarzyny B.
Dziś mieliśmy okazję uczestniczyć w niezwykłych zajęciach, które dostarczyły mnóstwo radości i niezapomnianych wrażeń. Pierwszą dzisiejszą atrakcją była wspinaczka po skrzynkach. Równie ekscytujące były zajęcia z Kubusiem Puchatkiem, ponieważ braliśmy udział w różnych konkursach. Natomiast wirtualne dywany dostarczyły wszystkim mnóstwo frajdy i ruchu. Po obiedzie uczyliśmy się strzelania do celu.

półkolonie, grupa Pani Zofii M.
Nasz pierwszy dzień na półkoloniach zaczęliśmy od przywitania się ze wszystkimi i poznania się. Następnie obejrzeliśmy cały ośrodek. Naszymi pierwszymi zajęciami był park linowy. Później udaliśmy się na rowery wodne. Po obiedzie weszliśmy do tajnej Strefy UFO. Byliśmy bardzo zadowoleni, czekamy na następny dzień.