RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus I (22.06-02.07.2024)

Dzień 4 - Bawimy się dalej

Dodany: 2024.06.25

33 Przygody, grupa Pani Magdaleny M.Kotwica
Dzień zaczęliśmy od wyprawy do lasu na zajęcia z survivalu, na których mogliśmy dowiedzieć się, jak przetrwać w lesie oraz budowaliśmy własne szałasy za pomocą patyków, kamieni oraz pałatek. Następnie odbyły się zajęcia taneczne, uczyliśmy się przeróżnych układów, które następnie prezentowaliśmy. Kolejnym punktem naszego programu było plażowanie i kąpiele w jeziorze. Po południu graliśmy w gry zespołowe, takie jak ludzie do ludzi, pif paf oraz gorący ziemniak. Potem udaliśmy się na eurobungee, by oddawać skoki na trampolinie. Ostatnim punktem naszego programu była wystrzałowa dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy i dużo tańczyliśmy.

Adrenalina, grupa Pana Dawida Dz.
Wtorek rozpoczęliśmy od zabaw integracyjnych, takich jak bieg z dmuchańcami i przeciąganie trójliny. Kolejną aktywnością było strzelanie z wiatrówek do tarcz. Następnie udaliśmy się na quiz wiedzy ogólnej. Zaraz po quizie zagraliśmy w siatkówkę i piłkę nożną a następnie wyruszyliśmy do kina na film 3D „Na skrzydłach marzeń”. Dzień zakończyliśmy ściśle tajną i tajemnicza misją w Strefie UFO.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny S.
Kolejnego dnia naszej kolonii wybraliśmy się na grę paintballową. Poznaliśmy także podstawy survivalu oraz nauczyliśmy się budować schronienie przy użyciu pałatki wojskowej. Następnie czekał nas zasłużony odpoczynek na plaży i wyczekiwana kąpiel w jeziorze. Po obiedzie graliśmy w mafię, opanowywaliśmy technikę jazdy nietypowym rowerem o dziwnym napędzie oraz przeszliśmy trening chodzenia na szczudłach. A wieczorem czekało na nas jeszcze ognisko z pieczeniem kiełbasek.

BFF Extra, grupa Pani Kamili Ch.
Dzień rozpoczęłyśmy od szlifowania naszego aktorskiego warsztatu, kończąc scenariusze naszych spektakli a następnie ćwiczyliśmy scenki teatralne. Dzień był bardzo ciepły i przed obiadem wybrałyśmy się na plażę, by po pływać rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk, a następnie odpocząć na plaży zażywając kąpieli słonecznych i wodnych. Popołudnie minęło nam na tworzeniu przypinek i pięknych prac tworzonych techniką quillingu. Po kolacji wystrojone w najlepsze kreacje podbijałyśmy parkiet podczas drugiej dyskoteki.

BFF Extra, grupa Pani Aleksandry Ch.
Wtorek rozpoczęłyśmy od dalszej integracji grupy poprzez gry i zabawy ruchowe. Następnie korzystając z pięknej pogody udałyśmy się na plażę i próbowałyśmy swoich sił we wspinaczce. Po obiedzie odbył się warsztat teatralny, na którym poznałyśmy podstawy pracy aktora oraz ruch sceniczny a następnie przygotowywałyśmy swoje scenariusze. Na koniec dnia bawiłyśmy się na drugiej dyskotece.

BFF Extra, grupa Pani Mileny K.
Dzień zaczęłyśmy od porannego rozruchu z panią wychowawczynią. Rozgrzałyśmy się i pograłyśmy w gry sportowe. Następnie udałyśmy na przeprawę dwuosobowymi kajakami przez jezioro Łęsk. Potem, aby wykorzystać piękną pogodę, zostałyśmy na plaży i pływałyśmy w jeziorze. Po obiedzie grałyśmy w naszą ulubioną grę fabularną - mafię. Po tym tworzyłyśmy własne przypinki i obrazki metodą quillingu. Po kolacji miałyśmy dyskotekę. To było świetne zakończenie dnia.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Bardzo aktywny dzień rozpoczął się profesjonalnym meczem quidditcha. To nas bardzo rozbudziło i dało energii na baloniadzie, czyli grze polegającej na przerzucaniu przez siatkę przy użyciu ręczników baloników z wodą. Kolejną atrakcją było strzelanie z łuków, mogliśmy zdobyć punkty dla naszych domów Hogwartu. Po obiedzie nasi koledzy i koleżanka zagrali w emocjonujących rozgrywkach Euro Kulka, zdobywając drugie miejsce! Ostatnią aktywną atrakcją była ścianka wspinaczkowa, która była dla nas niezłym wyzwaniem, niektórym z nas udało się wejść na samą górę. Na koniec dnia czekała nas dyskoteka! Zabawa była przednia i na pewno zapamiętamy ten dzień na długo.

Harry Potter, grupa Pani Marii K.
Rano pochłonął nas niesamowity mecz quidditcha z profesor Rolandą Hooch. Każda z nas spróbowała swoich sił w meczu o wszystko na miejscu obrońcy, szukającego i pałkarza. Po tej atrakcji miałyśmy zajęcia plastyczne, na których mogłyśmy nauczyć się nowego sposobu zdobienia, czyli quillingu. Wykonałyśmy laurki, sowy Hedwigi i inne. Po tym strzelałyśmy łukami z gumowym końcem, prawie każdej udało się trafić. Po łukach korzystaliśmy z mega gier, takich jak jenga i scrabble. A po kolacji dyskoteka, nie mogliśmy się jej doczekać przez cały dzień.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Ten dzień kolonii upłynął nam we wspaniałej atmosferze. Rozpoczęliśmy go zabawami integracyjnymi prowadzącymi przez naszą wychowawczynię. Następnie udaliśmy się na plażę, by aktywnie spędzić czas nad wodą. Po plaży reprezentacja chłopców z naszej grupy wzięła udział w kulkowym Euro, reprezentując Rumunię. Skakaliśmy też na trampolinach, ucząc się czarodziejskiej sztuki lewitacji. Graliśmy również w gry planszowe, takie jak uno, czy zgadnij, kto to. Wieczorem potańczyliśmy i pośpiewaliśmy na dyskotece. Nie możemy doczekać się kolejnych dni kolonii.

Kulka Max, grupa Pana Sebastiana G.
Ten słoneczny dzień rozpoczęliśmy na wodzie i pływaliśmy rowerkami wodnymi. Następnym zajęciem były wirtualne dywany, które polegały na wyświetlaniu interaktywnej gry na podłodze. Po obfitym obiedzie testowaliśmy swoją celność strzelając z wiatrówki, a później ćwiczyliśmy pamięć na Kulkowej Akademii Wiedzy. Następnie zmierzyliśmy się z wymagającą trasą parku linowego, mierząc się z przeszkodami zawieszonymi w powietrzu. Dzień zakończyliśmy na kosmicznym żyroskopie czując się jak astronauci przed wylotem w kosmos.

Kulka Max, grupa Pani Malwiny J.
Dziś po śniadaniu ponownie zaczęliśmy przygodę od kajaków, tylko tym razem jednoosobowych. Następnie na placu głównym odbyły się zajęcia, które miały nas zintegrować i nauczyć grać drużynowo. Później czekały na nas walki gladiatorów, cóż to były za emocje! Po obiedzie układaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając, a że nadal mieliśmy siłę, to wzięliśmy udział w starciu łuczników. Na podsumowanie dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek, w czasie którego śpiewaliśmy i bawiliśmy się wspólnie w różne zabawy.

Kulka Max, grupa Pani Karoliny J.
Za nami dzień pełen wrażeń, wszystko rozpoczęło się od wypłynięcia na jezioro smoczą łodzią przy akompaniamencie szant. Następnie uczyliśmy się wyznaczać azymut. W licznych miejscach na terenie ośrodka były ukryte różne litery, które dawały hasło, musieliśmy odnaleźć je wyznaczając odpowiednie azymuty. Dowiedzieliśmy się też, jak poprawnie udzielać pierwszej pomocy i ratowaliśmy rannych lotników. Po obiedzie udaliśmy się na wyczekane quady, jeździliśmy po specjalnie wyznaczonym torze z różnymi przeszkodami. Przedostatnią atrakcją tego dnia były walki sumo, ubraliśmy się w specjalne stroje i walczyliśmy między sobą. Po kolacji czekało na nas ognisko z różnymi zabawami i pląsami, ale nie tylko, były też pyszne kiełbaski i herbatka.

Kulka Max, grupa Pani Urszuli W.
Dziś chwilę po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z pierwszej pomocy. Po części teoretycznej przeszliśmy do praktyki i udzielaliśmy pomocy rannym lotnikom. Następną atrakcją był laserowy paintball. Walczyliśmy przeciwko sobie na laserowe pistolety. Jeszcze przed obiadem pokonywaliśmy grawitację na eurobungee. Po obiedzie uczyliśmy się jazdy na segwayu, aby później pokonać na nim tor przeszkód. Późnym popołudniem relaksowaliśmy się na rowerkach wodnych. Zjedliśmy kolację i dzień zakończyliśmy grą Archery Challenge, czyli starciem łuczników.

Kulka Max, grupa Pani Anny Z.
Dziś rano pływaliśmy dwuosobowymi kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie stoczyliśmy turniej gladiatorów. Naszym zadaniem było strącenie przeciwników z podestu za pomocą specjalnej lancy. Kolejną atrakcją były dziś wirtualne dywany. Po południu wzięliśmy udział w Akcji Integracji, podczas której mogliśmy aktywnie spędzić czas, przeciągaliśmy trójlinę, bawiliśmy się w podłoga to lawa, przesypywaliśmy piłeczki i ścigaliśmy się na rurowcach. Poznaliśmy również encyklopedię stworzoną przez Yazruma i odpowiadaliśmy na pytania Kulkowej Akademii Wiedzy. Wieczorem wybraliśmy się na strzelnicę paintballową.

Mazury Max, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz kolejny dzień zaczęliśmy od trzeciego poziomu tajności, na którym oficer pokazał nam Strefę UFO i tajemnice z nią związane. Następnie udaliśmy się na tor jeździć na quadach. Kolejna naszą atrakcją były kajaki turystyczne. Po południu graliśmy na magicznych dywanach oraz poznaliśmy grę terenową Błędny Azymut, na której uczyliśmy się używać kompasu, a dzień zakończyliśmy gra paintballową na specjalnym polu. Zbieramy siły na kolejne dni.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki śladami UFO. Pojechaliśmy do Mikołajek, gdzie odwiedziliśmy miejsca, w których było podobno widziane UFO. Po powrocie wybraliśmy się na zajęcia survivalowe w lesie, nauczyliśmy się budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki oraz poznaliśmy zawartość puszki survivalowej. Następnie udaliśmy się na zajęcia łucznicze, poznaliśmy budowę łuku oraz nauczyliśmy się z niego strzelać. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę, gdzie bawiliśmy się przy super muzyce.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki śladami UFO na Mazurach. Odwiedziliśmy Mikołajki w celu wykonania zdjęć do raportu Yazruma. Następnie wybraliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie ćwiczyliśmy celność. Pozostając w klimacie strzelania poznaliśmy budowę wiatrówki oraz prawidłową postawę strzelecką. Każdy z nas otrzymał papierową tarczę, do której oddawaliśmy strzały. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie, gdzie wspólnie tańczyliśmy oraz śpiewaliśmy.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Wtorek rozpoczęliśmy od gier sportowych. Następnie chłodziliśmy się podczas plażowania w te ciepły dzień. W końcu przyszedł też czas na wyczekiwany przez wszystkich park linowy, na którym świetnie się bawiliśmy pokonując tory o różnej trudności. Graliśmy też w mega gry, takie jak twister i scrabble. Przed kolacją odpoczywaliśmy po aktywnym dniu podczas zajęć plastycznych. Dzień zakończyliśmy w tanecznym nastroju podczas dyskoteki, na której świetnie się bawiliśmy z innymi grupami.

Power Jump, grupa Pani Poli Ś.
Dzień rozpoczęłyśmy wspólną rozgrzewką i tanecznymi grami, następnie dostałyśmy zaproszenie na imprezę urodzinową Kubusia Puchatka, podczas której wspólnie wykonywałyśmy zadania, aby pomóc znaleźć mu prezent. Pracowałyśmy też nad integracją w naszej grupie podczas zajęć ruchowych. Uczyłyśmy się współpracować w grupie, aby osiągnąć wyznaczone cele. Po obiedzie udałyśmy się na plażę i po powrocie wzięłyśmy udział w zajęciach plastycznych zwanych malowaniem w chmurach. Dzień zakończyłyśmy intensywnie bawiąc się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii J.
Wtorek rozpoczęliśmy od nauki chodzenia na szczudłach i jazdy na dziwnym rowerze. Następnie spróbowaliśmy swoich umiejętności podczas jazdy segwayem, super sobie poradziliśmy. Po obiedzie mieliśmy okazję wyszaleć się podczas zajęć Akcja Integracja. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, podczas której nie schodziliśmy z parkietu, było super.

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii M.
Ten słoneczny poranek rozpoczęliśmy od gry w różne planszówki, m.in.: uno, dobble oraz w gry zespołowe, czyli siatkówkę oraz piłkę nożną. Następnie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody oraz pierwszy raz wykąpać się w jeziorze. Później odbyło się Archery Challenge, na którym rozegraliśmy turniej strzelając z łuków ze specjalnie zakończonymi gąbką strzałami. Po obiedzie wypłynęliśmy w rejs kajakami sit on top. Potem wzięliśmy udział w balonadzie, czyli grze odbywającej się na boisku do siatkówki, polegającej na przerzucaniu balonów napełnionych wodą za pomocą ręczników. Na dobre zakończenie dnia przeszliśmy kosmiczny test w Kulkowej Akademii Wiedzy.

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki S.
Dzień rozpoczęliśmy od baloniady. Trochę się zmoczyliśmy, to była świetna zabawa. Podczas mega gier mieliśmy okazję zagrać w twistera i mega jengę, z kolei na kolejnych zajęciach wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek – każdy z nas świetnie się sprawdził w tym wymagającym zadaniu. Po obiedzie odbyły się rozgrywki kulkowego Euro. Polska, czyli nasza drużyna, wygrała wszystkie mecze i tym samym zajęła pierwsze miejsce! Gra była zacięta, a zawodnicy profesjonalni. Korzystając ze słońca i pięknej pogody poszliśmy na plażę, gdzie wszyscy kąpaliśmy się. Później wybraliśmy się na wycieczkę kajakową, a dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny S.
Czwarty dzień rozpoczęłyśmy od walk sumo. Potem mogłyśmy spożytkować energię na tańcach. Przed obiadem odbyła się baloniada. Aby wykorzystać dobrą pogodę poszłyśmy na plażę, by móc ochłodzić się kąpielą w jeziorze. Następnie spróbowałyśmy swoich sił na kajakach turystycznych. To był sprawdzian współpracy na wodzie. Po kolacji odbyła się pierwsza dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Wtorek rozpoczęliśmy od udziału w Archery Challenge, w czasie którego wykorzystując nabyte wcześniej umiejętności, rywalizowaliśmy ze sobą w grze między drużynami. Następnie pograliśmy w kalambury, na których wspólnie odgadywaliśmy hasła. Graliśmy też w duże wersje popularnych gier, układaliśmy ogromną jengę, zagraliśmy w duże scrabble i urządziliśmy turniej wygibasów podczas gry w twistera. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z uroków pogody. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach z pierwszej pomocy i nauczyliśmy się wykonywać nosze z gałęzi oraz sznurków. Dzień zakończyliśmy pojedynkami gladiatorów, podczas których pojedynkowaliśmy się na gumowe lance.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Wtorek rozpoczął się od przejażdżki quadem po specjalnie przygotowanym torze. Następnie udaliśmy się na zajęcia ze strategii i taktyki. Dowiedzieliśmy się, na czym polega taktyka zielona oraz czarna. Następnie nauczyliśmy się poprawnego pokonywania skrzyżowań. Przed obiadem relaksowaliśmy się nad jeziorem Łęsk. Chętne osoby pływały w jeziorze pod opieką ratowników, a reszta grała w uno. Później wybraliśmy się na dynamiczną strzelnicę paintballową, gdzie sprawdzaliśmy swoją celność. Następnie odbyły się zajęcia z survivalu. Dowiedzieliśmy się, co znajduje się w puszce survivalowej oraz nauczyliśmy się budować schronienie przy użyciu pałatki. Wieczorem nadszedł czas na dyskotekę z naszą ulubioną muzyką.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś wyszło słońce, dlatego od rana mieliśmy wiele energii. Pierwsze nasze zajęcia to Błędny Azymut, na którym uczyliśmy się używać kompasu, a następnie te umiejętności wykorzystaliśmy w grze terenowej. Następnie znaleźliśmy czas na przygotowanie naszego występu na zbliżający się Talent Show. Przed obiadem wybraliśmy się również na plażę. Tego dnia odbyły się także zajęcia ze strategii, które przygotowały nas do innych nadchodzących zajęć. Przed kolacją sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Dzień zakończyliśmy kolejną dyskoteką.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Julii G.
Dzień zaczęliśmy aktywnie. Po śniadaniu wyszliśmy do lasu, aby nauczyć się strategii i taktyki wojskowej. Po powrocie odbyliśmy trening na strzelnicy paintballowej. Przed obiadem wyruszyliśmy na wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze. Tego dnia mieliśmy też możliwość nauczyć się strzelać z łuków oraz stoczyliśmy pojedynek gladiatorów. Dzień zakończyliśmy tańcząc i dobrze się bawiąc na dyskotece.

VIP, grupa Pani Zuzanny F.
Rankiem czwartego dnia kolonii zagraliśmy w grę o nazwie Kosmiczne Puzzle. Podzieliliśmy się na cztery grupy, które wspólnie rozwiązywały zagadki. Następnie sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej, zwyciężyli Mateusz oraz Olaf - jesteśmy dumni z naszych kolegów. Po południu odbyło się plażowanie. A po obiedzie wyznaczaliśmy azymuty i rozwiązywaliśmy zagadki. Wieczorem obejrzeliśmy film w kinie 3D, to było seans z popcornem. Dzień zakończyliśmy dyskoteką ze świetną muzyką.

VIP, grupa Pani Weroniki Sz.
Dzień rozpoczęliśmy od prac plastycznych, czyli robienie własnych znaczków i quillingu. Później graliśmy w piłkę nożną, ćwicząc do zawodów i grając w siatkówkę. W południe poszliśmy na strzelnicę. Tam braliśmy udział w zawodach, kto zdobędzie więcej punktów strzelając do celu. Po obiedzie integrowaliśmy się z inną grupą. Przed kolacją wybraliśmy się na smocze łodzie, pływaliśmy po jeziorze. Dzień zakończyliśmy impreza dla VIP-ów.