RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus IV (25.07-04.08.2024)

Dzień 3 - Wypoczywamy aktywnie

Dodany: 2024.07.27

33 Przygody, grupa Pani Mai R.
Dzisiaj po śniadaniu mieliśmy okazję stworzyć własne przypinki oraz poznać metodę tworzenia techniką quillingu. Następnie wspólnie integrując się graliśmy w grę czółko. Kolejne zajęcia spędziliśmy aktywnie tańcząc i wspólnie tworząc własną choreografię. Bo obiedzie wybraliśmy się do kina 3D na bardzo ciekawy seans. Następnie graliśmy w gry na magicznych dywanach, a po kolacji wybawiliśmy się na dyskotece.

Adrenalina, grupa Pani Anny N.
Sobotę zaczęliśmy od Akcji Integracji, czyli różnych konkurencji i zabaw integracyjnych. Następnie wykonywaliśmy szalone skoki w górę z asekuracją na eurobungee. Później rozegraliśmy emocjonujący mecz piłki nożnej. Po pysznym obiedzie zanurzyliśmy się w trójwymiarowej projekcji w kinie sferycznym. Kolejnym punktem naszego dnia było poznanie podstaw taktyki i strategii, czyli poruszanie się w różnych szykach. Na koniec dnia czekały na nas walki gladiatorów. Próbowaliśmy strącić przeciwnika z podestu za pomocą miękkiej lancy.

Adrenalina, grupa Pani Elwiry O.
Dzień pełen fascynujących atrakcji za nami. Rano wykonaliśmy szalone skoki w górę z asekuracją na trampolinach eurobungee. Potem wybraliśmy się na plażę. Następnie uczyliśmy się posługiwać wiatrówką oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu, aby dowiedzieć się, czym jest survival oraz aby budować własne szałasy. Potem weszliśmy do tajnej Strefy UFO, to było naprawdę niesamowite! Na koniec dnia nauczyliśmy się strzelać z łuku do tarczy bezpiecznymi strzałami.

Adrenalina, grupa Pani Kornelii W.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuków. Następnie, korzystając ze słonecznej pogody, udaliśmy się na odpoczynek i kąpiele na plaży nad jeziorem Łęsk. Po obiedzie udaliśmy się na park linowy, gdzie świetnie spędziliśmy czas, pokonując poziomy na różnej wysokości. Zagraliśmy również w Kulkową Akademię Wiedzy, na której mogliśmy wykazać się wiedzą o Ziemi i Wszechświecie. Wieczór spędziliśmy na spacerze w lesie, podczas którego rozwiązywaliśmy naukowe zagadki, jakie zostawił nam nieznany przybysz.

BFF Extra, grupa Pani Ewy W.
Dzień był pełen wrażeń. Zaczęłyśmy go od rowerów wodnych, pływając nimi po jeziorze Łęsk. Następnie weszłyśmy do Strefy UFO i w Kwaterze Głównej poznałyśmy tajny raport na temat kosmitów na Mazurach. Trenowałyśmy naszą koordynację ruchów, zręczność i koncentrację podczas mega gier, czyli bierek, twistera i scrabble. Potem przeszłyśmy przez park linowy o dwóch poziomach trudności. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

BFF Extra, grupa Pani Marii Ż.
Dzień trzeci rozpoczęłyśmy od zajęć z ratownikiem wodnym, który zapoznał nas z zasadami pierwszej pomocy. Następną atrakcją był park linowy o dwóch poziomach trudności. Wszystkie przeszłyśmy obydwa poziomy z wielką chęcią. Po obiedzie odwiedziłyśmy tajną Strefę UFO, gdzie osiągnęłyśmy drugi poziom tajności. Kolejną atrakcją były walki gladiatorek. Śmiechów było, co niemiara. Dzień zwieńczyłyśmy dyskoteką, podczas której świetnie się bawiłyśmy.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Mileny K.
Sobotę zaczęliśmy od zmierzenia się grupowo w laserowym paintballu. Podzieleni na dwie drużyny rywalizowaliśmy między sobą. Następnie korzystaliśmy z żyroskopu. Jeszcze przed obiadem udaliśmy się na zajęcia do lasu, gdzie dowiedzieliśmy się o różnych rodzajach survivalu i jak zbudować namiot z pałatki. Po obiedzie udaliśmy się do kina gwiezdnego 3D, w którym obejrzelibyśmy film edukacyjny o porach roku. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Po kolacji tańczyliśmy na dyskotece w rytm najpopularniejszych hitów.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny J.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć na strzelnicy paintballowej, oddawaliśmy strzały do tarcz strzeleckich ustawionych w różnych odległościach. Następną atrakcją były zajęcia Ale Cyrk! Jeździliśmy na dziwnym rowerze i chodziliśmy na szczudłach. Potem na zajęciach budowaliśmy bazę kosmiczną z klocków Lego i innych elementów. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Kolejnymi zajęciami były mega gry. Graliśmy w twistera, jengę i scrabble. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Doroty O.
Kolejny dzień kulkowych przygód rozpoczęłyśmy od wizyty w pracowni Ollivandera, gdzie pod okiem mistrza stworzyłyśmy swoje różdżki. Następnie poszłyśmy na zajęcia Archery Soft, na których uczyłyśmy się strzelać z łuku do tarczy bezpiecznymi strzałami. Znalazłyśmy też czas na plażowanie i kąpanie się w naszym pięknym jeziorze. Potem udałyśmy się do Komnaty Tajemnic, gdzie pokonałyśmy bazyliszka, wykazując się ogromną odwagą. Podczas tej gry terenowej spotkałyśmy postacie z sagi Harry’ego Pottera, miałyśmy szansę poznać Hermionę, Oliviera Wooda, Jęcząca Martę oraz profesor McGonagall. Na zakończenie dnia poszłyśmy na dyskotekę, na której tańczyłyśmy i wybawiłyśmy się za wszystkie czasy.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od walk sumo. Następnie odbyliśmy trening na strzelnicy paintballowej. Wybraliśmy się także na plażę i pływaliśmy w jeziorze. Po południu wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową o czterech poziomach trudności i wysokości 8,6 m. Wzięliśmy udział w zajęciach łącznościowych i uczyliśmy się korzystać z telefonów polowych. Wieczorem wyszliśmy do lasu na grę terenową Świetliki. Naszym zadaniem było szukanie kopert i rozwiązywanie zagadek, dzięki czemu otrzymaliśmy kawałki mapy pomocne w odnalezieniu kapsuły szczęścia.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od rozegrania emocjonującego meczu siatkówki. Następnie wzięliśmy udział w walkach sumo, na których przebrani w zabawne stroje rywalizowaliśmy na specjalnej macie. Udaliśmy się także na plażę, aby skorzystać z kąpieli w jeziorze pod czujnym okiem ratownika wodnego. Po obiedzie udaliśmy się na mini regaty bezburtowymi, jednoosobowymi kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Ponadto mieliśmy zajęcia na strzelnicy paintballowej, na której oddawaliśmy strzały do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Natomiast wieczór spędziliśmy na grze terenowej poza ośrodkiem, podczas której rozwiązywaliśmy naukowe zagadki.

Kulka Max, grupa Pani Oliwii H.
Trzeci dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami bezburtowymi sit on top po malowniczym jeziorze Łęsk. Mieliśmy też możliwość poćwiczyć swoją celność zarówno przy pomocy łuków, jak i na strzelnicy paintballowej, gdzie odbył się grupowy mini turniej. Akcja Integracja pozwoliła nam poprzez zabawy lepiej się poznać. Zakończyliśmy ten piękny dzień wspinaczką po ściance wspinaczkowej. Nie możemy doczekać się jutra!

Kulka Max, grupa Pani Patrycji M.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od mega gier, czyli dużych wersji standardowych zabaw, takich jak twister czy bierki. Po tej atrakcji udaliśmy się na kajaki bezburtowe sit on top, zwiedzając tym samym jezioro. Następnie braliśmy udział w zajęciach cyrkowych, na których uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Później poszliśmy na plażę, gdzie wszyscy kąpaliśmy się w jeziorze. Wieczorem integrowaliśmy się poprzez różne turnieje i zabawy. Dzień zakończyliśmy pobytem w Strefie UFO.

Kulka Max, grupa Pani Patrycji W.
Trzeci kulkowy dzień rozpoczęliśmy od zajęć z pierwszej pomocy, podczas których robiliśmy nosze z materiałów znalezionych w lesie. Następnie poszliśmy nad jezioro, aby wykorzystać prawdopodobnie najcieplejszy dzień naszego turnusu. Po plażowaniu przyszedł czas na mega gry, na których graliśmy w twistera, jengę i bierki. Rozweseleni udaliśmy się na obiad, po którym poszliśmy na magiczne dywany. Podczas tych zajęć graliśmy w interaktywne gry wyświetlane na podłodze, co dało nam wiele radości. Kiedy już czas gier się skończył, zwartą grupą wybraliśmy się na kajaki. Wieczór zakończyliśmy grą terenową Świetliki, która odbyła się w lesie.

Kulka Max, grupa Pani Roksany Z.
Kolejny kulkowy dzień rozpoczęliśmy od Kulkowej Akademii Wiedzy, w czasie której poznaliśmy zawartość encyklopedii z naukowymi faktami o Ziemi i Wszechświecie zebranymi przez kosmitę Yazruma oraz sprawdzaliśmy swoją wiedzę. Następnie wyposażeni w gumowe lance i kaski ochronne uczestniczyliśmy w walkach gladiatorów. Kolejną aktywnością był laserowy paintball, czyli potyczki ze świetlną bronią. Po obiedzie w kinie sferycznym 3D oglądaliśmy film o historii awiacji. Następną atrakcją była wyprawa wieloosobową smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy grą terenową o nazwie Świetliki, w której rozwiązywaliśmy naukowe zagadki, jakie zostawił nam nieznany przybysz.

Kulka Max, grupa Pani Wiktorii D.
Dzisiejszą przygodę rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut, podczas której naszym zadaniem było odnalezienie ukrytych liczb z pomocą kompasu. Następnie udaliśmy się do Strefy UFO, gdzie osiągnęliśmy trzeci poziom tajności. Przy okazji pięknej pogody udaliśmy się na kajaki sit on top, czyli kajaki jednoosobowe. Naszą celność przećwiczyliśmy na strzelnicy paintballowej. Na kolejnych zajęciach mieliśmy okazję pojeździć na segwayu po specjalnie przygotowanym torze. Pod koniec dnia udaliśmy się na kolejną grę terenową Świetliki, a naszym zadanie było rozwiązanie zagadki.

Mazury Max, grupa Pani Agaty W.
Sobota przyniosła nam mnóstwo wrażeń! Rano nie tylko udaliśmy się na żyroskop, by sprawdzić się w roli astronautów, ale także pokonaliśmy tor przeszkód na segwayu, czy zagraliśmy w wiele gier na wirtualnych dywanach. Następnie, po rozegraniu meczu siatkówki, udaliśmy się nad jezioro, by popływać rowerkami wodnymi. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, podczas którego integrowaliśmy się i piekliśmy kiełbaski.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano graliśmy w gry multimedialne na wirtualnych dywanach. Następnie toczyliśmy potyczki laserowego paintballu. Później poszliśmy na plażę i skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie skakaliśmy na eurobungee. Następnie malowaliśmy niesamowite obrazy w chmurach. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Justyny W.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki podstawowych zasad szyfrowania i związanej z tym gry fabularnej na ternie ośrodka. Następnie przeszliśmy dwupoziomowy park linowy. Mieliśmy też malowanie w chmurach, czyli na rozciągniętej przezroczystej folii. Graliśmy też w gry integracyjne na plaży. Następnie, ubrani w zabawne stroje i kaski, uczestniczyliśmy w walkach sumo na specjalnej macie. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną przy muzyce na kulkowej dyskotece.

Power Jump, grupa Pani Zuzanny L.
Kolejny dzień przygód za nami. Rano wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek oraz rysowaliśmy w zespołach swoje wymarzone wakacje w Kulce. Po południu wybraliśmy się na Akcję Integrację, czyli konkurencje i zabawy integracyjne. Potem stworzyliśmy gigantyczne budowle ze specjalnych elementów. Dzień zakończył się dyskoteką, podczas której tańczyliśmy i wspólnie się bawiliśmy. Odlotowa kolonia trwa w najlepsze!

Summer Challenge, grupa Pani Agnieszki M.
Kolejny dzień za nami. Zaczęliśmy go od seansu w kinie sferycznym 3D, plażowania oraz poznania budowy łuku, prawidłowej podstawy strzeleckiej oraz wykorzystania tej wiedzy w praktyce. Po południu wzięliśmy udział w zabawie foto Kulka, podczas której wykonywaliśmy zdjęcia. Potem utrwalaliśmy wiedzę z zakresu pierwszej pomocy. Na koniec dnia wzięliśmy udział w dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Sobotę rozpoczęliśmy od seansu filmowego w sferycznym kinie 3D. Film był edukacyjny i opowiadał o historii zdobywania przestworzy - od starożytności po loty w kosmos. Następnie wzięliśmy udział w pakiecie zabaw i gier integracyjnych takich jak trójlina, chodzenie po skrzynkach oraz rurowce. Później korzystając ze słonecznej pogody wybraliśmy się na plażę, na której odpoczywaliśmy lub korzystaliśmy z kąpieliska w jeziorze. Potem poznaliśmy zawartość encyklopedii Yazruma z naukowymi faktami o Ziemi i Wszechświecie, aby następnie wykorzystać zdobytą wiedzę w quizie. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę w naszym Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Barbary W.
Kolejny dzień rozpoczął się od poznania podstawowych postaw strzeleckich oraz korzystania z wiatrówki sprężynowej. Następnie spędziłyśmy czas integrując się i grając wspólnie w karty. Później udałyśmy się na żyroskop, na którym mogłyśmy poczuć się podobnie jak podczas startu rakiety kosmicznej. Po obiedzie poszłyśmy na plażę, na której pod okiem ratownika kąpałyśmy się oraz spędziłyśmy czas relaksując się. Później mogłyśmy wzbić się wysoko w powietrze, skacząc na eurobungee. Po kolacji udałyśmy się na nocną grę terenowa, podczas której wykonywałyśmy zadania.

Summer Challenge, grupa Pani Kingi S.
Sobotni poranek zaczęliśmy od nauki jazdy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze. Następnie mogliśmy wykazać się kreatywnością podczas tworzenia bransoletek z linki. Podczas tych zajęć świetnie się bawiliśmy i wspólnie pomagaliśmy sobie. Później udaliśmy się na plażę. Kąpaliśmy się pod okiem ratownika. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia o nazwie Ranny Lotnik. Najpierw poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy, a podczas drugiej części zajęć wykorzystaliśmy naszą wiedzę w praktyce. Nasz dzień zakończyliśmy tanecznie podczas dyskoteki.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
To był wspaniały dzień. Na początku wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, którą sami zrobiliśmy. Następnie wybraliśmy się na plażę oraz kajaki turystyczne. Pływając po jeziorze odpoczęliśmy, podziwialiśmy piękne widoki. Po obiedzie rozegraliśmy grę drużynową foto Kulka. Przed kolacją poszliśmy jeszcze na survival, na którym budowaliśmy schronienie z pałatek. Na koniec dnia udaliśmy się na grę terenową Świetliki, w czasie której wykonywaliśmy zadania z naukową fabułą.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Ka.
Dzisiaj minął nasz trzeci dzień w Kulce. Rozpoczął się intensywnie, od turnieju wspinaczkowego na ściance o czterech poziomach trudności. Później przeszliśmy do lasu na zajęcia survivalowe. Poznaliśmy rodzaje survivalu oraz zbudowaliśmy schronienia przy użyciu wojskowej pałatki. Po wyjściu do lasu poszliśmy na plażę, gdzie mogliśmy się zrelaksować i wykąpać w jeziorze. Po obiedzie przyszedł czas na zajęcia taneczne dance! dance! dance!, podczas których poznaliśmy podstawowe kroki tańców nowoczesnych. Wieczorem odbyła się nasza pierwsza dyskoteka kolonijna w Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Kę.
Dziś zaczęliśmy od Akcji Integracji. Wspólnie z drugą grupą integrowaliśmy się przy zabawach. Rywalizowaliśmy w przeciąganiu liny czy przesypywaniu piłek. Następnie zrelaksowaliśmy się na plaży przy kąpieli i budowaniu zamków. Pokonywaliśmy dziś tor przeszkód segwayami i graliśmy grupowo w foto Kulkę. Szukaliśmy swoich azymutów i staraliśmy się odgadnąć wszystkie zagadki. Na koniec dnia wybraliśmy się na park linowy. Wszyscy pokonaliśmy dwa stopnie trudności, co wcale nie było takie proste.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli K.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od niesamowitego seansu w kinie sferycznym 3D, w którym zanurzyliśmy się w trójwymiarowej projekcji na specjalnej kopule ogromnych rozmiarów. Po seansie podczas plażowania mogliśmy poopalać się na brzegu jeziora oraz schłodzić w wodzie. Graliśmy również w grę fabularną Ranny Lotnik z elementami pierwszej pomocy. Nadszedł także czas na grę drużynową foto Kulka. Wspięliśmy się też na ściankę wspinaczkową czterema drogami o różnych poziomach trudności. Idealnym zwieńczeniem dnia była dyskoteka, na której mogliśmy potańczyć oraz wspólnie się bawić!

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki K.
Kolejny dzień kolonii był pełen wrażeń! Po śniadaniu udaliśmy się na seans filmowy do kina 3D, a następnie podczas zajęć Akcja Integracja połączyliśmy nasze siły w przeróżnych konkurencjach. Po aktywnych zajęciach wybraliśmy się na plażę, na której kąpaliśmy się w jeziorze i relaksowaliśmy przy muzyce. Po obiedzie nadszedł czas na dance! dance! dance!, czyli zajęcia taneczne, na których uczyliśmy się znanego tańca - belgijki oraz w grupach wymyślaliśmy choreografię taneczną do puszczanej piosenki. Następnie dalej integrowaliśmy się całą grupą podczas grania w piłkę nożną oraz mafię. A nasz wieczór zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od porannego rozruchu, który dodał nam energii na cały dzień. Następnie wyruszyliśmy na grę terenową Błędny Azymut, w czasie której wykazywaliśmy się orientacją i współpracą. Po tej przygodzie czekała nas wspinaczka na ściance. Później spróbowaliśmy swoich sił w strzelaniu z łuków, a następnie z wiatrówki, co wymagało od nas precyzji i opanowania. Dzień zakończyliśmy przy ognisku. Wspólnie śpiewaliśmy i opowiadaliśmy historie, ciesząc się ciepłem ognia i towarzystwem przyjaciół.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Darii L.
To już kolejny dzień naszego obozu. Rozpoczęliśmy go od rozruchu porannego, ćwicząc przy tym siłę ciała. Po śniadaniu naszymi pierwszymi zajęciami była jazda na quadzie. Następnie poznaliśmy podstawy terenoznawstwa i rozegraliśmy grę na orientację Błędny Azymut. Poszliśmy potem na żyroskop - to była chyba jedna z najciekawszych atrakcji. Graliśmy dziś w mafię i staraliśmy się ocalić miasto przed infiltracją. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Super Obóz Militarny, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś dzień powitał nas piękną pogodą, a my wyruszyliśmy na ściankę wspinaczkową. Każdy z nas mógł się sprawdzić na czterech różnych trasach, a mieliśmy przy tym wiele zabawy. Następnie udaliśmy się do namiotu programowego, na zabawę w gladiatorów, a tam mogliśmy w specjalnych ochraniaczach zmierzyć się ze swoimi kolegami i koleżankami. Po obiedzie czekała nas gra terenowa z wykorzystaniem kompasu, ponieważ nauczyliśmy się wyznaczać azymut. Spędziliśmy również miło czas grając w karty i inne gry na podobozie. Po kolacji mieliśmy możliwość przejechać się quadem na specjalnym torze. Nasze ostatnie zajęcia to gry i zabawy przy ognisku z kiełbaskami.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Sobotę rozpoczęliśmy od gry w mafię. Następnie udaliśmy się na grę terenową Ranny Lotnik, na której poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy. Przed obiadem jeździliśmy quadem. Kolejnym punktem naszego dnia była wyprawa kajakami po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy super zabawą na dyskotece z dodatkowymi napojami dla VIP-ów.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Co to był za dzień! Sobotę rozpoczęliśmy od trzygodzinnej wyprawy kajakami po jeziorze Łęsk. W tym czasie podziwialiśmy piękno natury oraz dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek na temat pobliskich miejsc. Następnie korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, gdzie każdy z nas mógł się ochłodzić w jeziorze oraz odpocząć na plaży. Po obiedzie w specjalnych ubraniach oraz kaskach stoczyliśmy walki sumo. Kolejnym punktem naszego dnia było Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z napojami dla VIP-ów.