RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus III (14.07-24.07.2024)

Dzień 8 - Wyżej, dalej, śmielej

Dodany: 2024.07.21

Adrenalina, grupa Pani Emilii K.
Nie zatrzymujemy się! Dziś odbyły się pojedynki sumo w specjalnych, zabawnych strojach. Uczyliśmy się też wyznaczać kierunki świata podczas zajęć Błędny Azymut. Później odwiedziliśmy Strefę UFO. Po obiedzie spróbowaliśmy swoich sił na ściance wspinaczkowej, zaś wieczorem czekało nas ognisko z zabawami i pieczeniem kiełbasek.

Adrenalina, grupa Pani Julii R.
Ten słoneczny dzień zaczęliśmy od pójścia na plażę, odpoczywaliśmy i graliśmy w gry integracyjne. Na zajęciach Ale Cyrk! opanowaliśmy technikę jazdy nietypowym rowerem oraz przeszliśmy trening chodzenia na szczudłach. Podczas zajęć eurobungee wyposażeni w uprząż oddawaliśmy duże skoki na trampolinach. Dziś również poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy i tworzyliśmy prowizoryczne nosze. To był piękny dzień!

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny S.
Kolejny dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od zajęć na eurobungee. Wyposażeni w specjalne uprzęże oddawaliśmy skoki na trampolinach. Byliśmy również w parku linowym na dwóch różnych trasach i stopniach trudności. Każdemu z nas udało się przejść obie z nich. Po obiedzie rozegraliśmy już naszą drugą grę paintballową na tym turnusie. Ponownie była to świetna zabawa i niezmiennie nasze ulubione zajęcia. Resztę dnia spędziliśmy na integracji podczas gier karcianych i gry w siatkówkę.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki podstawowych technik szyfrowania wiadomości, które następnie wykorzystaliśmy podczas gry Enigma. Potem odbyliśmy Akcję Integrację, czyli pakiet gier i zabaw integracyjnych, takich jak chodzenie po skrzynkach czy rurowce. Wzięliśmy także udział w starciu łuczników pod namiotem programowym, podczas którego każda osoba wyposażona była w łuk, maskę oraz bezpieczne strzały zakończone gąbką i walczyliśmy podzieleni na dwie drużyny. Potem odbyły się zajęcia, na których mieliśmy możliwość pokonania czterech tras o różnych poziomach trudności, znajdujących się na ściance wspinaczkowej. Dzień zakończyliśmy grając w karty, siatkówkę oraz piłkę nożną.

BFF Extra, grupa Pani Zuzanny J.
Dzień rozpoczęłyśmy od zajęć w parku linowym, w którym mogłyśmy pokonać dwie trasy o różnych poziomach trudności. Następną atrakcją było plażowanie i kąpiele w jeziorze. Wzięłyśmy udział w grze Selfie Challenge, która polegała na uwiecznieniu na zdjęciach określonych rzeczy. Po obiedzie poszłyśmy na drugą część zajęć teatralnych, na których przedstawiałyśmy przygotowane przez nas scenki. Przed kolacją przygotowywałyśmy się do wieczornej dyskoteki. Dzień zakończyłyśmy zabawą na dyskotece.

BFF Extra, grupa Pani Patrycji W.
Ósmy kulkowy dzień rozpoczęłyśmy od strzelania z łuku. Każda z nas miała możliwość kilkukrotnie spróbować swoich sił w strzelaniu do tarczy. Po zajęciach łuczniczych poszłyśmy na plażę. Gdy zakończył się czas plażowania, udałyśmy się na rowerki wodne. Po południu miałyśmy drugie zajęcia teatralne, na których każda z trzech grup odgrywała swoje przedstawienia. Pod wieczór grałyśmy w grę 20 pytań, która polegała na wybraniu przedmiotu i odgadnięciu go poprzez zadanie maksymalnie dwudziestu pytań. Wieczór zakończyłyśmy dyskoteką w Cool Clubie.

BFF Extra, grupa Pani Roksany Z.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęłyśmy, korzystając z pięknej pogody, od plażowania i kąpieli w jeziorze. Następnie grałyśmy w Selfie Challenge, co polegało na robieniu sobie zdjęć z różnymi przedmiotami lub osobami. Kolejną aktywnością były warsztaty teatralne, na których przedstawiałyśmy swoje scenki, jakie przygotowywałyśmy przez trzy dni. Następną atrakcją były rowerki wodne wzdłuż jeziora Łęsk. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Nikoli K.
Dziś rozpoczęliśmy od kreatywnie spędzonego czasu - tworzyliśmy sztukę na kamieniach z pomocą farb i kredek. Następnie był cyrk, mogliśmy spróbować nauczyć się chodzić na szczudłach oraz jazdy na rowerku cyrkowym. Nadszedł również czas na plażowanie, by poopalać się i wykąpać w jeziorze. Po plażowaniu udaliśmy się na zajęcia Enigma, czyli naukę szyfrowania liter i zdań, po czym zagraliśmy w grę terenową, w której mogliśmy wykorzystać tę umiejętność . Następnie mieliśmy czas na inne aktywności, takie jak piłka nożna, karty oraz rysowanie. Po kolacji udaliśmy się również na dyskotekę, aby zakończyć dzień mocnym akcentem!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Doroty O.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od zajęć na wirtualnych dywanach, podczas których sterowaliśmy swoim cieniem, aby przechodzić kolejne gry i zabawy. Potem udaliśmy się nad jezioro Łęsk i pływaliśmy kajakami. Każdy z nas nauczył się, jak sterować kajakiem do przodu, tyłu i jak skręcać w obie strony. Następnie wypoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Kolejnym punktem była baloniada, podczas której przerzucaliśmy balony z wodą za pomocą ręczników. Potem poszliśmy na paintball, na którym stoczyliśmy pojedynek w dwóch drużynach. Na zakończenie dnia odbyła się impreza na Poziomie X.

Harry Potter, grupa Pani Dominika B.
Niedzielny poranek rozpoczęłyśmy od magicznych gier planszowych oraz plażowania. Następnie odbyłyśmy mecz quidditcha z wcześniej przygotowanymi przez nas miotłami. Obejrzałyśmy dziś również ciekawy film w kinie sferycznym 3D. Dzień zakończyłyśmy odlotową imprezą taneczną na kosmicznym Poziomie X!

Harry Potter, grupa Pani Zuzanny L.
Zostało nam już tylko kilka magicznych dni w Hogwarcie. Byliśmy dzisiaj na plaży oraz graliśmy w gry planszowe. Po południu rozegraliśmy mecz quidditcha. Wieczorem wybraliśmy się na seans filmowy do najbardziej czarodziejskiego kina 3D. Na koniec dnia tańczyliśmy na imprezie na Poziomie X.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Wiktorii D.
Dzisiejsze przygody rozpoczęliśmy od warsztatów wrażliwości estetycznej, które uruchomiły naszą wyobraźnię oraz warsztatów kulinarnych, podczas których omówiliśmy pakiet żywności kosmicznej. Na kolejnych zajęciach udaliśmy się na plażowanie i kąpiele w jeziorze Łęsk. Następnie mieliśmy możliwość pokonania czterech tras o różnych poziomach trudności na ściance wspinaczkowej. Posiadanie ogromnej wiedzy o Ziemi i Wszechświecie udowodniliśmy na Kulkowej Akademii Wiedzy. Pod koniec dnia rozegraliśmy wewnątrzgrupowy turniej siatkówki, a na jego zakończenie zagraliśmy w różnorodne gry planszowe.

Kulka Max, grupa Pani Wiktorii G.
Dzisiaj zaczęliśmy od zajęć z łączności. Nauczyliśmy się niektórych szyfrów oraz dowiedzieliśmy się paru rzeczy o powstaniu telefonów. Następnie wspinaliśmy się na parku linowym, na dwóch poziomach trudności. Przed obiadem wyskakaliśmy się na eurobungee. Poznaliśmy również podstawy survivalu i wykorzystaliśmy tę wiedzę do budowy szałasów. Wieczorem stoczyliśmy między sobą pojedynek Archery Challenge. To był dzień pełen wrażeń.

Kulka Max, grupa Pani Julii K.
Naszą niedzielę rozpoczęliśmy od popłynięcia smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na warsztaty plastyczne, na których stworzyliśmy nasze własne przypinki i tworzyliśmy obrazki metodą quillingu. Potem, korzystając z pięknej pogody, byliśmy na plaży. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z łucznictwa, a tam sprawdziliśmy nasze umiejętności strzelania z łuku. Po nich poszliśmy na park linowy, gdzie mogliśmy przejść dwie trasy o różnym stopniu trudności. Na koniec dnia poszliśmy z innymi grupami na naszą plażę oglądać zachód słońca. To było cudowne zakończenie dnia!

Kulka Max, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano wyruszyliśmy na wyprawę jednoosobowymi kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie rozegraliśmy pojedynki łucznicze Archery Challenge. Później dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy w Strefie UFO, co mogliśmy wykorzystać w czasie quizu Kulkowa Akademia Wiedzy. Po pysznym obiedzie graliśmy w baloniadę oraz odbyła się bitwa na balony. Graliśmy również w wiele gier na wirtualnych dywanach. Wieczorem udaliśmy się nad jezioro, aby podziwiać zachód słońca.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki sprężynowej do celu. Następnie wybraliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Odbył się również trening strzelania z łuku, a po obiedzie wzięliśmy udział w starciu łuczników, czyli w tak zwanym Archery Challenge. Ponadto odbyliśmy ćwiczenia żyroskopie, dzięki któremu mogliśmy poczuć się jak astronauci podczas startu rakiety kosmicznej. Natomiast wieczorem udaliśmy się na park linowy, na którym mieliśmy możliwość skorzystania z dwóch tras o różnych poziomach trudności.

Kulka Max, grupa Pani Justyny W.
Niedzielę rozpoczęliśmy od rejsu kajakami turystycznymi. Następnie strzelaliśmy z łuków do tarczy. Graliśmy również w różne gry edukacyjne na wirtualnych dywanach w Cool Clubie. Kolejno odbyły się zajęcia z łączności, na których komunikowaliśmy się przez telefony polowe. Ostatnimi naszymi zajęciami był Ale cyrk!, jeździliśmy dziwnym rowerem i chodziliśmy na szczudłach.

Mazury Max, grupa Pani Weroniki N.
Cóż to była za niedziela! Rano udaliśmy się na poligon, gdzie czekały na nas atrakcje. Mogliśmy przejechać się rangerem, pokonać leśną trasę na quadach oraz stoczyć się z górki, będąc w kuli. Potem mieliśmy czas na plażowanie, a po obiedzie pokonywaliśmy trasę za pomocą segwaya. Pod koniec dnia wzięliśmy udział w grze Błędny Azymut, a także wspólnie tworzyliśmy flagę grupy.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Agnieszki M.
Kolejny dzień dobiegł końca. Rano braliśmy udział w grach i zabawach oraz opalaliśmy się na plaży. Po południu wzięliśmy udział w warsztatach wrażliwości estetycznej, podczas których każdy z nas mógł stworzyć swój własny ogród w słoiku. Dzień zakończyliśmy imprezą taneczną na Poziomie X.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Magdaleny M.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po pięknym jeziorze Łęsk. Następnie sami tworzyliśmy wieżę ze skrzynek, na którą następnie się wspinaliśmy. Po tym wyruszyliśmy na przygodę kajakami turystycznymi. Pływając na nich podziwialiśmy piękną przyrodę dookoła nas. Po obiedzie zagraliśmy w baloniadę, a następnie bawiliśmy się w konstruktorów i tworzyliśmy własne budowle. Na koniec dnia świetnie się bawiliśmy na imprezie na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki A.
Kolejny dzień na naszym obozie rozpoczęliśmy od wizyty w tajnej Strefie UFO, gdzie obejrzeliśmy film o kosmitach na Mazurach i przetestowaliśmy w laboratorium urządzenia przybyszów z planety Ukkla. Następnie mieliśmy okazję walczyć ze sobą w strojach sumo na specjalnej macie. Później w kinie sferycznym 3D obejrzeliśmy film edukacyjny o historii zdobywania przestworzy przez człowieka. Po obiedzie odwiedziliśmy plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Później ubrani w specjalną uprząż układaliśmy wieżę ze skrzynek. Wieczór umiliły nam gry karciane i planszowe.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Ka.
Nie możemy uwierzyć, że to już ósmy dzień. Po śniadaniu graliśmy w gorącego ziemniaka. Ta gra jest bardzo wciągająca, więc na pewno zagramy w nią jeszcze nie raz. Później razem z instruktorką poszliśmy do lasu, gdzie mieliśmy zajęcia survivalowe. Poznaliśmy podstawy survivalu i jego rodzaje oraz zbudowaliśmy schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Po powrocie z lasu, w kinie 3D obejrzeliśmy ciekawy film o historii awiacji. Po obiedzie pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk, a wieczorem bawiliśmy się na wystrzałowej imprezie na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Kę.
Nie mamy zamiaru zwalniać tempa! Dziś już ósmy dzień kolonii, wyciskamy z ostatnich dni jak najwięcej. Na początku wspinaliśmy się na ściankę. To była bardzo wyczekiwana przez nas atrakcja. Na kolejne zajęcia weszliśmy tanecznym krokiem. Mieliśmy okazję się trochę rozruszać przy piosenkach, które sami dobrze znamy. Następnie znów się wspinaliśmy, tym razem na wieżę, którą sami budowaliśmy ze skrzynek. To dla wielu było wielkie wyzwanie. Dziś nauczyliśmy się robić bransoletki. To będzie wspaniała pamiątka na lata. Pokonywaliśmy tor przeszkód na segwayu, a na koniec dnia mieliśmy super imprezę na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Urszuli K.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki pieszej lasem poza ośrodkiem. Następnie mieliśmy kącik czytelniczy oraz udaliśmy się sferycznego kina gwiezdnego, a tam obejrzeliśmy film edukacyjny o historii zdobywania przestworzy. Poszliśmy także na zajęcia z survivalu, na których poznaliśmy podstawy sztuki przetrwania oraz nauczyliśmy się budować schronienie przy użyciu pałatki. Na koniec tego pięknego dnia odbyła się wystrzałowa impreza na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Ten dzień obozu zaczęliśmy od wyjścia na spacer za ośrodek. Chodziliśmy po leśnych drogach, w tym Leśną Ścieżką Edukacyjną. Potem w kinie gwiezdnym odbył się seans filmowy 3D o historii lotnictwa. Następną naszą atrakcją był Błędny Azymut - gra terenowa, podczas której znajdowaliśmy zagadki za pomocą kompasu. Potem udaliśmy się na walki gladiatorów i wyposażeni w kaski i gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej macie. Ostatnim punktem naszego dzisiejszego programu była wystrzałowa impreza na Poziomie X, na której świetnie się bawiliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Niedzielę rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę oraz kilku rundek badmintona. Następnie udaliśmy się na plażę, aby zaznać ochłody w naszym jeziorze Łęsk. Uczestniczyliśmy też w zajęciach tanecznych, podczas którym nauczyliśmy się kilku tanecznych kroków oraz układów. Po obiedzie ubraliśmy się w specjalne kaski i pojedynkowaliśmy się gumowymi lancami w walkach gladiatorów. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczonymi kiełbaskami, poprzedzonym tańcami i śpiewami.

Summer Challenge, grupa Pani Ewy W.
Zaraz po śniadaniu poszliśmy na Akcję Integrację, podczas której m.in. przekazywaliśmy wiaderka z kulkami osobom stojącym za nami, to było bardzo zabawne. Potem wzięliśmy udział w zajęciach tanecznych i stworzyliśmy własne układy taneczne. Następnie zagraliśmy w grę Błędny Azymut, dzięki której nauczyliśmy się wyznaczać azymut przy pomocy kompasu. Na regatach płynęliśmy jednoosobowymi kajakami sit on top i stworzyliśmy z nich tratwę.

Super Obóz Militarny, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz obozowy dzień zaczęliśmy od wyjścia na poligon, na którym mieliśmy wojskowy tor przeszkód oraz dwie gry paintballowe, podczas których zdobywaliśmy flagę ze środka poligonu. Następnie udaliśmy się na plażę, by popływać. Po zjedzonym obiedzie poszliśmy szkolić się w taktyce i strategii. Dzień zakończyliśmy grą Nocny Desant. Zbieramy siły na następny dzień!

Super Obóz Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień pełen emocji! Od rana wyruszyliśmy na poligon, gdzie czekały na nas dwie ekscytujące gry paintballowe. Po nich zmierzyliśmy się z wojskowym torem przeszkód, który sprawdził naszą wytrzymałość i determinację. Następnie przeszliśmy szkolenie z przygotowania do desantu oraz technik maskowania się poprzez malowanie twarzy. Na zakończenie dnia czekała nas misja, czyli gra Nocny Desant – prawdziwa przygoda pod gwiazdami!

VIP, grupa Pani Darii C.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy marszem na poligon, na którym skorzystaliśmy z takich atrakcji, jak zorba, przejażdżka quadami oraz rangerem. Po obiedzie poznaliśmy tajemnice Strefy UFO, a następnie wyruszyliśmy smoczymi łodziami na jezioro Łęsk. Naszą ostatnią atrakcją w tym dniu była dyskoteka, na której wszyscy się dobrze bawiliśmy.

VIP, grupa Pani Aleksandry Ch.
Niedzielę rozpoczęliśmy od wyprawy na kulkowy poligon. Na miejscu czekały na nas takie atrakcje, jak off road pojazdem ranger, przejażdżka quadem po trudnym terenie oraz zorba. Następnie wyruszyliśmy na wyprawę kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę, na której świetnie się bawiliśmy.

VIP, grupa Pani Agnieszki M.
Niedzielę rozpoczęliśmy zajęciami na poligonie! Pędziliśmy na quadach, turlaliśmy się w zorbie i przemierzaliśmy drogi w rangerze. Potem wykazaliśmy się dużym sprytem i zwinnością na parku linowym. Niektórzy pobili nawet swoje zeszłoroczne rekordy. Potem zagraliśmy w mafię oraz powiększoną wersję kamień, papier, nożyce. Dzień zakończyliśmy na parkiecie Cool Clubu.

VIP, grupa Pani Kingi S.
Dzisiejszą niedzielę zaczęliśmy bardzo aktywnie. Udaliśmy się na kulkowy poligon, gdzie skorzystaliśmy z różnych atrakcji. Jechaliśmy quadem po trudnym terenie, również jechaliśmy off road pojazdem ranger, a także stoczyliśmy się specjalnym torem wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Po obiedzie wybraliśmy się na laserowy paintaball. Dostaliśmy świetlną broń oraz detektory trafień i rozpoczęliśmy laserową bitwę. Bawiliśmy się naprawdę świetnie! Następnie graliśmy w siatkówkę i piłkę nożną. Nasz dzień zakończył się tanecznie podczas dyskoteki.