RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus III (14.07-24.07.2024)

Dzień 3 - Przygód coraz więcej

Dodany: 2024.07.16

Adrenalina, grupa Pani Emilii K.
To był niesamowity dzień pełen wrażeń. Rozpoczęliśmy go od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Po tej przygodzie odpoczywaliśmy na plaży. Następnie odbyły się zajęcia w Kulkowej Akademii Wiedzy, gdzie dzięki encyklopedii Yazruma mogliśmy dowiedzieć się nowych rzeczy. Po obiedzie uczyliśmy się szyfrowania na zajęciach Enigma a później spróbowaliśmy swoich sił w turnieju strzeleckim z użyciem łuków. Wieczorem czekała nas niezapomniana impreza taneczna na Poziomie X!

Adrenalina, grupa Pani Julii R.
To nasz trzeci dzień na Kulce! Zaczęliśmy go od nauki strzelania na strzelnicy paintballowej, podzieliliśmy się na grupy i rywalizowaliśmy ze sobą. Następnie ćwicząc nadal swoją celność strzelaliśmy do tarcz z łuków - okazało się, że mamy w grupie świetnych łuczników. Korzystając z pięknej pogody i promieni słońca wybraliśmy się na plażę. Potem walczyliśmy w ogromnych strojach sumo i kaskach ochronnych na specjalnej macie. To był intensywny dzień!

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny S.
Kolejny dzień kulkowej przygody rozpoczęliśmy od rejsu kajakami jednoosobowymi po jeziorze Łęsk. Podziwialiśmy mazurskie krajobrazy i obserwowaliśmy różne gatunki przelatujących w pobliżu ptaków. Następnie udaliśmy się na trening celności w strzelaniu z łuków. Wszystkim nam bardzo podobały się zajęcia. Adrenaliny dostarczyła nam jazda na quadzie po specjalnym torze. Po obiedzie udaliśmy się na plażę korzystać z pięknej słonecznej pogody. Kąpaliśmy się w jeziorze i opaliliśmy się. Na koniec dnia stoczyliśmy walki niczym prawdziwi japońscy zawodnicy w specjalnych strojach sumo.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny S.
Tego dnia aktywności zaczęliśmy od strzelania z wiatrówek. Poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie i celowaliśmy skutecznie do tarcz. Następnie korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, na której zażywaliśmy kąpieli wodnej i słonecznej. Potem rywalizowaliśmy ze sobą na specjalnej macie w zabawnych strojach i kaskach podczas walk sumo oraz integrowaliśmy się podczas różnorodnych gier i zabaw. Nie możemy się doczekać kolejnego dnia pełnego wrażeń.

BFF Extra, grupa Pani Zuzanny J.
Dzień rozpoczęłyśmy od zajęć na ściance wspinaczkowej, na której miałyśmy możliwość pokonania czterech tras o różnych poziomach trudności. Następnymi zajęciami były Kosmiczne Puzzle, na których zapoznałyśmy się z zawartością dziewięciu tablic i wykonałyśmy związane z nimi zadania, co pozwoliło nam ułożyć kosmiczną układankę. Kolejną atrakcją było plażowanie i kąpiele w jeziorze. Po obiedzie poszłyśmy na seans filmowy do kina gwiezdnego. Wzięłyśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut. Dzień zakończyłyśmy wieczorem rozrywkowym, na którym czekało na nas piżama party.

BFF Extra, grupa Pani Patrycji W.
Trzeci kulkowy dzień rozpoczęłyśmy od gier planszowych. Po porannych rozgrywkach udałyśmy się do tajnej Strefy UFO. Dowiedziałyśmy się, jak pozaziemskie istoty znalazły się na naszej planecie i zwiedziłyśmy ich statek kosmiczny. Wyposażone w nową wiedzę o istotach pozaziemskich wybrałyśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i chłodnego jeziora. Kiedy skończyłyśmy plażowanie, poszłyśmy na obiad, po którym czekał na nas seans filmowy w kulkowym planetarium. Po obejrzeniu przygodowego filmu 3D o porach roku, udałyśmy się na tworzenie znaczków i quilling, podczas którego tworzyłyśmy przypinki na pamiątkę. Dzień zakończyłyśmy piżama party z popcornem i dobrym filmem.

BFF Extra, grupa Pani Roksany Z.
Dzień rozpoczęłyśmy od gier i zabaw integracyjnych, następnie tworzyłyśmy znaczki oraz wykonywałyśmy pracę plastyczną metodą quillingu. Kolejną aktywnością była Akcja Integracja, wzięłyśmy udział w takich zabawach, jak kamizelki kredowe, trójlina, chodzenie po skrzynkach, rurowce. Po obiedzie wybrałyśmy się na plażę, na której grałyśmy w gry, kąpałyśmy się oraz odpoczywałyśmy. Następną atrakcją były Kosmiczne Puzzle - zapoznałyśmy się z tablicami naukowymi wykonując związane z nimi zadania. Dzień zakończyłyśmy kinem plenerowym oraz piżama party, na której śpiewałyśmy wspólnie karaoke.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Nikoli K.
Ten dzień rozpoczęliśmy od przekroczenia bram tajnej bazy, czyli Strefy UFO. Weszliśmy do kokpitu spodka kosmicznego, zobaczyliśmy ciekawy film o losach kosmitów na Mazurach, a w laboratorium przetestowaliśmy urządzenia kosmitów. Po seansie i osiągnięciu trzeciego stopnia wtajemniczenia udaliśmy się na quady, co dało nam lekki zastrzyk adrenaliny na dalszą część dnia. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie poznaliśmy prawidłową postawę strzelecką oraz strzelaliśmy z markera paintballowego. Po różnych aktywnościach przyszedł czas na plażowanie i ochłodę w wodzie pod okiem ratownika. Nasz dzień pełen wrażeń zakończyły zajęcia z tworzenia własnych obozowych bransoletek oraz ognisko integracyjne.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Doroty O.
Dzień rozpoczęliśmy od jazdy na quadach. Każdy z nas miał szansę pokonać kulkowy tor. Następnie skorzystaliśmy z pięknej pogody i poszliśmy na plażę, aby trochę się schłodzić. Po plażowaniu udaliśmy się na zajęcia Ranny Lotnik, podczas których poznaliśmy podstawowe zasady pierwszej pomocy. Na koniec tych zajęć zbudowaliśmy nosze, na których przenieśliśmy naszego lotnika. Potem zostaliśmy konstruktorami i stworzyliśmy najróżniejsze budowle. Na koniec dnia uczestniczyliśmy w ognisku, na którym bawiliśmy się i piekliśmy kiełbaski.

Harry Potter, grupa Pani Zuzanny L.
Za nami kolejny dzień w Szkole Magii i Czarodziejstwa. Rano wzięliśmy udział w spotkaniu z książką. Następnie przeszliśmy magiczny test sprawności na nowoczesnym parku linowym. Oprócz tego kąpaliśmy się w jeziorze oraz budowaliśmy magiczne zamki z piasku. Po południu ruszyliśmy na grę fabularną, podczas której pokonaliśmy bazyliszka. Wieczorem byliśmy na Akcji Integracji. Każdego dnia Hogwart zaskakuje nas coraz bardziej!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Wiktorii D.
Ten dzień misji rozpoczęliśmy od wycieczki do Mikołajek, podczas której razem z oficerem tajności podążaliśmy ścieżkami kosmity Yaruma. Po powrocie do ośrodka czekał nas seans filmowy w kinie sferycznym z filmem 3D o historii awiacji. W dalszej części dnia ponownie spotkaliśmy oficera tajności, z którym zwiedziliśmy tajną Strefę UFO. Pełen wrażeń dzień zakończyliśmy jazdą na segwayu po specjalnie przygotowanym torze.

Kulka Max, grupa Pani Wiktorii G.
Dzisiaj mieliśmy na obozie dzień pełen wrażeń. Rano wzięliśmy udział w warsztatach plastycznych, na których robiliśmy własne przypinki. Następnie mieliśmy walkę gladiatorów na macie, z użyciem gumowych lanc, co było niesamowicie zabawne. Po południu jeździliśmy na segwayach, a potem wybraliśmy się na plażowanie i kąpanie się nad jeziorem, co pozwoliło nam się zrelaksować i ochłodzić. Wieczorem bawiliśmy się na wirtualnych dywanach, co było nowym i fascynującym doświadczeniem.

Kulka Max, grupa Pani Julii K.
Dzień na kolonii był pełen przygód. Po smacznym śniadaniu ruszyliśmy na grę terenową Błędny Azymut. Uzbrojeni w kompasy i podzieleni na zespoły, wyruszyliśmy w teren. Zadaniem było odnalezienie ukrytych punktów, a każdy z nich krył zagadkę do rozwiązania. Po powrocie czekała na nas kolejna atrakcja – wirtualne dywany. Zaraz potem przyszła kolej na wspinaczkę. Ścianka wspinaczkowa miała cztery poziomy trudności, więc każdy mógł spróbować swoich sił na odpowiednim dla siebie poziomie. Po obiedzie nadszedł czas na naukę jazdy na segwayach. Uczyliśmy się jeździć po specjalnie przygotowanym torze. Wieczorem, po kolacji, mieliśmy chwilę na relaks przy grach planszowych. Jednak to nie był koniec atrakcji – czekała na nas jeszcze impreza taneczna na Poziomie X.

Kulka Max, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano poznaliśmy alfabet Morse'a oraz szyfr czekoladka. Nadawaliśmy i odbieraliśmy wiadomości przy pomocy telefonów polowych. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową i mogliśmy spróbować wejść na cztery różne trasy. Następnie zmieniliśmy się w gladiatorów i wzięliśmy udział w turnieju walcząc lancami wykonanymi z gąbki. Po pysznym obiedzie poszliśmy na strzelnicę paintballową oraz nauczyliśmy się jeździć segwayem. Wieczorem dalej doskonaliliśmy nasze umiejętności strzeleckie, tym razem strzelając z wiatrówek.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów. Wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej macie, próbując stracić się wzajemnie z podestów. Uczyliśmy się także jeździć segwayem po specjalnie przygotowanym do tego torze przeszkód. Ponadto poszliśmy na plażę, gdzie skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze pod czujnym okiem instruktora. Po obiedzie robiliśmy przypinki, które będą świetną pamiątką po naszym pobycie na koloniach oraz wykonaliśmy prace plastyczną metodą quillingu. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której mogliśmy pokonać, aż cztery trasy o różnych poziomach trudności. Natomiast wieczorem odbyły się zajęcia na wirtualnych dywanach. Rozgrywaliśmy mecze, pojedynki i rozgrywki wygenerowane przez komputerowe urządzenia wyświetlające na podłodze interaktywne obrazy.

Kulka Max, grupa Pani Justyny W.
Kolejny dzień kolonii przyniósł nam wiele niesamowitych wrażeń i emocji. Naszymi pierwszymi zajęciami była nauka jazdy segwayem po specjalnie wyznaczonym torze. Następnie udaliśmy się na plażę, na której opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Osiągnęliśmy również najwyższy poziom wtajemniczenia podczas odwiedzin w Strefie UFO. Przeżywaliśmy też niepowtarzalne wrażenia podczas seansu w kinie sferycznym. Dzień zakończyliśmy pokonując cztery trasy o różnym poziomie trudności na kulkowej ściance wspinaczkowej.

Mazury Max, grupa Pani Weroniki N.
Dziś na Kulce przywitał nas słoneczny dzień! Odbyliśmy zajęcia paitballowe na strzelnicy i nauczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Był również czas na plażowanie i pływanie pod opieką ratowników. Po obiedzie nauczyliśmy się pod okiem instruktorów jeździć na nietypowym rowerze i chodzić na szczudłach, a następnie układaliśmy wieżę ze skrzynek. Dzień zakończyliśmy imprezą taneczną. To był dzień pełen wrażeń!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Agnieszki M.
Kolejny dzień pełen emocji za nami. Rano wyruszyliśmy kosmicznym autobusem na wycieczkę do Mikołajek śladami UFO. Po powrocie udaliśmy się do Strefy UFO, która znajduje się na terenie naszego ośrodka. Osiągnęliśmy tam trzeci poziom wtajemniczenia. Na koniec dnia wzięliśmy udział w ognisku z pieczeniem kiełbasek. Nie możemy doczekać się co przyniesie jutro.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Magdaleny M.
Ale to był wspaniały dzień! Z samego rana wyruszyliśmy na wycieczkę autokarową śladami UFO na Mazurach. Pojechaliśmy do Mikołajek, gdzie, zupełnie jak kosmita Yazrum przed laty, przeszliśmy się promenadą oraz zobaczyliśmy Fontannę Króla Sielaw. Po powrocie stoczyliśmy do walki galaktycznych gladiatorów. Próbowaliśmy strącać przeciwnika z podestu za pomocą miękkiej lancy. Na końcu dnia mieliśmy ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski. Nie możemy doczekać się co przyniesie nam jutro.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki A.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczął się nauką strzelania z łuku. Później mogliśmy odpocząć na plaży i wykąpać się w jeziorze pod okiem ratownika. Następnie przyszedł czas na poznanie podstaw survivalu, takich jak zasady budowania schronienia. Po południu braliśmy udział w grach i zabawach integracyjnych. W ten sposób dowiedzieliśmy się ciekawostek o sobie nawzajem. Na zakończenie dnia stoczyliśmy walki gladiatorów, podczas których każdy uczestnik starał się strącić swojego rywala z podestu za pomocą gumowych lancy.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Ka.
Cały czas dużo się u nas dzieje. Trzeci dzień kolonii zaczęliśmy od przejścia dwóch poziomów parku linowego. Później na zajęciach cyrkowych trenowaliśmy jazdę na dziwnym rowerze oraz chodzenie na szczudłach. Wypłynęliśmy również na spływ kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Potem spędziliśmy czas na plaży, żeby ochłodzić się w jeziorze. Następnie ponownie uczyliśmy się strzelać do tarcz, tym razem z wiatrówek. Wieczorem odbyliśmy emocjonujące ćwiczenia na kosmicznym żyroskopie - symulatorze wrażeń podczas startu rakiety kosmicznej.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Kę.
Trzeci dzień kolonii wypełniony aktywnościami! Zaczęliśmy w Strefie UFO. Rozwiązywaliśmy quizy grupowo i indywidualnie. Pogoda dziś nam dopisywała, więc obowiązkowo zameldowaliśmy się na plaży. Następnie wskoczyliśmy na jednoosobowe kajaki i wypłynęliśmy na jezioro Łęsk. Nareszcie mogliśmy poczuć się jak prawdziwi astronauci kręcąc się w żyroskopie. Na koniec dnia rozegraliśmy grę terenową Ranny Lotnik oraz przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy.

Summer Challenge, grupa Pani Urszuli K.
Kolejny piękny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od wyprawy rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na walki sumo, podczas których rywalizowaliśmy na specjalnej macie w zabawnych strojach. Aby wykorzystać dobrą pogodę, poszliśmy na plażę, gdzie odpoczywaliśmy oraz korzystaliśmy z kąpieli w jeziorze. Mieliśmy także zajęcia łucznicze, podczas których poznaliśmy budowę łuku, prawidłową postawę strzelecką oraz strzelaliśmy do tarczy. Potem odbył się konkurs plastyczny, naszym zadaniem było narysowanie plakatu o określonej tematyce. Na koniec dnia odbyło się ognisko, na którym mieliśmy zabawy integracyjne oraz piekliśmy kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Dzień trzeci obozu zaczęliśmy od walk sumo, w czasie których rywalizowaliśmy ze sobą na specjalnej macie w zabawnych strojach zawodników sumo. Następnie graliśmy w gry i zabawy, np. ludzie do ludzi, pif paf, głuchy telefon oraz łańcuch ze słów. Potem odbyło się plażowanie, na którym kąpaliśmy się w jeziorze oraz opalaliśmy się. Następnym punktem naszego programu był park linowy, na którym przypięci w uprząż pokonywaliśmy dwa tory trudności w powietrzu. Potem odbył się wielki konkurs rysowania, a tematem było nasze największe marzenie, więc wspólnie w grupach tworzyliśmy obrazy. Ostatnim punktem naszego dzisiejszego dnia było ognisko, na którym graliśmy w gry, śpiewaliśmy piosenki oraz smażyliśmy kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Wtorek rozpoczęliśmy od nauki robienia bransoletek ze sznurków. Następnie udaliśmy się do dużego namiotu, gdzie w specjalnych strojach sumo pojedynkowaliśmy się na macie. Po obiedzie zeszliśmy nad jezioro i wsiedliśmy do rowerków wodnych, w których popłynęliśmy w rekreacyjną podróż. Mieliśmy również okazję wejść na dwupoziomowy park linowy, który znajduje się na naszym ośrodku. Dzień zakończyliśmy imprezą taneczną na Poziomie X w naszej hali koncertowej, śpiewając i tańcząc do upadłego.

Summer Challenge, grupa Pani Ewy W.
Dziś po śniadaniu płynęliśmy na smoczych łodziach po jeziorze Łęsk. Następnie poszliśmy do Strefy UFO, w której przystąpiliśmy do Kulkowej Akademii Wiedzy, sprawdzając swoją wiedzę dotyczącą Ziemi i Wszechświata. Później uczestniczyliśmy w zajęciach cyrkowych, na których trenowaliśmy jazdę rowerem o nietypowym napędzie oraz chodzenie na szczudłach. Następnie udaliśmy się na eurobungee, by skakać na trampolinach.

Super Obóz Militarny, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz dzień zaczęliśmy od zajęć na żyroskopie, na którym mogliśmy poczuć się jak kosmonauci. Następnie udaliśmy schłodzić się na kulkowej plaży. Po południu strzelaliśmy z wiatrówek oraz mieliśmy musztrę, na której uczyliśmy się chodzić w szyku oraz zasadach zachowania w wojskowej kolumnie. Dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X, nie możemy doczekać się następnych atrakcji!

Super Obóz Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dziś na obozie mieliśmy pełno różnorodnych aktywności! Rano rozpoczęliśmy od gry Błędny Azymut, która dostarczyła nam wiele śmiechu i wyzwań. Potem przyszedł czas na strzelanie z łuków - każdy mógł poczuć się jak prawdziwy łucznik i sprawdzić swoją celność. Po południu czekało nas relaksujące plażowanie i pływanie w jeziorze. Słońce i woda były idealnym sposobem na ochłodzenie się i wspólne spędzenie czasu. Następnie odbyła się musztra, która pozwoliła nam poczuć się jak prawdziwi żołnierze i nauczyła nas dyscypliny oraz pracy zespołowej. Na zakończenie dnia bawiliśmy się na dyskotece, tańcom i zabawie nie było końca.

VIP, grupa Pani Darii C.
Dzień zaczęliśmy od gier i zabaw integracyjnych podczas Akcji Integracji. Słoneczną pogodę wykorzystaliśmy na plaży, kapiąc się na kąpielisku pod opieką ratowników oraz wypoczywając na plaży. Następnie poszliśmy na Archery Challenge, czyli starcie łuczników wyposażonych w strzały zakończone gąbką. Po południu wybraliśmy się na naukę jazdy na quadach po specjalnym torze. Na sam koniec dnia odwiedziliśmy tajną Strefę UFO.

VIP, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od Akcji Integracji, czyli od pakietu zabaw i gier integracyjnych. Następnie skorzystaliśmy w pełni z pogody i ruszyliśmy na plażowanie oraz kąpiel w jeziorze. Później przeszliśmy ćwiczenia astronauty na żyroskopie, dzięki któremu odczuliśmy wrażenia podobne do odczuwalnych podczas startu rakiety kosmicznej. Po obiedzie poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy i zbudowaliśmy własne nosze. Wieczorem poznaliśmy budowę quadu i nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą na torze.

VIP, grupa Pani Agnieszki M.
Pierwszym punktem naszego dnia była nowa gra. Następnie integrowaliśmy się podczas zajęć Akcja Integracja. Podłoga to lawa, przesypywanie kulek czy przeciąganie liny wymagało od nas współpracy i zaangażowania. Potem opalaliśmy się na plaży, a jeszcze później wyruszyliśmy w najdalszy zakątek jeziora kajakami. Zakończyliśmy trafianiem w same dziesiątki za pomocą strzał i łuków.

VIP, grupa Pani Kingi S.
Wtorek rozpoczęliśmy od Akcji Integracji. Podczas tych zajęć bawiliśmy się świetnie! Chodziliśmy po skrzyniach, wzięliśmy udział również w zabawie z rurowcami. Następnie udaliśmy się na plażowanie pod czujnym okiem ratownika wodnego. Dzisiaj byliśmy także na zajęciach Kosmiczne Puzzle. Rozwiązywaliśmy związane z nimi zadania i odpowiadaliśmy na pytania, by zdobyć kluczyki do szafek z elementami układanki. Po obiedzie doświadczyliśmy trochę adrenaliny. Nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą quadem na torze. Kolejnymi zajęciami była strzelnica paintballowa. Nasz dzień zakończyliśmy kreatywnie, ponieważ mieliśmy warsztaty plastyczne, podczas których tworzyliśmy znaczki i wykonywaliśmy pracę plastyczną metodą quillingu.

półkolonie, grupa Pani Zuzanny K.
Dzień zaczęliśmy od żyroskopu, na którym mieliśmy okazję poczuć się, jak astronauta podczas lotu w kosmos. Następnie poszliśmy na laserowy paintball - podzieliliśmy się na dwie drużyny i staraliśmy się wycelować w zawodników drużyny przeciwnej. Następnie w kinie gwiezdnym obejrzeliśmy film 3D o porach roku. Po obiedzie odbyły się zajęcia na ściance wspinaczkowej.

półkolonie, grupa Pani Natalii S.
Naszą dzisiejszą przygodę w Kulce rozpoczęliśmy od laserowego paintballu. Podzieleni na dwie grupy rywalizowaliśmy ze sobą świetnie się bawiąc. Przy pogodzie poszliśmy na turystyczne kajaki odpoczywając na jeziorze. Następnie bawiliśmy się na wirtualnych dywanach. W Strefie UFO osiągnęliśmy najwyższy stopień kosmicznego wtajemniczenia i przetestowaliśmy różne urządzenia nie z tej ziemi.

półkolonie, grupa Pana Artura T.
Na pierwszych zajęciach wchodziliśmy dzisiaj na wieżę ze skrzynek, którą jednocześnie sami budowaliśmy, pyszna zabawa! Potem popłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Przed obiadem skakaliśmy jeszcze na trampolinach eurobungee. A na zakończenie dzisiejszego pobytu na półkoloniach poznaliśmy budowę quadu i przejechaliśmy się nim wspólnie z instruktorem po specjalnym torze.