RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus I (22.06-02.07.2024)

Dzień 9 - Podejmujemy kolejne wezwania

Dodany: 2024.06.30

33 Przygody, grupa Pani Magdaleny M.
Dzień zaczęliśmy od tworzenia gigantycznych budowli z klocków Lego i bambonady. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Potem urządziliśmy sobie baloniadę - podzieleni na dwie drużyny przerzucaliśmy przez siatkę balony napełnione wodą. Udaliśmy się również na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze. Następnym punktem programu były walki gladiatorów, w czasie których wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej macie. Ostatnią naszą dzisiejszą atrakcją było strzelanie z wiatrówek.

Adrenalina, grupa Pana Dawida Dz.
Niedzielę rozpoczęliśmy od turnieju badmintona. Później udaliśmy się na gry zręcznościowe i logiczne oraz na planszówki. Po obiedzie bawiliśmy się na kosmicznym żyroskopie. Następnie udaliśmy się na plażę ochłodzić się w jeziorze. Na zakończenie dnia świetnie bawiliśmy się na dyskotece w sali koncertowej.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny S.
Dziewiątego dnia naszej kolonii graliśmy w piłkę nożną i siatkówkę oraz, korzystając z piękniej pogody, poszliśmy na plażę. Następnie spotkaliśmy się na walkach gladiatorów oraz przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy i uczyliśmy się ją wykorzystywać w praktyce. Wybraliśmy się także na zajęcia z taktyki i strategii, podczas których poznaliśmy m.in. zasady poruszania się w różnych szykach i formacjach. A na zakończenie dnia świetnie bawiliśmy się na imprezie na Poziomie X.

BFF Extra, grupa Pani Kamili Ch.
Nasze kolonie powoli dobiegają końca, ale nie zwalniamy tempa. Dzień rozpoczęłyśmy bardzo artystycznie od malowania w chmurach. Zamiast na klasycznym płótnie, tworzyłyśmy niezwykłe obrazy na rozciągniętej przezroczystej folii. Potem wybrałyśmy się na wyprawę dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Przed obiadem odbyła się specjalnie dla nas jedyna w swoim rodzaju impreza taneczna z proszkami holi. Popołudnie spędziłyśmy na plaży. Wieczorem ponownie podbijałyśmy parkiet podczas imprezy na Poziomie X.

BFF Extra, grupa Pani Aleksandry Ch.
Niedziela zaczęła się od tworzenia bransoletek przyjaźni. Następnie udałyśmy się na plażę aby odpoczywać oraz skorzystać z kąpieliska. Również dziś odbyła się jedyna w swoim rodzaju impreza taneczna na plaży z proszkami holi. Po obiedzie wszystkie wybrałyśmy się na spacer poza teren ośrodka. Następnie część z na wybrała się na zajęcia fakultetywne. Na koniec dnia odbyła się impreza na Poziomie X.

BFF Extra, grupa Pani Mileny K.
Dzień zaczęłyśmy od śniadanka, po którym poszłyśmy na poranny rozruch. Wykonywałyśmy ćwiczenia rozgrzewające, zagrałyśmy w piłkę siatkową. Następnie robiłyśmy własnoręcznie koszulki. Malowałyśmy różne wzory, podpisałyśmy się na nich, aby mieć super pamiątkę z wyjazdu. Byłyśmy też na imprezie na plaży, sypałyśmy proszki holi w powietrze. Imprezka była zakończona plażowaniem i kąpaniem się w jeziorze. Po kolacji poszłyśmy na imprezę taneczną na Poziomie X.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Dzisiaj rano bawiliśmy się w różne gry i mieliśmy zabawy aktywne. Poszliśmy też na edukacyjny spacer. Tego dnia czekała nas ostateczna Bitwa o Hogwart! Musieliśmy walczyć z samym Lordem Voldemortem i wykonać wiele kreatywnych zadań. Udało nam się nawet drugi raz dostać na park linowy, który uwielbiamy. Na koniec dnia zrobiliśmy sobie kolejny wieczór filmowy z naszą ulubioną serią Harry’ego Pottera.

Harry Potter, grupa Pani Marii K.
Dziś zaczęłyśmy od plażowania, bardzo chętnie kąpiemy się w jeziorze Łęsk. Potem malowałyśmy na kamieniach postacie z Harry’ego Pottera i wyszło nam to świetnie. Po obiedzie brałyśmy udział w grze terenowej Bitwa o Hogwart. Miałyśmy mnóstwo ciekawych zadań – rysowałyśmy wszystkie znaki domów Hogwartu, zmierzyłyśmy się z przeciwnikiem oraz wymyślałyśmy układ taneczny. Poradziłyśmy sobie z tym znakomicie. I nareszcie dance! dance! dance! Pani instruktor nauczyła nas kilku tańców, takich jak macarena i skrzypek. Ćwiczyłyśmy też zumbę.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Dzisiaj na kolonii znów bawiliśmy się świetnie. Rano zdobywaliśmy punkty do naszych domów Hogwartu w czasie gier planszowych. Następnie wybraliśmy się na plażę, chłodząc się w wodzie, dzisiaj było bardzo ciepło. Tworzyliśmy również własne, unikatowe bransoletki. Po obiedzie odbyła się Bitwa o Hogwart, na której broniliśmy zamku. Potem mieliśmy spotkanie z książką, kontynuowaliśmy czytanie drugiej części przygód Harry’ego Pottera. Po kolacji bawiliśmy się na mega grach.

Kulka Max, grupa Pana Sebastiana G.
Dziś wybraliśmy się na segwaye, czyli dwukołowe pojazdy terenowe, którymi kieruje się przez balansowanie ciałem. Następnie skorzystaliśmy z pogody i poszliśmy na plażę, aby poleżeć na słońcu. Później część grupy udała się na zajęcia fakultatywnego Pakietu Super Aktywnego, a część miała zajęcia z grupą militarną, podczas których uczyliśmy się podstaw musztry. W celu relaksu znów zdecydowaliśmy się na plażę, jako sposób na ochłodę w ten gorący dzień. Po obiedzie graliśmy w mega twister oraz inne planszówki. Dzień zakończyliśmy świetną imprezą taneczną na Poziomie X.

Kulka Max, grupa Pani Malwiny J.
Minął nasz jeden z ostatnich dni na kolonii. Po śniadaniu rozegraliśmy turniej Archery Challenge. Następnie udaliśmy się na plażowanie i kąpiele wodne. Gdy wróciliśmy, zrobiliśmy pamiątkowe grupowe zdjęcie, a potem skakaliśmy na trampolinie oraz eurobungee. Po obiedzie odbył się turniej siatkówki, a następnie graliśmy w grę francuską. Przed kolacją zdążyliśmy jeszcze podjąć wyzwanie selfie challenge, dzięki czemu mamy super pamiątkę z kolonii! Wieczorem świetnie się bawiliśmy na imprezie na Poziomie X.

Kulka Max, grupa Pani Karoliny J.
Po śniadaniu korzystaliśmy z pięknej pogody, opalaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze. Następnie niektórzy z naszej grupy poszli wykorzystać swoje pakiety fakultatywne. Graliśmy w różne gry integracyjne, np. meduza, pif-paf czy mafia. Po obiedzie skakaliśmy na trampolinach. Na zajęciach przed kolacją integrowaliśmy się z innymi grupami bawiąc się i rozmawiając. Na koniec dnia czekała nas impreza taneczna. Wybawiliśmy się na niej jak nigdy! Szybko poszliśmy spać, aby jutro móc skorzystać w pełni z ostatniego dnia naszych atrakcji.

Kulka Max, grupa Pani Urszuli W.
Dzień rozpoczęliśmy od rywalizacji w zabawnych strojach podczas walk sumo. W południe, aby odpocząć od upału, graliśmy w gry integracyjne. Po obiedzie próbowaliśmy strącać się nawzajem z podestów w trakcie walk gladiatorów. Jeszcze przed kolacją byliśmy na plaży, pływaliśmy w wodzie i wszyscy świetnie się bawiliśmy. Po kolacji uczestniczyliśmy w imprezie tanecznej na Poziomie X. Wspaniała zabawa przy muzyce trwała aż do ciszy nocnej.

Kulka Max, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wypełniania ankiet, grania w piłkę nożną, koszykówkę i siatkówkę. Następnie wybraliśmy się na plażę. Wzięliśmy dziś też udział w grze terenowej Ranny Lotnik, podczas której poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy. Po południu rozegraliśmy grę paintballową. Wieczór upłynął nam na wspólnej zabawie w hali koncertowej podczas imprezy na Poziomie X.

Mazury Max, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz dzień zaczęliśmy od walk sumo na arenie, a następnie mieliśmy kurs pierwszej pomocy, na którym nauczyliśmy się robić prowizoryczne noszą oraz stabilizować kończyny. Po zjedzonym obiedzie poszliśmy schłodzić się na plaży. Naszym kolejnym punktem zajęć była wieża z skrzynek. Dzień zakończyliśmy tanecznie w czasie imprezy na Poziomie X.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od grania w kim jestem, kalambury oraz śpiewające fortepiany. Te gry spowodowały, że nasza grupa pogłębiła integrację. Następnie, korzystając z pięknej pogody, udaliśmy się na plażę, gdzie opalaliśmy się oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Graliśmy także w mega gry,  jengę, bierki oraz twistera. Potem weszliśmy do Strefy UFO, a tam odbyliśmy warsztaty wrażliwości estetycznej oraz warsztaty kulinarne, podczas których stworzyliśmy pożywienie dla kosmity Yazruma. Na koniec dnia rozegraliśmy grę Szpieg z Plutona. To był bardzo udany dzień.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od zabawy w śpiewające fortepiany oraz gorącego ziemniaka. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby korzystać z kąpieliska oraz odpoczywać na piasku. Wykonaliśmy dziś gazetkę informacyjną dla kosmity Yazruma, aby po przebudzeniu wiedział, jak wygląda życie na Ziemi. Wzięliśmy udział w warsztatach wrażliwości estetycznej, podczas których wykonaliśmy las w słoiku oraz posiłek dla Yazruma. Następnie bawiliśmy się w konstruktorów za pomocą klocków. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami i grami. Był to bardzo wesoły i miły dzień.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od gier i zabaw, takich jak berek łańcuchowy, berek na kolory i mafia. Następnie plażowaliśmy i graliśmy w foto Kulkę. Bawiliśmy się również na wirtualnych dywanach i skakaliśmy na eurobungee. Wieczorem zorganizowaliśmy sobie spotkanie, podczas którego świętowaliśmy urodziny Lei i rozmawiając podsumowywaliśmy wspólnie spędzony czas.

Power Jump, grupa Pani Poli Ś.
Dzisiaj z rana poszłyśmy na park linowy i skorzystałyśmy z obu tras. Później grałyśmy w baloniadę i inne zabawy z balonami. Po południu byłyśmy na plaży i korzystałyśmy uroków naszego jeziora. Stworzyłyśmy własne pamiątkowe znaczki z naszymi rysunkami a na koniec dnia miałyśmy Kulkową Olimpiadę Sportową.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii J.
Niedzielę rozpoczęliśmy odwiedzeniem kina sferycznego 3D, gdzie obejrzeliśmy niesamowity film o historii awiacji. Następnie poszliśmy na plażę i korzystaliśmy z super pogody pływając i opalając się. Po obiedzie udaliśmy się na mega gry, podczas których graliśmy w znane gry w powiększonej wersji. Później spróbowaliśmy swoich umiejętności tanecznych. Dzień zakończyliśmy wyjściem na plażę i oglądaniem zachodu słońca.

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii M.
Dzień rozpoczęliśmy spacerem, szliśmy leśną ścieżką edukacyjną podziwiając naturę. Następnie graliśmy w różne gry planszowe na placu. Później przygotowaliśmy się do kibicowania naszej drużynie w kulkowym Euro. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, korzystaliśmy z pięknej, słonecznej pogody. Kąpaliśmy się w jeziorze oraz opalaliśmy na brzegu. Następnie wzięliśmy udział w walkach sumo, stoczyliśmy turniej o tytuł najlepszego zawodnika. Na zakończenie dnia odbyła się impreza na Poziomie X. Bawiliśmy się świetnie!

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki S.
Rano wyszliśmy na spacer, aby zebrać polne kwiaty - tworzyliśmy wspólnie piękne bukiety. Wybraliśmy się również do gwiezdnego kina 3D, w którym czekał na nas niesamowity film. Upalny dzień spędzaliśmy na plaży, kąpiąc się i grając w gry. Pod koniec dnia mogliśmy sprawdzić swoją wiedzę na zajęciach Kulkowa Akademia Wiedzy, które odbyły się w Strefie UFO.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny S.
Dziewiąty dzień kolonii rozpoczęłyśmy od zajęć plastycznych, na których tworzyłyśmy własne naklejki. Następnie udałyśmy się na spacer, na którym wspólnie zebrałyśmy piękny bukiet. Później obejrzałyśmy seans w kosmicznym kinie 3D. Po obiedzie samodzielnie stworzyłyśmy bransoletki. Wieczór spędziłyśmy na grach terenowych Błędny Azymut i Ranny Lotnik.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od seansu filmowego w kinie sferycznym 3D, gdzie obejrzeliśmy interesujący film edukacyjny. Po seansie udaliśmy się na spacer do lasu. Rozegraliśmy również emocjonujący mecz baloniady, podzieleni na pary rzucaliśmy w siebie balonami pełnymi orzeźwiającej wody. Kontynuując wodne przygody zagraliśmy w grę pif-paf udoskonaloną pistoletami na wodę. Udaliśmy się również na plażę, aby zasiąść do smoczej łodzi i udać się w cudowny rejs pełen szantowych piosenek. Wieczór spędziliśmy na niesamowitej imprezie na Poziomie X tańcząc i śpiewając ulubione utwory.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
Niedzielny poranek rozpoczęliśmy od Operacji Desantowej Przyczółek. Wyruszyliśmy na misję na jeziorze. Pływając na kajakach szukaliśmy zagadek i wskazówek, które były ukryte na drugim brzegu jeziora. Następnie rozpoczęła się gra terenowa na ośrodku. Udało nam się rozwiązać wszystkie zadania i dzięki naszej współpracy odnaleźliśmy skrzynię z certyfikatami i pamiątkowymi identyfikatorami. Następnie relaksowaliśmy się na naszym podobozie. Po smacznym obiedzie wybraliśmy się nad jezioro. Opalaliśmy się, graliśmy w uno, a chętne osoby skorzystały z kąpieli. Później zajęliśmy się tworzeniem naszej obozowej flagi. Wieczorem odbyła się impreza na Poziomie X. Tańczyliśmy, śpiewaliśmy i spędzaliśmy czas wspólnie przy świetnej muzyce.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś rozpoczęliśmy od zajęć na kosmicznym żyroskopie. Następnie na podobozie zagraliśmy w grę Awantura o Wiedzę, chwaląc się swoją wiedzą . Następnie graliśmy w gry planszowe. Po obiedzie zaczęła się Operacja Desantowa Przyczółek, która trwał aż do kolacji. Zaczęliśmy od zbierania elementów gry na wodzie, a następnie na lądzie. Na zakończenie otrzymaliśmy pamiątkowe identyfikatory. Na koniec dnia odbyła się impreza taneczna na Poziomie X.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Julii G.
Niedzielę rozpoczęliśmy od Operacji Desantowej Przyczółek. Wspólnie z drugą grupą pływaliśmy po jeziorze i odnajdowaliśmy zagadki, które były nam potrzebne do ukończenia naszej misji. Odnaleźliśmy skrzynię, w której były nasze certyfikaty i identyfikatory. Po obiedzie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Każdy z nas mógł spróbować swoich sił na jednej z czterech ścianek. Później zajęliśmy się tworzeniem naszej flagi. Po smacznej kolacji odbyła się impreza na Poziomie X.

VIP, grupa Pani Zuzanny F.
Słoneczną niedzielę zaczęliśmy od wiatrówek na strzelnicy. Następnie część z nas poszła na zajęcia fakultatywne, na których mieliśmy okazję wykazać się w paintballu laserowym oraz sprawdzić swoją celność. Natomiast reszta grupy spędziła czas na plaży i kąpielisku. Po obiedzie zrobiliśmy sobie grupowe zdjęcie i wzięliśmy udział w zajęciach tanecznych, które były prawdziwą rozgrzewką przed imprezą, która odbyła się wieczorem.

VIP, grupa Pani Weroniki Sz.
Dzień rozpoczęliśmy od budowania wież ze skrzynek i wspinania się na nie. Następnie pograliśmy w prawda czy wyzwanie, a po grze poszliśmy na leśny spacer. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży bawiąc się w wodzie. W południe stoczyliśmy bitwę na łuki. Dzień zakończyliśmy imprezą taneczną wszystkich.