RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2024

Turnus I (22.06-02.07.2024)

starszy

Dzień 1 - Przywitanie z Kulką

Dodany: 2024.06.22

33 Przygody, grupa Pani Magdaleny M.
Turnus w Kulce zaczął się od zakwaterowania w pawilonie oraz wspólnego zwiedzenia całego ośrodka. Następnie udaliśmy się na wspólne odczytanie i zapoznanie się z regulaminem kolonii. Uczestniczyliśmy również wspólnie w grach i zabawach, podczas których uczyliśmy się swoich imion oraz dowiadywaliśmy się o naszych pasjach i zainteresowaniach. Graliśmy w siatkówkę. Odbył się dziś apel, na którym poznaliśmy wszystkich uczestników obozu, ich wychowawców oraz kadrę na czele z kierownikiem. Ostatnią atrakcją naszego dnia było jeżdżenie na quadach, gdzie świetnie się bawiliśmy.

Adrenalina, grupa Pana Dawida Dz.
Po przyjedzie do ośrodka zakwaterowaliśmy się w pokojach, rozpakowaliśmy bagaże i zawarliśmy pierwsze kolonijne znajomości. Poznaliśmy infrastrukturę ośrodka oraz obowiązujące regulaminy. Spędziliśmy wspólnie czas podczas zabaw integracyjnych. Następnie super bawiliśmy się strzelając do celu z markerów paintballowych do tarcz.

Adrenalina, grupa Pani Pauliny S.
Za nami pierwszy dzień przygód na Ośrodku Kulka. Po przyjeździe zakwaterowaliśmy się w swoich pokojach oraz zjedliśmy pyszny obiad. Następnie zostaliśmy oprowadzeni po ośrodku oraz zapoznaliśmy się z regulaminem kolonii. Udaliśmy się także na zajęcia integracyjne, gdzie poznaliśmy swoje imiona i wszyscy razem świetnie się bawiliśmy, grając w różne gry. Po kolacji wzięliśmy natomiast udział w apelu, na którym oficjalnie rozpoczęliśmy naszą kolonię Adrenalina. Nauczyliśmy się również wyznaczać azymut przy pomocy kompasu, grając w grę Błędny Azymut.

BFF Extra, grupa Pani Kamili Ch.
Pierwszy dzień pełnych przyjaźni przygód w Kulce za nami. Rozpoczęłyśmy go od zakwaterowania w pokojach i wypakowania walizek. Po obiedzie zwiedziłyśmy ośrodek. Poznałyśmy też regulaminy i zasady obowiązujące na kolonii. Gry i zabawy integracyjne pozwoliły nam lepiej poznać nowe koleżanki i, kto wie, może zrodzą się z tego piękne przyjaźnie. Po kolacji odbył się apel oficjalnie rozpoczynający kolonie, a wieczorem, przy ognisku, śpiewałyśmy piosenki i piekłyśmy kiełbaski.

BFF Extra, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dziś rozpoczęła się nasza przygoda na Ośrodku Kulka. Poczekałyśmy, aż wszyscy przyjadą, zjadłyśmy obiad i rozpoczęło się zapoznanie z grupą oraz z ośrodkiem. Następnie udałyśmy się do kina na seans Magiczny Glob, a potem udałyśmy się na apel rozpoczynający kolonie. Na koniec dnia spędzałyśmy wspólne chwile na ognisku z kiełbaskami i grami integracyjnymi.

BFF Extra, grupa Pani Mileny K.
Dzień zaczęliśmy od zakwaterowania w ośrodku. Poznałyśmy nasze koleżanki z pokoju. Po obiedzie zwiedziłyśmy ośrodek. Następnie miałyśmy zajęcia integracyjne, poznałyśmy całą grupę. Zagrałyśmy w bingo, aby poznać nasze zainteresowania. Po kolacji na apelu poznałyśmy całą kadrę obozu, a następnie piekłyśmy kiełbaski na ognisku.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry D.
Dzisiaj przyjechaliśmy do Ośrodka Kulka. Byliśmy bardzo podekscytowani zapoznawaniem się z nowymi kolegami. Po rozpakowaniu się poszliśmy zjeść pyszny obiadek. Następnie zwiedziliśmy cały ośrodek, zrobiliśmy kilka ładnych fotografii i poznaliśmy się wzajemnie, przedstawiając się i mówiąc o swoich zainteresowaniach. Po kolacji odbył się apel zapoznawczy z całą kadrą Kulki. Nareszcie na koniec dnia zostaliśmy przydzieleni do naszych domów Hogwartu. Odbyła się piękna ceremonia z Tiarą Przydziału w roli głównej. Zadowoleni wróciliśmy do pokoi wypocząć, aby nabrać siły na kolejny magiczny dzień.

Harry Potter, grupa Pani Marii K.
Dziś zawitaliśmy w progach kulkowych atrakcji. Zobaczyliśmy po raz pierwszy nasze pokoje, w których będziemy mieszkać przez następne półtora tygodnia. Rozpakowaliśmy się i pościeliliśmy łóżka. Poznaliśmy też regulamin ośrodka. Po kolacji Tiara Przydziału przydzieliła nas do odpowiednich domów Hogwartu. Byliśmy podekscytowani, że mogliśmy zacząć w ten sposób obóz Harry’ego Pottera.

Harry Potter, grupa Pani Arweny S.
Dzisiaj nasz pierwszy dzień kolonii! Po zakwaterowaniu i poznaniu swoich nowych kolegów i koleżanek przespacerowaliśmy się po ośrodku, poznając jego uroki. Zintegrowaliśmy się grupą, grając w potterowe uno, nawiązując do zasad naszego turnusu. Wieczorem odbyła się Tiara Przydziału, która zdecydowała, do którego domu Hogwartu należymy. Nie możemy doczekać się jutra!

Kulka Max, grupa Pana Sebastiana G.
Po przyjedzie do ośrodka rozpoczął się początek przygody, rozpakowaliśmy bagaże i zawarliśmy pierwsze kolonijne znajomości. Poznaliśmy atrakcje ośrodka oraz obowiązujące regulaminy. Spędziliśmy wspólnie czas podczas zabaw integracyjnych. Następnie rozwijaliśmy umiejętności balansu wspinając się na wieżę ze skrzynek.

Kulka Max, grupa Pani Malwiny J.
Dziś rozpoczęliśmy pierwszy dzień kolonii. Po zakwaterowaniu się w swoich pokojach udaliśmy się na pierwszy pyszny obiad. Zapoznaliśmy się również z regulaminami i terenem Ośrodka Kulka, aż w końcu przyszedł czas na pierwsze zajęcia, czyli quady, na które czekaliśmy z zainteresowaniem. Po kolacji przyszedł czas na różne gry i zabawy, dzięki którym lepiej się wszyscy poznaliśmy. Czeka nas tutaj dziesięć dni zabawy na maksa!

Kulka Max, grupa Pani Karoliny J.
Dziś, gdy wszyscy się zakwaterowaliśmy, poszliśmy na pyszny obiad. Gdy zapoznaliśmy się z Ośrodkiem Kulka oraz regulaminami, zagraliśmy w gry związane z imionami, abyśmy mogli lepiej się poznać. Przed kolacją nauczyliśmy się strzelać z łuku, najlepszymi strzelcami okazali się Mateusz i Lena - uzyskali aż 14 punktów. Po kolacji przyszedł czas na dalsze zabawy, graliśmy m.in. w mafię.

Kulka Max, grupa Pani Urszuli W.
Dziś rozpoczęła się nasza przygoda na koloniach w Kulce. Po zakwaterowaniu w pokojach zjedliśmy pyszny obiad. Po obiedzie poznaliśmy ośrodek i zwiedzaliśmy jego zakamarki. Zapoznaliśmy również reguły i zasady obowiązujące w ośrodku oraz na zajęciach. Następnie świetnie bawiliśmy się grając w mafię. O godzinie 19.30 zjedliśmy kolację i wypiliśmy ciepłą herbatkę. Po kolacji graliśmy w różnego rodzaju gry integracyjne, które pozwoliły nam się lepiej poznać. Humory nam dopisują i nie możemy doczekać się jutrzejszego dnia oraz zajęć, które na nas czekają.

Kulka Max, grupa Pani Anny Z.
Po przyjedzie do ośrodka zakwaterowaliśmy się w pokojach, rozpakowaliśmy bagaże i zawarliśmy pierwsze kolonijne znajomości. Poznaliśmy infrastrukturę ośrodka oraz obowiązujące regulaminy. Spędziliśmy czas na świeżym powietrzu podczas zabaw integracyjnych. Graliśmy również w siatkówkę oraz w badmintona. Wieczorem zostaliśmy oficjalnie powitani przez kadrę obozu. Po apelu rozpoczynającym kolonię czas spędziliśmy na dalszej integracji.

Mazury Max, grupa Pana Mikołaja M.
Pierwszy dzień w Kulce za nami. Po przyjeździe zakwaterowaliśmy się w naszych namiotach i rozpakowaliśmy walizki, a następnie poszliśmy na obiad. Popołudnie przeznaczyliśmy na integrację, zwiedzanie oraz zabawy. Po kolacji uczestniczyliśmy w pierwszym apelu, na którym poznaliśmy kierownictwo, instruktorów i wychowawców. Nie możemy się doczekać jutrzejszego dnia!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Urszuli K.
Przygodę w Ośrodku Kulka rozpoczęliśmy od zakwaterowania w pawilonie. Następnie wybraliśmy się, aby zwiedzić cały ośrodek, a także zapoznaliśmy się z zasadami obowiązującymi w nim. Potem zagraliśmy w grę integracyjną, która pomogła nam zapamiętać swoje imiona. Naszą kolejną atrakcją był żyroskop, na którym przeszliśmy ćwiczenia astronauty. Wieczorem wzięliśmy udział w apelu rozpoczynającym kolonie, a na koniec dnia mieliśmy pierwsze spotkanie z oficerem tajności. Dzisiejszy dzień był dla nas niesamowitym przeżyciem.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Zofii M.
Pobyt w Ośrodku Kulka rozpoczęliśmy od zakwaterowania w pawilonie, zapoznania z regulaminem i zasadami obowiązującymi podczas kolonii. Zapoznaliśmy się również z infrastrukturą ośrodka. Podczas wspólnych gier i zabaw integracyjnych poznaliśmy swoje imiona, zainteresowania i pasje. Wieczorem wzięliśmy udział w apelu rozpoczynającym kolonię, podczas którego poznaliśmy wszystkich wychowawców, instruktorów i kadrę zarządzająca. Spotkaliśmy się również z oficerem tajności, który wprowadził nas w klimat obozu. Był to dzień pełen pozytywnych emocji.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Pierwszy dzień był pełen emocji. Poznaliśmy nowych kolegów i koleżanki. Rozpakowaliśmy walizki i zwiedziliśmy ośrodek. Przyszedł czas na poznanie się i świetne zabawy integracyjne. Na koniec dnia oglądaliśmy interesujący seans w kinie sferycznym 3D. To był świetny dzień i nie możemy się doczekać kolejnych.

Power Jump, grupa Pani Poli Ś.
Większość dnia minęła nam na przyjazdach, zakwaterowaniu i zadomawianiu się w pokojach. Zwiedziłyśmy teren, dzięki czemu wiemy, gdzie znajdują się wszystkie atrakcje. Zapoznałyśmy się z zasadami panującymi w naszym ośrodku, a następnie pograłyśmy w gry integracyjne. Wieczorem obejrzałyśmy seans w kinie sferycznym. Z niecierpliwością czekamy na kolejne kulkowe wyzwania.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii J.
Pierwszy dzień turnusu rozpoczęliśmy od przyjazdu i zakwaterowania. Po rozpakowaniu rzeczy, zapoznaliśmy całą grupę i udaliśmy się na nasze pierwsze, wspólne zajęcia. Nauczyliśmy się na nich budowy kompasu oraz orientacji w terenie. Po kolacji odbył się apel rozpoczynający turnus, na którym poznaliśmy całą kadrę oraz innych uczestników. Nie możemy się doczekać, co przyniesie kolejny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii M.
Dziś pierwszy dzień naszej kolonii. Po przyjeździe do ośrodka zapoznaliśmy się ze sobą wzajemnie, a następnie udaliśmy się na pyszny obiad, po którym odczytaliśmy regulamin kolonii. Zostaliśmy oprowadzeni po ośrodku i od razu się zaaklimatyzowaliśmy. Wykonaliśmy pierwsze wspólne zdjęcia i graliśmy w różne gry integracyjne, takie jak rundka, iskierka, siatkówka czy piłka nożna. Po kolacji uczestniczyliśmy w apelu powitalnym. Wieczorem udaliśmy się na park linowy, aby przejść dwa poziomy trudności, większości z nas się to udało! Po całym dniu przyszedł czas na prysznic i układanie się do snu. Pierwszy dzień kolonii był bardzo udany.

Summer Challenge, grupa Pani Dominiki S.
Dziś przyjechaliśmy do Ośrodka Kulka. Wszyscy byliśmy bardzo podekscytowani nowo rozpoczętą przygodą. Rozpakowaliśmy walizki i zintegrowaliśmy się ze współlokatorami pokojów. Nie zabrakło również zajęć zapoznawczych dla całej naszej grupy, podczas których poznawaliśmy swoje imiona i zainteresowania. Razem z wszystkimi uczestnikami kolonii braliśmy udział w apelu rozpoczynającym nasz turnus. Po tak intensywnym dniu, poszliśmy odpocząć szykując się na jutrzejsze nadchodzące wyzwania.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny S.
Dziś dotarłyśmy do Ośrodka Kulka. Pierwsze godziny upłynęły nam na rozpakowywaniu walizek i sprawach organizacyjnych. Po pysznym obiedzie zebrałyśmy się, by obejrzeć ośrodek, omówić regulamin kolonii oraz poznać się nawzajem. Wieczorem odbył się apel otwierający nasz turnus.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień minął nam na przybyciu i zakwaterowaniu. Poznaliśmy ośrodek oraz zapoznaliśmy się z obowiązującymi regulaminami. Następnie zagraliśmy w integracyjne gry, w czasie których mogliśmy poznać nasze imiona. Rozegraliśmy również emocjonujące pojedynki sumo, podczas których, w specjalnych strojach, pojedynkowaliśmy się na macie. Po kolacji odbył się apel, rozpoczynający pierwszy turnus w Kulce. Z niecierpliwością oczekujemy kolejnych dni pełnych wrażeń!

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny C.
To był dzień pełen wrażeń. Zakwaterowaliśmy się w namiotach i wysłuchaliśmy regulaminu kolonisty. Następnie przespacerowaliśmy się wspólnie z wychowawcą po całym ośrodku, by poznać jego infrastrukturę. Na obozie zapoznaliśmy się i każdy z nas mógł opowiedzieć coś o sobie. Po kolacji odbył się apel rozpoczynający nasz turnus. Poznaliśmy wszystkich instruktorów, wychowawców i kierownictwo. Następnie odbyło się ognisko militarne. Zostały wręczone nam mundury oraz odmówiliśmy przysięgę prawdziwego militarnego obozowicza. Czujemy się wspaniale i nie możemy się doczekać nadchodzących dni.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś nasz pierwszy dzień kolonii. Czekając na przyjazd wszystkich, poznawaliśmy się nawzajem. Zapoznaliśmy się również z regulaminem i terenem naszego ośrodka. Nasze pierwsze zajęcia to były wiatrówki, które były sprawdzianem naszej celności. Jednym poszło dobrze, innym jeszcze lepiej, bawiliśmy się świetnie. Po kolacji odbył się apel, na którym poznaliśmy innych wychowawców, instruktorów oraz wszystkich pracowników. Po apelu odbyło się ognisko rozpoczynające nasz obóz, na którym otrzymaliśmy nasze wyczekane mundury. Ten dzień rozpoczął naszą nową przygodę i z niecierpliwością czekamy na więcej.

Super Obóz Militarny Plus, grupa Pani Julii G.
Dziś przybyliśmy do Ośrodka Kulka, zjedliśmy obiad i zakwaterowaliśmy się w naszych namiotach. Dzień spędziliśmy na integracji z naszą grupą poprzez gry i zabawy. Przed kolacją wybraliśmy się na seans filmowy 3D w kinie sferycznym. Na koniec dnia wybraliśmy się na ognisko, gdzie złożyliśmy przysięgę oraz zostały nam wręczone mundury, które zostaną z nami już na zawsze. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia.

VIP, grupa Pani Zuzanny F.
Dziś rano rozpoczęliśmy zakwaterowanie na naszym obozie. Rozpakowaliśmy się w naszych pokojach i zapoznaliśmy z naszymi współlokatorami. Następnie zobaczyliśmy nasz cudowny ośrodek, a wychowawca poinformował nas, jakie zajęcia na nas czekają. Po kolacji udaliśmy się na apel, a następnie mieliśmy zajęcia ze skrzynek. Już wiemy, że będzie to cudowna kolonia.

VIP, grupa Pani Weroniki Sz.
Po przyjeździe do ośrodka zakwaterowaliśmy się w pokojach, rozpakowaliśmy bagaże i zawarliśmy pierwsze kolonijne znajomości. Poznaliśmy infrastrukturę ośrodka. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na walki gladiatorów, gdzie mogliśmy rywalizować ze sobą, przy tym dobrze się bawiąc. Następnie udaliśmy się na ognisko nad jeziorem, gdzie poznaliśmy swoje imiona, starając się zapamiętać wszystkie osoby. Po krótkiej grze zostaliśmy przywitani przez kadrę obozu i tak zakończył się nasz dzień.