RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus VI (18.08-28.08.2023)

starszy

Dzień 1 - Zaczęliśmy naszą kulkową przygodę

Dodany: 2023.08.18

Za nami pierwszy dzień naszego turnusu. Przyjechaliśmy z całej Polski na piękne Mazury, aby spędzić tu nasze wakacje. Dzień spędziliśmy na poznawaniu się w naszych grupach, poznawaniu regulaminów i terenu Ośrodka Kulka. Odbyły się nasze pierwsze zajęcia. Nie możemy doczekać się kolejnych.

33 Przygody, grupa Pani Justyny W.
Pierwszy dzień naszego turnusu za nami. Zakwaterowaliśmy się w pokojach i poznaliśmy się. Zwiedziliśmy teren ośrodka oraz poznaliśmy regulamin kolonii. Braliśmy udział w kilku zabawach integracyjnych, podczas których świetnie się bawiliśmy i lepiej się poznaliśmy. Uczestniczyliśmy też w grze terenowej Enigma, podczas której uczyliśmy się szyfrować zadania dla przeciwnej drużyny, które później chowaliśmy na terenie ośrodka. Już nie możemy się doczekać kolejnych dni.

33 Przygody, grupa Pani Wiktorii D.
Dzisiejszą przygodę na koloniach rozpoczęliśmy od zakwaterowania się w pokojach. Zwiedziliśmy ośrodek i poznaliśmy obowiązujące nas regulaminy. Dzisiaj odbyły się już pierwsze zajęcia Ale Cyrk!, podczas których mieliśmy okazję pojeździć nietypowym rowerem lub chodzić na szczudłach.

Adrenalina, grupa Pani Anny M.
Pierwszy dzień na Kulce za nami. Przyjechaliśmy na kolonie w dobrych humorach. Rozpakowaliśmy się w swoich pokojach i poznaliśmy się z resztą naszej grupy. Zwiedziliśmy cały teren ośrodka i zapoznaliśmy się z regulaminem tu obowiązującym. Naszymi pierwszymi zajęciami było budowanie wież ze skrzynek i wchodzenie na nie. Graliśmy też w gry integracyjne, a po kolacji uczestniczyliśmy w apelu, na którym poznaliśmy całą naszą kadrę. Nie możemy się już doczekać kolejnych dni.

Adrenalina, grupa Pani Kornelii W.
Turnus rozpoczęliśmy pełną parą. Pierwsze, co zrobiliśmy po przywitaniu się, to zakwaterowaliśmy się w pokojach i omówiliśmy sprawy organizacyjne. Następnie zapoznaliśmy się z ośrodkiem oraz omówiliśmy regulaminy w nim panujące. Spędziliśmy również czas na zapoznawaniu się ze sobą biorąc udział w grach i zabawach integracyjnych. Odbyły się także zajęcia Błędny Azymut, czyli gra terenowa, w której wykorzystywaliśmy kompas. Dzień zakończyliśmy apelem powitalnym. Z niecierpliwością czekamy na kolejny.

Adrenalina, grupa Pana Mikołaja M.
Pierwszy dzień na Kulce za nami. Po przyjeździe odłożyliśmy walizki i zakwaterowaliśmy się w naszych pokojach. Następnie poszliśmy na obiad. Popołudnie przeznaczyliśmy na integrację oraz zwiedzanie ośrodka. Po kolacji uczestniczyliśmy w apelu rozpoczynającym naszą kolonię, na którym poznaliśmy kierownictwo, instruktorów i wychowawców. Odbyliśmy pierwsze zajęcia na eurobungee. Nie możemy doczekać się jutrzejszego dnia.

BFF Extra, grupa Pani Oliwii M.
Pierwszy dzień w Kulce zaczęliśmy od zakwaterowania się w naszych pokojach i rozpakowania swoich rzeczy. Zjedliśmy obiad i poznaliśmy teren ośrodka, regulaminy oraz zasady panujące na obiekcie. Zabawy integracyjne pozwoliły nam poznać nasze imiona i zainteresowania. Następnie wzięliśmy udział w walkach gladiatorek. Pierwszy dzień kolonii zakończyłyśmy apelem powitalnym oraz poznaniem kadry kolonii.

BFF Extra, grupa Pani Roksany M.
Pierwszy dzień́ rozpoczęłyśmy od omówienia spraw organizacyjnych. Rozpakowałyśmy się̨ i poszłyśmy na obiad. Następnie integrowałyśmy się w grupie. Poznałyśmy także regulaminy i zasady panujące na kolonii. Kolejnym punktem naszego dnia była wizyta na żyroskopie, na którym mogłyśmy poczuć się jak astronautki. Dzień zakończyliśmy apelem powitalnym oraz wieczorkiem integracyjnym.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Kornelii B.
Dzisiaj przyjechaliśmy do ośrodka. Po rozpakowaniu bagaży przyszedł czas na zapoznanie się z całą grupą. Graliśmy w gry integracyjne. Zwiedziliśmy również ośrodek, w którym spędzimy kolejne dni. Następnie udaliśmy się na wirtualne dywany, gdzie mogliśmy przenieść się w inny świat gier. Stoczyliśmy mecze, pojedynki oraz rozgrywki na wyświetlających się na podłodze dywanach. Po kolacji odbył się apel, na którym nastąpiło oficjalne przywitanie kolonistów i kadry.

Harry Potter, grupa Pani Agnieszki M.
Dzisiaj zaczęłyśmy naszą wspólną przygodę. Po zakwaterowaniu się i rozpakowaniu walizek udałyśmy się na obiad. Następnie zwiedziłyśmy ośrodek i zapoznałyśmy się z regulaminem. Znalazłyśmy także czas na lepsze poznanie grupy podczas gier i zabaw. Wieczorem wzięłyśmy udział w apelu powitalnym. Dzień zakończyłyśmy przydziałem do domów za pomocą Tiary Przydziału. Nie możemy doczekać się kolejnych dni.

Harry Potter, grupa Pani Marii K.
Dzień pierwszy kolonii rozpoczęliśmy od rozpakowania swoich rzeczy. Później udaliśmy się na wspólne poznanie magicznego miejsca obozowego oraz zapoznaliśmy się z wszystkimi regulaminami. Po wspólnie spędzonym czasie i grach integracyjnych odbył się apel rozpoczynający kolonię. Następnie nastała chwila uroczystego przydział do Hogwartu za pomocą Tiary Przydziałów. W ten oto sposób zaczęliśmy naszą magiczną przygodę w Hogwarcie. Zobaczymy, co przyniesie kolejny dzień w Szkole Magii.

Harry Potter, grupa Pani Olgi S.
Po przyjeździe do ośrodka zostaliśmy zakwaterowani do pokoi, a potem był czas na zapoznanie się z współlokatorami i rozpakowanie bagaży. Gdy wszyscy byliśmy już na miejscu, poszliśmy na spacer po ośrodku, aby lepiej go poznać. Znaleźliśmy też czas na zapoznanie się z regulaminami i zasadami obowiązującymi na jego terenie, jak i na zabawy integracyjne. Po apelu powitalnym nadszedł czas na uroczystość z udziałem Tiary Przydziału zaczynającą naszą wspólną przygodę w Hogwarcie.

Harry Potter, grupa Pani Zuzanny L.
Właśnie dzisiaj rozpoczęliśmy naszą przygodę w Szkole Magii i Czarodziejstwa. Zapoznaliśmy się z infrastrukturą ośrodka oraz regulaminami dla czarodziejów. Potem bawiliśmy się w magiczne zabawy integracyjne. Po obiedzie wzięliśmy udział w podróży do Hogwartu. Dzień zakończył się apelem oraz uroczystym przydziałem do domów z pomocą Tiary Przydziału.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Pauliny S.
Za nami pierwszy dzień przygód na Ośrodku Kulka. Po przyjeździe zakwaterowaliśmy się w swoich pokojach oraz zjedliśmy pyszny obiad. Po obiedzie zostaliśmy oprowadzeni po ośrodku, zapoznaliśmy się z regulaminem kolonii, a także poznaliśmy swoje imiona i zainteresowania. Następnie odbyły się zajęcia, podczas których uczyliśmy się jeździć na segwayu, a po kolacji wzięliśmy jeszcze udział w apelu rozpoczynającym kolonię oraz odbyliśmy pierwsze spotkanie z oficerem tajności podczas odprawy kosmicznej.

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Julii M.
Pierwszego dnia wszyscy się zapoznaliśmy, a podczas gier integracyjnych utrwalaliśmy znajomość imion kolegów i koleżanek. Poznaliśmy również ośrodek i zobaczyliśmy miejsca, w których będą odbywały się zajęcia oraz plażę. Jesteśmy gotowi na pełen emocji turnus!

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Czas rozpocząć nasz obóz. Po przyjeździe rozpakowałyśmy się i pościeliłyśmy łóżka. Po obiedzie odbyły się gry i zabawy integracyjne w grupie, aby każdy mógł się lepiej poznać. Poznałyśmy zasady, jakie obowiązują na kolonii, regulaminy i teren ośrodka. Po kolacji udałyśmy się na powitalny apel, na którym oficjalnie rozpoczęłyśmy kolonię i poznałyśmy całą kadrę pracowniczą. Po nim czekała na nas wyrocznia delficka, która przydzieliła nam Posejdona, który będzie naszym patronem do końca naszej herosowej przygody w Kulce.

Obóz Herosów, grupa Pani Anny Z.
Po przyjedzie do ośrodka zakwaterowaliśmy się w pokojach, rozpakowaliśmy bagaże i zawarliśmy pierwsze kolonijne znajomości. Poznaliśmy infrastrukturę ośrodka oraz obowiązujące regulaminy. Spędziliśmy czas na świeżym powietrzu podczas zabaw integracyjnych. Wieczorem zostaliśmy oficjalnie powitani przez kadrę kolonii, a następnie poznaliśmy swoje przeznaczenie w Świętym Lesie w czasie spotkania z wyrocznią delficką.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Po całym roku czekania na wakacje dotarliśmy ponownie do Kulki, która stanie się naszym domem przez najbliższe dni. Przyjazdowi towarzyszyły uśmiechy i ogrom radości. Po obiedzie, po rozpakowaniu się i pościeleniu łóżek zapoznaliśmy się z obowiązującymi regulaminami i graliśmy w różne zabawy integracyjne. Następnie czekała na nas kolacja oraz udział w apelu powitalnym, na którym mogliśmy poznać całą kadrę. Wieczorem udaliśmy się do wyroczni delfickiej, która wyznaczyła Artemidę, boginię łowów, na naszą patronkę.

Obóz Herosów, grupa Pani Gabrieli K.
Za nami pierwszy pełen wrażeń dzień w Ośrodku Kulka. Naszą przygodę rozpoczęliśmy od zapoznania się z całym terenem oraz z regulaminem obowiązującym podczas kolonii. Po rozpakowaniu bagaży nawiązywaliśmy nowe znajomości uczestnicząc w grach integracyjnych, na których poznaliśmy siebie nawzajem. Wieczorem podczas apelu zostaliśmy oficjalnie przywitani przez całą kadrę. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejszy dzień.

Obóz Herosów, grupa Pani Gabrieli O.
Wreszcie nadszedł dzień przybycia do Kulki. Zakwaterowaliśmy się w pokojach, zjedliśmy obiad i poznaliśmy zasady panujące w ośrodku. Następnie udaliśmy się na obchód terenu, aby obejrzeć dokładnie każde miejsce, w którym przyjdzie nam spędzić kolejne dni. Przed kolacją poznaliśmy się oraz opowiadaliśmy o sobie i swoich pasjach. Po kolacji odbył się apel rozpoczynający kolonię, na którym przedstawiono kadrę wychowawczą oraz instruktorską tego turnusu. Wieczorem zaś udaliśmy się do wyroczni delfickiej, która to zapoznała nas z naszym patronem obozowym, Panem. Obóz Herosów rozpoczęty.

Obóz Herosów, grupa Pani Magdy K.
Po przyjeździe do Kulki wspólnie poznaliśmy się poprzez zabawy integracyjne oraz rozmowy. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy o sobie oraz poznaliśmy innych herosów. Następnie zjedliśmy obiad i przeczytaliśmy regulamin, który obowiązuje nas na kolonii i ośrodku. Przed kolacją przeszliśmy się po terenie i poznaliśmy plan na resztę dnia. Wieczorem odbył się apel powitalny ze wszystkimi uczestnikami naszego turnusu, na którym poznaliśmy całą kadrę wychowawczą i instruktorską. Ostatnim punktem naszego pierwszego dnia było spotkanie z wyrocznią, na której dowiedzieliśmy się, że naszym boskim patronem został Apollo.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Szymona B.
Dzień był pełen wrażeń. Po przyjeździe i zakwaterowaniu się w namiotach wszyscy się poznaliśmy i wzięliśmy udział w grach integracyjnych. Po obiedzie wysłuchaliśmy regulaminu i poznaliśmy całą infrastrukturę ośrodka. Następnie wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. Próbowaliśmy swoich sił i wytrzymałości wspinając się na trasy o różnym poziomie trudności. Nie mieliśmy z tym większych problemów. Po kolacji odbył się apel rozpoczynający nasz turnus. Następnie udaliśmy się na ognisko, na którym zostały nam wręczone mundury oraz został wybrany dowódca naszej drużyny. To będą intensywne dni. Z niecierpliwością czekamy na jutro.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Pierwszego dnia zakwaterowaliśmy się w namiotach i wysłuchaliśmy regulaminu obozowicza. Następnie przespacerowaliśmy się wspólnie z wychowawcą po całym ośrodku, by poznać jego infrastrukturę. Na podobozie poznaliśmy się i każdy z nas mógł opowiedzieć coś o sobie. Później wybraliśmy się na survival do kulkowego lasu. Dowiedzieliśmy się, w jaki sposób przetrwać w trudnych warunkach. Poznaliśmy zawartość puszki survivalowej i po podzieleniu na grupy nauczyliśmy się budować schronienie z pałatki. Po kolacji odbył się apel rozpoczynający nasz turnus. Poznaliśmy wszystkich instruktorów, wychowawców i kierownictwo. Następnie odbyło się ognisko. Zostały wręczone nam mundury oraz złożyliśmy przysięgę prawdziwego militarnego. Czujemy się wspaniale i nie możemy się doczekać nadchodzących dni.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Dominiki B.
Nasz pierwszy dzień był ekscytujący. Wszyscy razem, aby się lepiej poznać, graliśmy w gry integracyjne. Poznaliśmy swoje imiona i nawiązaliśmy nowe znajomości. Odbyliśmy również pierwszą odprawę kosmiczną z oficerem tajności. Nie możemy doczekać się jutrzejszych zmagań.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Zuzanny Ś.
Pierwszy dzień turnusu rozpoczęliśmy od zakwaterowania się. Po rozpakowaniu rzeczy poznaliśmy całą grupę i udaliśmy się na nasze pierwsze, wspólne zajęcia. Nauczyliśmy się jak zbudowany jest łuk oraz poznaliśmy podstawy strzeleckie. Zorganizowaliśmy sobie mały konkurs, w którym wyłoniliśmy najlepszych łuczników w grupie. Po kolacji odbył się apel rozpoczynający turnus, na którym poznaliśmy całą kadrę oraz innych uczestników. Dzień zakończyliśmy pierwszą kosmiczną odprawą, na której zapoznano nas z niektórymi tajemnicami ośrodka. Nie możemy się doczekać, co przyniesie kolejny dzień.

Power Jump, grupa Pani Igi O.
Dziś pierwszy dzień kolonii. Przyjechaliśmy się do ośrodka, poznaliśmy jego infrastrukturę. Odbyły się również gry i zabawy integracyjne, aby poznać swoje imiona oraz graliśmy w siatkówkę. Na koniec dnia odbył się apel rozpoczynający kolonię.

Power Jump, grupa Pani Zuzanny D.
Zaczyna się nasza wyczekana kolonia. Dzisiaj z niecierpliwością czekaliśmy, aż nasi nowi koledzy i koleżanki pojawią się na miejscu. Każdy z nas rozpakował się oraz wybrał sobie łóżko. Na pierwszych zajęciach z wychowawcą poznaliśmy cały teren ośrodka. Zapoznaliśmy się również z regulaminem. Po kolacji nadszedł czas na apel rozpoczynający naszą kolonię, na którym poznaliśmy wszystkie osoby, które są zaangażowane w organizację naszego pobyt na Kulce. Podekscytowani położyliśmy się spać. Nie możemy się doczekać, co przyniosą nam następne dni.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ś.
Nasz pierwszy dzień w Ośrodku Kulka był pełen wrażeń. Przygodę rozpoczęliśmy od zapoznania się z całym terenem oraz z regulaminem obowiązującym podczas kolonii. Po rozpakowaniu bagaży nawiązywaliśmy nowe znajomości biorąc udział w grach integracyjnych, podczas których poznaliśmy siebie nawzajem. Wieczorem podczas apelu zostaliśmy oficjalnie przywitani przez całą kadrę. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejszy dzień.

Summer Challenge, grupa Pana Dawida K.
Dzisiaj rozpoczęła się nasza przygoda na Kulce! Na początek zakwaterowaliśmy się i rozpakowaliśmy. Bardzo szybko poznaliśmy się z kolegami oraz zintegrowaliśmy się podczas Akcji Integracji, w czasie której świetnie się bawiliśmy. Po kolacji wzięliśmy udział w apelu, na którym mogliśmy poznać całą kulkową kadrę.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny W.
Dziś rozpoczęliśmy swoją przygodę w Ośrodku Kulka. Na początku zakwaterowaliśmy się w pokojach i rozpakowaliśmy swoje bagaże. Po obiedzie zapoznaliśmy się z regulaminem oraz poznaliśmy infrastrukturę ośrodka. Dzień zakończyliśmy apelem rozpoczynającym nasz turnus.

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii M.
Dziś pierwszy dzień naszej kolonii. Po przyjeździe do ośrodka zapoznaliśmy się ze sobą wzajemnie, a następnie udaliśmy się na pyszny obiad i po powrocie do pokoi odczytaliśmy regulamin kolonii. Zostaliśmy oprowadzeni po ośrodku i od razu się zaaklimatyzowaliśmy. Wykonaliśmy wspólne pierwsze grupowe zdjęcia i graliśmy w różne gry integracyjne, takie jak rundka, iskierka, siatkówka czy piłka nożna. Po kolacji uczestniczyliśmy w apelu powitalnym. Po całym dniu przyszedł czas na toaletę i sen. Pierwszy dzień kolonii był bardzo udany.

VIP, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dziś rozpoczął się nasz turnus. Po przyjeździe rozpakowaliśmy się, zjedliśmy pyszny obiad i zapoznaliśmy się. Następnie poznaliśmy regulamin kolonii oraz cały ośrodek. Przed kolacją odbyły się już nasze pierwsze zajęcia, na których zostaliśmy zapoznani z tajną Strefą UFO. Mieliśmy okazję wejść do kosmicznego spodka oraz poznaliśmy historię Kosmicznych Mazur. Później odwiedziliśmy kosmiczne laboratorium i przetestowaliśmy narzędzia, które się tam znajdowały. Na koniec dnia wzięliśmy udział w apelu powitalnym, na którym poznaliśmy całą kadrę oraz odbyło się oficjalne otwarcie naszego turnusu.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzisiejszy dzień był pełen emocji. Wykorzystaliśmy ten czas, aby lepiej się poznać. Graliśmy w piłkę i dużo rozmawialiśmy, śmiechu było co nie miara. Od razu się ze sobą zakolegowaliśmy. Na apelu inauguracyjnym poznaliśmy całą kadrę oraz zobaczyliśmy inne grupy. Na zakończenie dnia uczyliśmy się strzelać z wiatrówek do specjalnych tarcz. Rozpoczynamy wspaniały turnus!