Za nami ostatni dzień zajęć programowych. Przez większość dnia świeciło słońce i było upalnie.
Uczestnicy Obozu „4 żywioły” podsumowali zdobytą wiedzę podczas podsumowującej gry terenowej - Tajemnica 4 żywiołów. Podczas kolejnych zajęć budowali tratwy. Konstrukcje powstały z dętek i lin.
Przed małymi padawanami z Gwiezdnych Wojen zostało postawione ogromne wyzwanie. Podczas gry terenowej „Powrót Jedi” zostały sprawdzone umiejętności, jakie zdobyli w stacji kosmicznej. Kierując się wskazówkami od Mistrza Yody musieli wykonać zadania, aby stać się pełnoprawnymi rycerzami Jedi. Później nastąpiło uroczyste pasowanie.
Uczestniczki Magicznego Świata Bajek zostały zaproszone na bajkowe przyjęcie u Pinkie Pie i Sama Witwickiego.
Uczestnicy Aktywnych Wakacji zmierzyli się w Walkach Sumo. Następnie odbyły się zajęcia terenoznawcze z użyciem GPS.
Uczestnicy Wodnej Przygody sprawdzali swoją czujność podczas przeprawy przez pole minowe z wykrywaczem metali. To zadanie miało na celu sprawdzenie czy potrafią ze sobą współpracować. Uczestnicy kolejno próbowali przejść przez pole minowe. Im większa współpraca, tym lepszy efekt i mniej popełnionych błędów.
Uczestnicy Turbo Przygody zostali poddani testowi podsumowującemu zdobyte umiejętności i wiadomości podczas trwania turnusu.
Uczestniczki Fabryki Gwiazd ostatni dzień kolonii rozpoczęły bardzo intensywnie. Ćwiczyły układy taneczne, które poznały podczas trwania kolonii. Swoje umiejętności zaprezentowały podczas apelu końcowego.
Uczestnicy Strefy Gier i Zabaw dzień rozpoczęli od warsztatów pierwszej pomocy przedmedycznej. Następnie odbyły się zajęcia terenoznawcze. Koloniści nauczyli się korzystać z kompasów, czytania map oraz obsługi GPS. Zabawę zakończyli gwieździstym biegiem na orientację.
Dziewczynki z Monster High swój pobyt podsumowały w swoim gronie, czyli w gronie straszyciółek. Szkolne oceny zastąpiły przyznawane koraliki do modnych bransoletek. Podczas apelu została wręczona Różdżka Animuszu.
Uczestnicy Super Misji Specjalnej dzień rozpoczęli od wędrówki po lesie połączonej z wyprawą po lesie. Po obiedzie odbyła się gra podsumowująca z wykorzystaniem sprzętu jeździeckiego. Koloniści ostatni raz poprowadzili quada i przejechali się segwayem.
Stali Bywalcy dzień rozpoczęli od wyprawy kajakami bezburtowymi. Następnie odbyła się wycieczka po lesie, której celem było dotarcie do pobliskiego sklepu i uzupełnienie zapasów słodkości. Dzień zakończyli projekcją filmu pt. „Transformers”.
Odkrywcy Nieznanego Świata dzień rozpoczęli od rozgrzewki na sali tanecznej. Następnie poznali elementy kultury wybranych krajów australijskich. Podsumowaniem było wykonanie pracy plastycznej.
Herosi przenieśli się do „północnego lasu”, gdzie odbył się survival pod patronatem Artemidy. Zapoznali się z tajnikami kamuflażu oraz jak przetrwać w trudnych warunkach leśnych.
Uczestnicy Obozu Paintballowego odbyli ostatnią lekcję survivalu, podczas której nauczyli się rozstawiać namioty polowe z pałatki wojskowej oraz rozpoznawać ślady dzikich zwierząt.
Uczestnicy Akademii Młodego Agenta i Obozu Quadowo-Survivalowego po śniadaniu ruszyli w wyprawę kajakową. Przed obiadem odbyły się zajęcia terenoznawcze z użyciem kompasów i urządzenia GPS.
Uczestnicy Obozu Super Paintballowego uczestniczyli dziś w warsztatach pierwszej pomocy przedmedycznej. Następnie odbyła się nauka strzelania z łuku zakończona zawodami. Na zakończenie odbyły się zawody na orientację.
Uczestnicy Obozu Paintballowo-Kajakowego dzień rozpoczęli od projektowania i budowania tratw. Następnie sprawdzili ich wytrzymałość i próbowali dopłynąć na nich do wyznaczonego celu. W kolejnym bloku programowym odbyła się zabawa podsumowująca zdobyte umiejętności podczas kolonii.
Ekstremalni stoczyli starcie na gumowej macie – Walki Sumo.
Każdy zawodowy żołnierz potrafi rzucać granatem, dlatego Militarni przeszli specjalistyczne szkolenie posługiwania się granatem ćwiczebnym.
Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym. Na obiad wcinaliśmy rosół, gulasz oraz buraczki na zimno.
Dodawanie nowych komentarzy zostało wyłączone.